  • 51. Data: 2010-10-22 10:52:53
    Temat: Re: Gaz kontra prąd
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:fabf9407-2795-47bf-8f26-

    > Czy aby nić Ci się nie "pozajączkowało" ?
    > Co to są za domy, gdzie jest sześćdziesiąt kilowatogodzin na metr
    > kwadratowy
    > ?
    > A już z tymi sześcioma tysiącami kelwinowatogodzin (6000 KWh) to już
    > całkiem
    > "pojechałeś".
    > W ogóle o czym piszesz ? Bo ja choć znam się na elektryce, gdyż jest to
    > moja
    > profesja to ni chu chu z tego nic nie rozumiem :D

    > Pomogę ci w edukacji:

    Mnie nie pomagaj w edukacji tylko sam sobie pomóż.
    Wybacz, ale szklane kule się potrzaskały i nie ma możliwości wróżyć co autor
    miał na myśli.
    Jeżeli już podajesz jakieś wartości i do tego niepełne oznakowanie to napisz
    czego one dotyczą i w jakim reżimie czasowym, bo my nie wiemy czy chodzi o
    rok, miesiąc, czy też godzinę :)
    Rozumiem, że o kelwinowatogodzinach już nie chcesz mnie edukować ? ;D

  • 52. Data: 2010-10-22 11:01:23
    Od: robertr <e...@o...pl>

    On 22 Paź, 12:36, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:
    > Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:fabf9407-2795-47bf-8f26-b0d4dc642a2a@
    j25g2000yqa.googlegroups.com...
> [...]
    > 1. nieocieplany budynek starego budownictwa = 200 do 300 kWh/( m??a);
    > 2. 20cm izolacji wszystkich zewnętrznych przegród(dach, ściany, strop)
    > + okna ciepłochronne= 70 kWh/( m??a);
    > =======================
    >
    > Nie bredzisz czasem? To co piszesz, to taki pseudonaukowy bełkocik? Pani
    > Basia z Biedronki, której pokazałem Twojego newsa mówi, że nie masz pojęcia
    > o tym co piszesz i zapytała czy podajesz zużycie na sekundę, minutę, czy
    > miliard lat?
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Chyba powinieneś częściej z Panią Basią rozmawiac, ta grupa jest
    trochę trudna dla ciebie.......

  • 53. Data: 2010-10-22 11:06:53
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Chyba powinieneś częściej z Panią Basią rozmawiac, ta grupa jest
    >trochę trudna dla ciebie.......

    To już wiemy że Pan Werbiński wiedzę czerpie od kasjerki Basi w biedronce i
    zapewne w biedronce też zakupił te komputery o których wspominał do swojego
    domu co to 8W pobierają.

    hehe

    Marek

  • 54. Data: 2010-10-22 11:20:50
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

> [...]
    > Prywatnahttp://www.janwer.com/
    > Nasza siechttp://www.fredry.net/

    Chyba powinieneś częściej z Panią Basią rozmawiac, ta grupa jest
    ==============

    Jaka jednostka czasu?

  • 55. Data: 2010-10-22 11:31:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 22 Paź, 13:20, "Jan Werbinski" <j...@t...bez.maj.la> wrote:

    > Jaka jednostka czasu?

    przeciez napisal wyraznie:
    kWh/( m??a)

    czyli kilo Wato godzin na metr kwadratowy na rok ;) (par année / an,
    czy jakos tak...)

    WS

  • 56. Data: 2010-10-22 11:32:38
    Temat: Re: Gaz kontra prÄ?d
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Jaka jednostka czasu?

    Znawcy tematu wiedzą że rocznie.
    Tego nie wiesz?
    Ty nie wiesz?

    Marek

  • 57. Data: 2010-10-22 12:18:31
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "WS" <L...@c...pl> napisał w wiadomości

    > przeciez napisal wyraznie:
    > kWh/( m??a)

    > czyli kilo Wato godzin na metr kwadratowy na rok ;) (par année / an,
    > czy jakos tak...)

    No właśnie problem w tym, że nie napisał wyraźnie lecz napisał kWh/m2
    Ani też nie sprecyzował o co mu chodzi :)
    Nie wspomnę już o tych 6000 kelwinowatogodzinach (KWh) ;D

  • 58. Data: 2010-10-22 12:27:52
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > Nie wspomnę już o tych 6000 kelwinowatogodzinach (KWh) ;D

    Ojeju przyczepiliście się do gościa o zwykłąj literówkę. Jeżeli mowa o
    energii to wiadomo że to literówka.
    Naprawdę trzeba udawać takiego nie rozumnego?
    Nic w was z Szerloka nie ma. Kiepskie detektywy.

    Już to gdzieś indziej napisałem ze w pewnych środowiskach pewne rzeczy
    upraszcza się a i tak wiadomo o co chodzi.
    Tak np. prosząc w sklepie o kilo ziemniaków sprzedawczyni nie wyliczy ci
    tysiąca ziemniaków tylko 1kg.
    Proste?

    Marek

  • 59. Data: 2011-01-19 20:28:46
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet się tym nie chwal publicznie, bo Cię fiskus namierzy :D

    Nie wiem jak on to liczył, bo u mnie za firmowy prąd nijak nie wychodzi 10
    groszy. Jest odrobinę taniej, ale za to opłaty miesięczne są znacznie
    wyższe. W sumie przy małym zużyciu wychodzi drożej. Przy dużym taniej.

  • 60. Data: 2011-01-19 21:06:40
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > groszy. Jest odrobinę taniej, ale za to opłaty miesięczne są znacznie
    > wyższe. W sumie przy małym zużyciu wychodzi drożej. Przy dużym taniej.

    Przy malym wychodzi bardzo drozej. U mnie jakas mala czesc to koszt pradu,
    reszta to te durne oplaty. W sumie za prad firmowy place znacznie wiecej jak
    w domu przy znacznie mniejszym zuzyciu.

    Pozdro.. TK