  • 71. Data: 2016-01-13 17:44:28
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 17:19:51 UTC+1 użytkownik MK napisał:

    > Na zimnych szybach się wykrapla.
    Jak stoi kilka dni nieużywany to też?
    >Poza tym samochód jest silnie
    > wentylowany i często posiada klimę która mocno obniża wilgotność powietrza.
    Szczególnie jak stoi praktycznie nieużywany na dworze;)
    Auto mojej żony używane sporadycznie, stoi na dworze a podsufitka niezagrzybiona.
    Cud jakiś.
    I dalej twierdzę że wełna pod blachą w nieogrzewanym garażu nie spowoduje plantacji
    grzyba

  • 72. Data: 2016-01-13 18:56:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Grzyb jest zywy i musi miec co jesc. W blasze i welnie chyba jest malo zarcia dla
    grzyba, tak mi sie wydaje.

  • 73. Data: 2016-01-13 19:15:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W samochodzie pod dachem jest jakas specjalna wentylacja?

  • 74. Data: 2016-01-13 19:28:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 17:44:29 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Szczególnie jak stoi praktycznie nieużywany na dworze;)

    Ja juz koncze dyskusje bo to sensu nie ma - chyba, ze zaczniesz w koncu rzeczowo
    obalac moje argumenty (rzeczowo to nie "bo u mnie nie ma grzyba" :)

    https://www.google.pl/webhp?sourceid=chrome-instant&
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=grzyb%20podsufitka

    Szok i niedowierzanie - jednak grzyb i na podsufitce potrafi urosnac ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 75. Data: 2016-01-13 19:30:38
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-01-07 o 08:13, EiNStEiN pisze:
    > Witam
    > Zapewne ja jak i wielu z Was ma problem z wodą, która gromadzi się pod
    > blachą (dachem) garażu blaszanego a następnie się skrapla na dół. Jako,
    > że przepisy odnośnie budowania budynku gospodarczego nie do końca mi
    > pasują (odległości 3 m) muszę pozostać przy garażu blaszanym. Co zatem
    > począć z tą wodą. Czy zdjąć blachę z dachu, pod nią zrobić drewniany
    > stelaż, na to folię i potem blachę na wierzch?
    Ocieplenie nie podwyższy temperatury ani o ułamek stopnia i woda będzie
    się skraplać nadal. Domyślam się, że kapiąca woda pozostawia plamy na
    aucie i to Cię denerwuje. Ja bym zrobił pseudo-sufit z grubej folii, czy
    czegoś podobnego. Musiałby być ze spadem, aby wodę skierować np. na
    boki. Wentylacja może coś tam poprawić, ale nie liczyłbym na
    wyeliminowanie wody, bo u mnie pod altaną (brak ścian!) też się woda
    skrapla pod dachem w niektóre dni.
    Jacek

  • 76. Data: 2016-01-13 20:57:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 19:28:28 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Ja juz koncze dyskusje bo to sensu nie ma - chyba, ze zaczniesz w koncu rzeczowo
    > obalac moje argumenty (rzeczowo to nie "bo u mnie nie ma grzyba" :)

    Brakuje Tobie argumentow to może chociaż wbij do ozc dane blaszaka i wełny pd blachą,
    uczciwą różnice temperatur i podaj jak tam wyszło.
    Wg mnie nawet styro przyklejony do blachy od spdu wyeliminuje skraplanie. Bo niby
    skąd ciepłe(a tego w nieogrzewanym blaszaku jest jak na lekarstwo)miało by dotrzec do
    zimnej blachy. No i ile dni w roku ta blacha będzie zimniejsza od pwietrza w garażu.
    Pomyśl, to nie boli. Troszkę innych zmiennych tam jest jak tylko ciepłe powietrze i
    zimna blacha

  • 77. Data: 2016-01-13 20:58:25
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-13 o 16:05, Adam Sz. pisze:

    > No dokladnie :)

    > Izoluje tylko termicznie. Cieple powietrze zawsze bedzie przenikac (dyfuzja)
    > w strone chlodniejszego, bo ma wyzsze cisnienie. Welna nie jest tu zadna
    > przeszkoda.

    > Nie wiem skad - spytaj autora skad mu sie tego tyle wykrapla ze az pyta
    > jak sie przed tym zabezpieczyc na grupie :-)
    > (...)

    Swego czasu były popularne promienniki ciepła, zasilane gazem z butli
    (butlę wkładało się do środka). One potrafiły dużo wody wytworzyć.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 78. Data: 2016-01-13 21:49:46
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=grzyb%20podsufitka

    > Szok i niedowierzanie - jednak grzyb i na podsufitce potrafi urosnac ;)

    A teraz kliknij w te fotki i poczytaj.
    Ja kilka pierwszych kliknąłem dalej mi się nie chciało

  • 79. Data: 2016-01-13 21:51:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 20:57:28 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Brakuje Tobie argumentow to może chociaż wbij do ozc dane blaszaka i wełny pd
    blachą, uczciwą różnice temperatur i podaj jak tam wyszło.

    Sek w tym ze ja nie musze udowadniac, ze sie skrapla, bo autorowi watku
    sie skrapla :-) Tu nie ma co udowadniac - tak po prostu sie dzieje.

    Dlatego EOT bo nie bede udowadnial ze wielblad jest wielbladem ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 80. Data: 2016-01-13 21:51:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 15:01:50 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Dlatego tez ociepla sie OD STRONY CHLODNEJ - zeby przegroda znajdowala sie
    > w "strefie cieplej" i nie mogla sie na niej wykroplic woda.

    Pewny jesteś gdzie jest STRONA CHŁODNA w blasze na dachu nieogrzewanego garażu?