  • 11. Data: 2009-10-31 19:12:55
    Temat: Re: GRYPA
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 08:51:34 +0100, johnny napisał(a):

    > Eeeeeee tam. Wszystko zależy od kurczaka. Ty myślisz, że jak ktoś ma nick
    > XL, to zadowoli się kurczakiem eską? ;-)

    A już jak ktoś ma nick Johnny, to od razu widać, że zadowoli się bele czem.
    :>
    --

    Ikselka.

  • 12. Data: 2009-10-31 19:38:42
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Zrobiłam niedawno masło czosnkowe - dałam duuużo czosnku i mało masła,
    > efekt - postanowiliśmy z mężem, że jeśli dożyjemy do rana, to już więcej
    > nie zjemy masła czosnkowego ;-PPP
    > --

    Nieporozumienia wynikają z nadwrazliwości żołądka - czosnek podrażnia błonę
    śluzową żołądka, jak ktoś ma przewlekłe zapalenie/wrzody to mu czosnek
    (surowy) szkodzi.

    MS

  • 13. Data: 2009-10-31 19:50:02
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "XL" :

    > A już jak ktoś ma nick Johnny, to od razu widać, że zadowoli się bele
    > czem.

    Ale mimo wszystko kocham swoją małżonkę =(:-o)

    Zdroofka Johnny

  • 14. Data: 2009-10-31 20:59:11
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 20:50:02 +0100, johnny napisał(a):

    > Użytkownik "XL" :

    > Ale mimo wszystko kocham swoją małżonkę =(:-o)
    >
    > Zdroofka Johnny

    Fajno.
    --

    Ikselka.

  • 15. Data: 2009-10-31 21:00:37
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 20:38:42 +0100, Maciej S. napisał(a):

> [...]
    > śluzową żołądka, jak ktoś ma przewlekłe zapalenie/wrzody to mu czosnek

    Żołądek mam jak podeszwę - nic go nie rusza. Jeśli już, to tylko czasem
    wątróbka się odzywa - po niektórych prze-jedzeniowych ekscesach :-)
    --

    Ikselka.

  • 16. Data: 2009-10-31 21:40:16
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Żołądek mam jak podeszwę - nic go nie rusza. Jeśli już, to tylko czasem
    > wątróbka się odzywa - po niektórych prze-jedzeniowych ekscesach :-)
    > --

    Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))

    MS

  • 17. Data: 2009-10-31 23:51:53
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 31 Oct 2009 22:40:16 +0100, Maciej S. napisał(a):

    > Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))
    >
    > MS

    Naprawdę wiem, co mi dolegało i nie był to po czosnku żołądek :-)
    --

    Ikselka.

  • 18. Data: 2009-11-01 06:05:33
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    Maciej S. pisze:

    > Najwyraźniej nie skoro po czosnku umierałaś :))))

    Pierwszy artykulik z linku :)
    http://free.art.pl/podkowa.magazyn/archiwum/wampir.h
    tm
    --
    Basia

  • 19. Data: 2009-11-01 21:00:44
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 01 Nov 2009 07:05:33 +0100, Bbjk napisał(a):

    > Pierwszy artykulik z linku :)
    > http://free.art.pl/podkowa.magazyn/archiwum/wampir.h
    tm

    Gratuluję poziomu lektury. Na coś takiego moja wątroba reaguje podobnie,
    jak na NADMIAR czosnku :->
    --

    Ikselka.

  • 20. Data: 2009-11-01 21:56:10
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    XL pisze:

    > Gratuluję poziomu lektury. Na coś takiego moja wątroba reaguje podobnie,
    > jak na NADMIAR czosnku :->

    Tego właśnie się spodziewałam, nie zawiodłaś mnie :)
    (Się na manowce owszem).
    --
    B.