  • 81. Data: 2010-03-14 20:07:29
    Temat: Re: G????????????????????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Dirko pisze:
> [...]
    >>
    > Hejka. No, to ja mam wniosek formalny. G?os tych, którzy w ci?gu roku
    > mieli na naszej grupie mniej ni? 20 postów sie nie liczy. Dopuszczam wyj?tki
    > w postaci zas?u?onych weteranów grupowych, którzy ju? wszystkie ogrodowe
    > rozumy pozjadali i po prostu nie rozdrabniaj? sie odpowiedaj?c na banalne
    > pytania.
    > Cz?onek powinien byae aktywny przez ca?y rok a nie tylko od ?wieta, jakim
    > jest g?osowanie na ogrodow? maskotke roku. ;-)
    > Pozdrawiam weryfikacyjnie Ja...cki
    > PS 20 rocznie to mniej ni? 2 miesiecznie czyli b. ma?o.
    :)
    Nie wymienia sie koni w biegu
    i nie zmienia się zasad w trakcie
    :)
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=12262
    sklep: http://trawki.pl/

  • 82. Data: 2010-03-15 08:44:10
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: Refael72 <r...@m...ru>

    On 1 Mar, 16:21, "Jerzy Wierzchnicki"
    <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote:
> [...]

    Zdecydowanie KOT

    --
    pozdrawiam
    Rafał

    House isn't a home without a cat.

  • 83. Data: 2010-03-15 12:35:22
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Tadeusz Smal pisze:

    > Dirko sie tylko tak chwali swoim członkiem

    Widzę spore zainteresowanie gruszą japońską.
    Niektórzy już ja mają w swoich nasadzeniach.
    Dlaczego np. na nią nie głosować?
    Byłoby o czym ogrodowym dyskutować a nie o tym, co w cytacie z Twojego
    posta. Można by się pochwalić urodą drzewka, smakiem owoców
    a nie kotem.

    Barbara

  • 84. Data: 2010-03-15 12:53:32
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    agusia pisze:

    > Niektórzy tak jak ja - czytają i się uczą przez to, wykorzystując w praktyce
    > :)
    > A więc koty górą - glosuje na kota :)

    To tak, jak mieszkający na stałe za granicą
    biorą udział w wyborach do polskiego parlamentu,
    bo czytają gazety i wiedzą kogo powinniśmy mieć w rządzie.
    Myślę, że Twój głos na maskotkę zobowiązuję Cię do dyskusji
    na tematy ogrodowe.
    Innych "wyborczych gości" również.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 85. Data: 2010-03-15 13:07:35
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Mon, 15 Mar 2010, Barbara Miącz wrote:

> [...]
    > Byłoby o czym ogrodowym dyskutować a nie o tym, co w cytacie z Twojego posta.
    > Można by się pochwalić urodą drzewka, smakiem owoców

    Gdybym mógł to zagłosowałbym na <autocenzura> tu kompromitujący obiekt
    <\autocenzura>.
    Pasuje do ogrodu lepiej niż kot bo nie jest szkodnikiem.
    Ogród z kotem to nie jest ogród, to zbiór roślin. W prawdziwym ogrodzie
    powinny być ptaki i żaby. Kot zamęczy wszystko co się rusza.
    Taaak wiem, Wasze pupilki tego nie robią.

    Pozdr.
    D.P.

  • 86. Data: 2010-03-15 15:06:47
    Temat: Re: G?osowanie na Maskotke; Roku 2010 na pohybel kotu!!!
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    Barbara Mia;cz schrieb:

    > To tak, jak mieszkaja;cy na sta?e za granica;
    > biora; udzia? w wyborach do polskiego parlamentu,
    > bo czytaja; gazety i wiedza; kogo powinnis'my miec' w rza;dzie.
    > Mys'le;, z.e Twój g?os na maskotke; zobowia;zuje; Cie; do dyskusji
    > na tematy ogrodowe.
    > Innych "wyborczych gos'ci" równiez..
    >
    > Pozdrawiam, Barbara

