  • 1. Data: 2009-10-30 15:45:22
    Temat: GRYPA
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    Ali-Oli pomaga na powikłania grypowe!

    1 główka czosnku
    1-2 całe świeże jajka
    szczypta soli
    Szklanka oliwy lub oleju.

    Zmiksować. Zażywać 3 do 4 x 1 łyżeczkę od herbaty dziennie.
    Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

    Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka pieczonego
    i innych mięs.

  • 2. Data: 2009-10-30 20:03:28
    Temat: Re: GRYPA
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Nie zwiększać dawki - czosnek jest trujący!!!

    no popatrz a jakoś nie szkodzi temu narodowi co ma ponad 4500 lat historii
    SJS

  • 3. Data: 2009-10-30 20:35:49
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "SJS" <s...@w...pl> wrote in message

    > no popatrz a jakoś nie szkodzi temu narodowi co ma ponad 4500 lat
    historii
    > SJS

    Ech, chodzi o dawki... Nie tylko oni jedzą czosnek. Ale ja się przytrułem...

  • 4. Data: 2009-10-30 20:59:20
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Prawusek wrote:

    > Ech, chodzi o dawki... Nie tylko oni jedzą czosnek. Ale ja się przytrułem...

    Czym popijałeś? :-)

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 5. Data: 2009-10-30 21:53:13
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Fri, 30 Oct 2009 21:35:49 +0100, Prawusek napisał(a):

    > "SJS" <s...@w...pl> wrote in message

    > historii
    >
    > Ech, chodzi o dawki... Nie tylko oni jedzą czosnek. Ale ja się przytrułem...

    Zrobiłam niedawno masło czosnkowe - dałam duuużo czosnku i mało masła,
    efekt - postanowiliśmy z mężem, że jeśli dożyjemy do rana, to już więcej
    nie zjemy masła czosnkowego ;-PPP
    --

    Ikselka.

  • 6. Data: 2009-10-30 22:39:44
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Zrobiłam niedawno masło czosnkowe - dałam duuużo czosnku i mało masła,
    > efekt - postanowiliśmy z mężem, że jeśli dożyjemy do rana, to już więcej
    > nie zjemy masła czosnkowego ;-PPP

    no widzisz, no widzisz - ile rozumu daje czosnek
    SJS .

  • 7. Data: 2009-10-31 00:24:48
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Prawusek wrote:
    > Szklanka oliwy lub oleju.
    >
    > Ten przepis z 2 - 4 ząbkami czosnku to wspaniały sos do kurczaka
    > pieczonego i innych mięs.

    SZKLANKA oleju?
    to chyba przepis na szybki zawał, a nie na kurczaka?

    moon

  • 8. Data: 2009-10-31 01:55:03
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 01:24:48 +0100, Moon napisał(a):

    > SZKLANKA oleju?
    > to chyba przepis na szybki zawał, a nie na kurczaka?

    Dlaczego? Nigdy nie robiłeś majonezu? Olej świetnie emulguje z jajami.
    Poza tym nie masz wypijać wszystkiego, lecz "Zażywać 3 do 4 x 1 łyżeczkę od
    herbaty dziennie."

    --

    Ikselka.

  • 9. Data: 2009-10-31 04:01:01
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> wrote in message
    com...

    > Czym popijałeś? :-)
    >
    > Pozdrowienia,
    > Michał

    Po co? Przecież to majonez i chodzi o to, aby go nie spłukiwać.

  • 10. Data: 2009-10-31 07:51:34
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    > SZKLANKA oleju?
    > to chyba przepis na szybki zawał, a nie na kurczaka?

    Eeeeeee tam. Wszystko zależy od kurczaka. Ty myślisz, że jak ktoś ma nick
    XL, to zadowoli się kurczakiem eską? ;-)

    Zdroofka Johnny