  • 11. Data: 2009-04-16 10:42:42
    Temat: Re: Gaspol - "promocyjny" koszt zewnętrznej instalacji gazowej dla domku jednorodzinnego.
    Od: k...@g...com

    On 16 Kwi, 12:34, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > A tak z ciekawości to jak powierzchnia do ogrzania i jakich spodziewasz się
    > rachunków miesięcznych za ogrzewanie tym medium?
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Krzysiek

    Powierzchnia nieduża, 80m.kw. Myślę, że nie powinno wyjść więcej jak
    300-350pln za miesiąc grzania. A czy się mylę czy nie to czas pokaże.
    PZDR

  • 12. Data: 2009-04-16 11:17:53
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    h.googlegroups.com...
    Powierzchnia nieduża, 80m.kw. Myślę, że nie powinno wyjść więcej jak
    300-350pln za miesiąc grzania. A czy się mylę czy nie to czas pokaże.

    przy takiej powierzchni olałbym gaz z butli i grzał albo czystym prądem albo PC
    powietrzną za kilka tysięcy

  • 13. Data: 2009-04-16 11:51:04
    Od: k...@g...com

    wiadomościnews:6277475a-59ef-42e1-9cd3-5d04cc175578@
> [...]
    >
    > przy takiej powierzchni olałbym gaz z butli i grzał albo czystym prądem albo PC

    Masz doświadczenie w temacie ogrzewania prądem? Jaką firmę byś
    polecił? Myślisz, że na prawdę koszty grzania prądem a gazem były by
    porównywalne?
    PZDR

  • 14. Data: 2009-04-16 12:51:01
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    googlegroups.com...
> [...]

    Masz doświadczenie w temacie ogrzewania prądem? Jaką firmę byś
    polecił? Myślisz, że na prawdę koszty grzania prądem a gazem były by

    grzałem jeden sezon prądem w II taryfie kotłem elektrycznym i nie było drożej
    jak gazem z butli
    teraz grzeje PC, która kosztowała 20000
    a pomieszczenie biurowe jakieś 60 m2 mój znajomy grzeje kimatyzatorem za pare
    tysięcy i daje rade - musiał tylko w mrozy pare razy włączać grzejnik
    elektryczny ale w ogólnym bilansie i tak sie opłaca

  • 15. Data: 2009-04-16 13:29:21
    Od: k...@g...com

    On 16 Kwi, 14:51, "gasper" <n...@m...pl> wrote:
> [...]
    > tysięcy i daje rade - musiał tylko w mrozy pare razy włączać grzejnik
    > elektryczny ale w ogólnym bilansie i tak sie opłaca

    Ok. Dzięki za info. Zastanowię się w takim razie nad innymi opcjami.
    PZDR

  • 16. Data: 2009-04-21 14:42:16
    Od: k...@g...com

    On 16 Kwi, 15:29, k...@g...com wrote:

    > Ok. Dzięki za info. Zastanowię się w takim razie nad innymi opcjami.
    > PZDR

    Na zakończenie napiszę, że dziś dostałem nową ofertę od Gaspolu.
    Okazało się, że jednak mogą mi zamontować taniej zewnętrzną instalację
    gazową a całkowity koszt nie przekroczy 1000zł brutto i nie muszę się
    do niczego dotykać jeśli chodzi o załatwienie papierkowych spraw, jak
    i przy samej instalacji. Jak to nazwać? Ciężko mi znaleźć słowo na coś
    takiego, co zaprezentował swoją osobą handlowiec tej firmy.
    Pozostawiam to więc bez komentarza.
    PZDR

  • 17. Data: 2016-10-14 16:51:21
    Od: klient gaspolu <c...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2009 09:20:26 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
> [...]
    > lat ogrzewania domu).
    > Wczoraj znalazłem na forum opinie, że ludzie dostając tego typu umowę
    > i promocyjną cenę musieli zapłacić za całą instalację nie więcej niż
    > 1000pln. Może ma znaczenie fakt, że posty były z sierpnia 2007 roku.
    > Sam nie wiem.
    > Co jest grane w takim razie? Czy "promocyjna" cena 4000pln + Vat przy
    > takiej niekorzystnej umowie to normalka w dzisiejszych czasach, czy
    > pan handlowiec z Gaspolu po prostu chce mnie przerobić w wała? Jeśli
    > ktoś zamawiał ostatnio montaż gazowej instalacji zewnętrznej to

    Ludzie uwazajcie na ta firme oni oszukuja ludzi podstepnie mowia o korzystnych
    warunkach a jak człowiek podpisze umowe to koniec np opłata za dzierzawe butli
    prawie 1300zł rocznie a rozwiazanie umowy to koszt paru tys zł .Obiecuja ze mozna w
    kazdej chwiloi rowiazac umowe lub wykupic butle nieprawda .........

  • 18. Data: 2016-10-14 19:29:52
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 14 października 2016 16:51:22 UTC+2 użytkownik klient gaspolu napisał:

> [...]
    kazdej chwiloi rowiazac umowe lub wykupic butle nieprawda .........

    ale od 2009 to moze sie cos zmieniło....

  • 19. Data: 2016-10-14 19:53:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jasne ze sie zmienilo. Gaz plynny stanial co nie znaczy ze ogrzewanie takim gazem w
    dalszym ciagu nie jest najdrozsze.