    O jejku, jejku! Zrobilo sie politycznie. Nim wiec mnie mieszkajacego na
    stale poza RP pozbawia prawa do glosowania, zaglosuje jak najprawdziwszy
    Polak nie na, a przeciwko. Osobiscie mam cos przeciwko milosnikom kotow.
    Maja w sobie takie ciagoty do uleglosci wobec kotow, to uczuciowi
    niewolnicy. A jak juz sie do rzadzenia dorwa, to... no co ja bede Wam
    tlumaczyl? Mieliscie kociowego tatuska za premiera. Dlatego glosuje na
    dzdzownice. Ani to ladne, ani do poglaskania ale nadzwyczaj pozyteczne.
    I to mowi posiadacz 6 kompostnikow. Wszystko tylko nie kot! Bylem jakis
    czas temu u mojej nowej szwagierki, ktora za dziecmi nie przepada, za to
    ma kota, ktory terroryzuje caly dom. Chcecie terroryste za maskotke?!
    Tam zjesc spokojnie nie mozna, bo kot po stole chodzi. W dodatku ma ten
    mruczacy despota alergie i wymaga specjalnej diety, co nie przeszkadza
    mu krasc ze stolu wedliny. To bydle bylo tak nachalne, ze az mnie lapa
    swedziala ale nikt mu kopa nie dal, tylko z miloscia w glosie tlumaczono
    "Tygryskowi", ze mu szyneczka szkodzi. Kochani, Wy nawet nie wiecie, jak
    ja tesknilem za normalnym domem z moimi basalykami, ktorzy kazdy
    ogryzek, kazda obierke na kompost nosza dla robali. Glosujecie na
    dzdzownice, bo czort wie z jaka ogrodowa Samoobrona czy LPR-em kociak
    zawiaze koalicje!

    Irek

  • 87. Data: 2010-03-15 16:16:45
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
    > ....Glosujecie na dzdzownice, bo czort wie z jaka ogrodowa Samoobrona czy
    > LPR-em kociak zawiaze koalicje!

    No to wreszcie sie wyjasnilo skad takie poparcie dla Alika.
    Ale co sie dziwisz, skoro nawet profesor glosuje na szkodnika ogrodowego.
    Mrówa jest ok, ale w lesie a nie w ogródku a zwlaszcza na malej dzialeczce.

    Pozdrawiam
    Skryba
    Ps. Bedziesz w mojej okolicy - odezwij sie.

  • 88. Data: 2010-03-16 09:17:57
    Od: Kresowiec <i...@t...de>

    skryba ogorodowy schrieb:

    > No to wreszcie sie wyjasnilo skad takie poparcie dla Alika.
    > Ale co sie dziwisz, skoro nawet profesor glosuje na szkodnika ogrodowego.
    > Mrówa jest ok, ale w lesie a nie w ogródku a zwlaszcza na malej dzialeczce.

    Dzdzownica i tak nie ma szans. Poplecznicy kota powiedza, ze ma
    niemieckiego dziadka, a od strony matki nosili pejsy a te kalifornijskie
    kuzynki to masony. Zobaczysz, ze nie wygra. Kociowe berety nie
    popuszcza. Mrowa tez w ogrodzie jest ok, ale powiedzmy, w tej czesci
    ogrodu, ktora pozostawiona jest prawie sama sobie. Bo tam, gdzie
    wystawia cialo do slonca moja Luba, juz nie.

    > Pozdrawiam
    > Skryba
    > Ps. Bedziesz w mojej okolicy - odezwij sie.

    Moze latem, bo teraz na Wielkanoc pewnie bedziemy w rodzinnym gronie
    jaja tlukli.

    I.

  • 89. Data: 2010-03-16 09:22:29
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Mrowa tez w ogrodzie jest ok, ale powiedzmy, w tej czesci
    > ogrodu, ktora pozostawiona jest prawie sama sobie. Bo tam, gdzie wystawia
    > cialo do slonca moja Luba, juz nie.

    Tam gdzie nadmiernie buszuje w systemie korzeniowym moich brzoskwin,
    w dodatku hodujac jaja mszyc, to dla mnie jest szkodnikiem.

    > Moze latem, bo teraz na Wielkanoc pewnie bedziemy w rodzinnym gronie jaja
    > tlukli.

    Byle do lata

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba