  • 11. Data: 2010-07-31 21:41:33
    Temat: Re: Garderoba
    Od: M <M...@o...pl>

    Ada pisze:
    > Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    3630.html

    > Dzięki za linki :) Nie myślę o szafach z półkami, myślę tylko o 3
    > poziomach rurek po prawej i lewej stronie na których będą wieszaki.
    > Minimum: np. 10 wieszaków x 3 x 2 strony = 60 wieszaków ubraniowych...
    > Może myślę nielogicznie, ale kusi mnie to ciągle...

    Zapomnij. Nie uda ci się. 2,70cm = 3 x 90cm - a to jest minimalnie za
    mało na ubrania. Wiem, co mówię, bo w mieszkaniu mam 2,75cm i
    daaaaaaaaawno temu miałem taki sam pomysł. Dolny wieszak nie jest
    używany, bo ubrania opierają się o podłogę.

    M.

  • 12. Data: 2010-08-01 11:48:26
    Od: Kadar <o...@g...com>

    Te 3 pokojowe maja podobny rozklad 2 lazienki i malo miejsca na jakies
    szpargaly. Ja zrobilem jeszcze inaczej, lazienke 1,65m2 przeznaczylem
    na pralnie polaczona z magazynkiem a sciany poprzestawialem tek, ze
    wyszlu mi 3 duze wneki. Zrezygnowalem z jednej lazienki, chociaz bol
    byl straszny. Mam 2 chlopakow, ktorzy chca sie zalatwiac zawsze w tym
    samym momencie. Nie musze mowic co wtedy sie dzieje.

    Pozdrawiam
    KADAR