  • 31. Data: 2016-01-12 17:13:22
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:02:23 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Pisałem też o stelażu i wełnie na co odpowiedziałeś o wentylacji wełny i grzybie.
    Pytam ponownie- skąd tam na styku blachy i wełny grzyb?

    Przeciez odpisalem... Blacha bedzie zimna, a welna przepusci od srodka
    cieplejsze i wilgotne powietrze, ktore sie wykropli na tej blasze i bedzie
    lezec na welnie. Przeciez to sie niczym nie rozni od konstrukcji zwyklego
    dachu - przy deskowaniu tez musisz miec wentylacje pod deskami. Wentylacja
    nie jest wymagana tylko w przypadku krycia dachu folia wysokoparoprzepuszczalna,
    a blacha raczej do takich nie nalezy :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 32. Data: 2016-01-12 17:19:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:13:24 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > nie jest wymagana tylko w przypadku krycia dachu folia wysokoparoprzepuszczalna,
    > a blacha raczej do takich nie nalezy :-)

    Kurcze- podałem link do płyt dachowych- blacha a pod spodem wełna- widzisz gdzieś tam
    jakąś wentylacje?

  • 33. Data: 2016-01-12 17:22:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:19:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Kurcze- podałem link do płyt dachowych- blacha a pod spodem wełna- widzisz gdzieś
    tam jakąś wentylacje?

    tam jest blacha z obu stron - czyli dyfuzyjnie szczelna kanapka. Siedzi juz cicho :)

    b.

  • 34. Data: 2016-01-12 17:23:20
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:19:47 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Kurcze- podałem link do płyt dachowych- blacha a pod spodem wełna- widzisz gdzieś
    tam jakąś wentylacje?

    Z tego co widze to welna jest szczelnie zamknieta dookola w blasze:

    http://www.plyty-abo.pl/Produkty/plyty_dachowe_monta
    z.jpg

    Wiec powietrze z zewnatrz nie ma sie tam jak dostac :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 35. Data: 2016-01-12 17:26:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:22:34 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > tam jest blacha z obu stron - czyli dyfuzyjnie szczelna kanapka. Siedzi juz cicho
    :)
    To co za problem w blaszanym garażu dać stelaż, upchać wełny i od spodu folię,
    chociażby grubą budowlaną?
    Wg mnie najlepsze rozwiązanie dla autora wątku. Tym bardziej że garaż nieogrzewany.

  • 36. Data: 2016-01-12 17:28:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:23:23 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Z tego co widze to welna jest szczelnie zamknieta dookola w blasze:
    >
    > http://www.plyty-abo.pl/Produkty/plyty_dachowe_monta
    z.jpg

    > Wiec powietrze z zewnatrz nie ma sie tam jak dostac :)
    Więc wełna i folia rozwiązują problem autora wątku.;)

  • 37. Data: 2016-01-12 17:38:55
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 12.01.2016 o 17:28, Kris pisze:

    z.jpg

    > Więc wełna i folia rozwiązują problem autora wątku.;)

    Jak chcesz przymocować folię żeby pozostała szczelna?

  • 38. Data: 2016-01-12 18:02:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:26:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > To co za problem w blaszanym garażu dać stelaż, upchać wełny i od spodu folię,
    chociażby grubą budowlaną?
    > Wg mnie najlepsze rozwiązanie dla autora wątku. Tym bardziej że garaż nieogrzewany.

    1. Nie zrobisz tego szczelnie
    2. Zadna folia nie jest szczelna dla powietrza - jedynie opoznia jego wnikanie :)
    3. Zrob tak w dachu nowego domu jak takis odwazny :))

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 39. Data: 2016-01-12 18:03:13
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 17:38:55 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Jak chcesz przymocować folię żeby pozostała szczelna?
    Do drewnianego stalaża choćby zszywkami tapicerskimi, do metalowego taśmą dwustronną
    np.

  • 40. Data: 2016-01-12 18:06:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 18:03:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Do drewnianego stalaża choćby zszywkami tapicerskimi, do metalowego taśmą
    dwustronną np.

    I jestes pewien, ze zrobisz to tak ze nawet centymetra kwadratowego nie
    zostawisz wolnego? Ja bym sobie glowy za to nie dal uciac :-)

    No i pytanie - po co sie meczyc, robic cos naprzekor wiedzy technicznej i
    odwrotnie do wszelkich zalecen :-) A skoro garaz nieogrzewany to najlepiej
    tam w ogole welny ani zadnej innej izolacji nie dawac - bo i po co :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.