  • 1. Data: 2009-10-30 15:45:08
    Temat: GRYPA
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    Ali-Oli pomaga na powikłania grypowe!

    1 główka czosnku
    1-2 całe świeże jajka
    szczypta soli
    Szklanka oliwy lub oleju.

    Zmiksować. Zażywać 3 do 4 x 1 łyżeczkę od herbaty dziennie.
    Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

    Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego
    i innych mięs.

  • 2. Data: 2009-10-31 17:30:01
    Temat: Re: GRYPA
    Od: arek <a...@g...com>

    On 30 Paź, 16:45, "Prawusek" <p...@i...pl> wrote:
> [...]
    > Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!
    >
    > Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego

    Sprobuj inna miksture - czysta woda, moze byc z kranu.

    Zazywac tak jak twoj srodek, 3 do 4 lyzeczki na dzien.

    Nie zwiekszaj dawki! ;)

    Pomaga na powiklania tzw. grypowe.

    Arek

  • 3. Data: 2009-11-12 16:43:58
    Od: FD <f...@o...pl>

    Prawusek pisze:
    > Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

    co za bzdury......

  • 4. Data: 2009-11-12 17:23:03
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "FD" <f...@o...pl> wrote in message

    > co za bzdury......

    Wiesz lepiej? To przetestuj.

  • 5. Data: 2009-11-12 22:45:13
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    FD pisze:

    > co za bzdury......

    Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.

  • 6. Data: 2009-11-12 22:54:31
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 12 Nov 2009 23:45:13 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.

    Na wątrobę i nie tylko.
    --

    Ikselka.

  • 7. Data: 2009-11-13 16:17:26
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie "bzdury" tylko w większych dawkach faktycznie szkodzi.
    W większych dawkach to prawie wszystko jest szkodliwe, nawet woda.
    Piszecie bzdury i tyle. Jeden wymyśli a dziesięciu powtórzy.
    Trujący czosnek, buahahaha i trująca cebula lol.

  • 8. Data: 2009-11-13 16:32:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Dawid pisze:

    > W większych dawkach to prawie wszystko jest szkodliwe, nawet woda.
    > Piszecie bzdury i tyle. Jeden wymyśli a dziesięciu powtórzy.
    > Trujący czosnek, buahahaha i trująca cebula lol.

    Schrup sobie dwie solidne główki czosnku... Z góry współczuję Twojej
    wątrobie ;)

  • 9. Data: 2009-11-13 17:16:59
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Schrup sobie dwie solidne główki czosnku... Z góry współczuję Twojej
    > wątrobie ;)
    Ale jesteś uparty.
    http://www.sfd.pl/Czosnek-t317078.html
    Przeczytaj pierwszy post, ludzie niektórych nacji chyba są bez wątroby :-)

  • 10. Data: 2009-11-13 20:43:00
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    Dawid pisze:

    > Ale jesteś uparty.
    > http://www.sfd.pl/Czosnek-t317078.html
    > Przeczytaj pierwszy post, ludzie niektórych nacji chyba są bez wątroby :-)

    Przeczytałem pierwszy post i... nic, nic o
    nacjach, nic o wpływie czosnku na wątrobę.
    Może jesz za dużo czosnku i na wzrok ci padło...

    AW