  • 41. Data: 2010-02-18 08:43:29
    Temat: Re: G???????????????????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Aaron pisze:
    > "Tadeusz Smal" wrote ...

    > Na szczęście NAJPIERW spadło sporo sniegu a dopiero potem temperatury
    > poszły w dół, a potem śniegu jeszcze przybyło. U siebie jestem
    > spokojny o winorośl pod ponad półmetrową pokrywą śniegu :) Nawet
    > jeśli góra wymarzła to i tak od dołu mi odbije i się krzaki odmłodzą!
    > :)
    :)
    O to co zimuje w ziemi lub zimowało pod okryciem ze śniegu
    jestem spokojny ale pąki kwiatowe nawet z odmian karłowatych
    wystają ponad śnieg
    :)

    > Dokładnie! Dużo groźniejsi mogą być zimni ogrodnicy
    :)
    Dwa lata temu w nocy o ile dobrze pamiętam
    z 8 na 9 maja było u mnie minus 10 st
    ale miałem bardzo obfite plony
    W ubiegłym natomiast roku kilka bardzo upalnych dni
    ugotowało wystawione na słońce grona
    i miałem gorsze zbiory
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 42. Data: 2010-02-18 10:40:29
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > W sumie to stosunkowo łatwo sie przekonać jak jest w rzeczywistości
    > obetnij 1-2 gałązki i wstaw do wody na oknie w domu
    > Po dwóch tygodniach powinny zakwitnąć jeśli nie przemarzły

    Już są w wazonie. Co będzie dam znać za dwa tygodnie.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 43. Data: 2010-02-18 15:19:11
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:

    > Tak, mama to ta czarna kotka
    > Pozdrowienia Jurek

    Muszę pokazać mojej jak powinno się traktować dzieci. Dość szybko je
    znienawidziła, prycha i omija szerokim łukiem :)

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 44. Data: 2010-02-18 15:22:17
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Katarzyna Tkaczyk" <k...@p...pl> wrote in message

    > Muszę pokazać mojej jak powinno się traktować dzieci. Dość szybko je
    > znienawidziła, prycha i omija szerokim łukiem :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Kaśka

    Albo wyrosły i zaczęły gryźć cycki bez mleka, albo ma coś z nimi nie tak...

  • 45. Data: 2010-02-18 17:20:23
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    mal pisze:

    > Proponuję Rok Pręgowanego Kota

    Kota. Niekoniecznie pręgowanego.
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3405dba37d45e1a1
    .html
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2b77b61d9eb9feaa
    .html
    --
    Basia
    http://bajarka.fotolog.pl/

  • 46. Data: 2010-02-18 18:48:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    Antoni.Broniak pisze:

    > Głosuję na mrówkę, w porównaniu z kocurem to przesympatyczne stworzonko.

    A czy mrówki tak potrafią:
    http://fun256.com/photo/396/Cat

    --
    pozdr. Jerzy

  • 47. Data: 2010-02-19 10:02:14
    Od: "Ponury" <k...@w...pl>

    A kiedyś była mowa o dżdżownicy na którą pozwolę sobie zagłosować :-)

    Pozdrawiam!

  • 48. Data: 2010-02-19 11:42:47
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Ponury" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A kiedyś była mowa o dżdżownicy na którą pozwolę sobie zagłosować :-)

    Oddaję swój głos na dżdżownicę.
    Nie dość, że szpetna okropnie, to najpożyteczniejsza w ogrodzie.

    Pozdrawiam zdecydowanie
    skryba

  • 49. Data: 2010-02-19 19:37:36
    Od: kryluta <k...@p...onet.pl>

    Jerzy Wierzchnicki pisze:
> [...]
    >
    > Regulamin jest prosty:
    > -każdy może oddać jeden jedyny głos na jednego zwierza, kwiata lub inną
    > roślinę (zawsze tak było w regulaminie, może mirzan nie doczytał??), którą
    > sam zgłosi lub poprze inne zgłoszenie,
    > -nie można glosować na patronów lat poprzednich:
    > kreta - Rok Kreta 2003
    > jeża - Rok Jeża 2004
    > sępa - Rok Sępa 2005
    > ropuchę - Rok Ropuszy 2006
    > biedronkę - Rok Biedronki 2007
    > (nie bylo glosowania w 2008 roku)
    > sikorkę - Rok Sikorki 2009
    > - głosowanie kończy się18 marca o godz. 24.00

    A ja proponuję rok sowy, wszyscy tacy mądrzy w tej grupie, albo rok
    puchacza...

  • 50. Data: 2010-02-19 21:15:24
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    kryluta wrote:

    > A ja proponuję rok sowy, wszyscy tacy mądrzy w tej grupie, albo rok
    > puchacza...

    "dziadku, a kiedy to ostatni raz kochaliście się?
    uu-huuu, uuu-huuu..."

    :)

    moon