  • 31. Data: 2009-06-24 12:23:38
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:828f7c16-d648-48f1-8f95-b95ab3275740@m18g2000vb
    i.googlegroups.com...
    On 24 Cze, 11:46, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:420c746e-9410-4a1b-851f-8227374f4f6f@
    o36g2000vbi.googlegroups.com...

    >Z całą pewnością (wypraktykowane).

    A ten nawiew to jaka turbina praktykujesz?

  • 32. Data: 2009-06-24 12:41:23
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 24 Cze, 14:23, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:828f7c16-d648-48f1-8f95-b95ab3275740@
    m18g2000vbi.googlegroups.com...

    o36g2000vbi.googlegroups.com...

    > A ten nawiew to jaka turbina praktykujesz?-

    rekuperatorową ...
    ;-)

  • 33. Data: 2009-06-24 13:03:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 24 Cze, 14:23, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:828f7c16-d648-48f1-8f95-b95ab3275740@
    m18g2000vbi.googlegroups.com...

    >rekuperatorową ...

    No to kit wiskasz.

  • 34. Data: 2009-06-24 14:42:00
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    > Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Ale otwierasz czasem te drzwi?

    Są częściej chyba otwierane niż te wejściowe od ulicy.

  • 35. Data: 2009-06-24 15:27:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Są częściej chyba otwierane niż te wejściowe od ulicy.

    I tuz po wjechaniu samochodu?

  • 36. Data: 2009-06-24 15:44:10
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > Po pierwsze, to cytuj tak, żeby wiadomo było kogo pytasz.

    > Domniemania i osobiste wycieczki ?
    > Jak dla mnie, to najbardziej smrodzą wcale nie 25-letnie diesle.

    To prawda, dzisiejsze diesle smierdza okropnie. Jak pojezdze z dzieciakami
    quadem i wstawie do garazu, na razie niezamknietego od strony domu, to
    niestety czuje go w calej chalupie przez dlugi jeszcze czas, kosiarke
    podobnie. Wszystko jak widac zalezy od czucia.

    > Gdzie i w czym trzymasz paliwo do wykaszarki / kosiarki / glebogryzarki /
    > odśnieżarki ?

    Nie wiem jak dla Was, ale dla mnie samochod zrodlem zapachow typu Armani to
    nie jest, ale jak kto lubi.

    Pozdro.. TK

  • 37. Data: 2009-06-24 15:53:21
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Marex" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tutaj trzeba podejść do tematu indywidualnie: jezeli grunt o niskim
    > poziomie wód gruntowych- nie ma się czego obawiać. Sama duza studzienka
    > przed wjazdem to żaden kłopot. Jesli natomiast grunt podsiakliwy - o
    > wysokim
    > pozimie wód gruntowych - trzeba się zastanowić - jak i wogóle przy
    > piwnicach.

    Ja juz swojemu koledze ratowalem pilarke spalinowa i kose z powodzi w takim
    garazu. Wody bylo jakies 0,5m po ulewie i wszystko co lezalo na posadzce
    bylo mokre. Biedak zadzwonil do mnie z wczasow z prosba o interwencje. Z
    pilarki po odkreceniu swiecy wylalem wode, z kosy nie. Zagrozenie mimo
    wszystko jest i lepiej chyba unikac niz pakowac sie w pompowanie bo kmus tam
    nie zalewa.

    Pozdro.. TK

  • 38. Data: 2009-06-24 15:57:04
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > I tuz po wjechaniu samochodu?
    Kazdy kto ma garaz w domu zwykle czeka jakieś 30-40 minut aż wszelkie
    zapachy wyjda wentylacją, dopiero potem wchodzi do omu ;-P
    A ciuchy tez zmieniasz jak wyjdziesz z auta bo paliwem cuchną? To chyba
    jakiś obłęd.

    --
    Mariusz

  • 39. Data: 2009-06-24 16:09:34
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Kazdy kto ma garaz w domu zwykle czeka jakieś 30-40 minut aż wszelkie
    > zapachy wyjda wentylacją, dopiero potem wchodzi do omu ;-P

    Nie wiem jak kazdy, ale ja po prostu wychodze z garazu na zewnatrz i wchodze
    do domu przez drzwi wejsciowe.

  • 40. Data: 2009-06-24 16:11:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "JKK" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > To prawda, dzisiejsze diesle smierdza okropnie.

    Dokladnie, zona jezdzi nowka dieslem - oczywiscie najgorzej przy odpalaniu,
    smrod okropiczny, nawet na dworze.