  • 11. Data: 2012-03-31 21:50:07
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 marca 2012, 20:16:06 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:
    > pomijając wszystko to dlaczego obrażasz sprzedawcę nazywając go
    > cwaniaczkiem...
    >
    > facet ma towar który sprzedaje ktoś kupuje lub nie i nie ma w tym żadnego
    > cwaniactwa.
    A widziałes jakie facet podal ceny 'przylacza i gazowni" i w jakiej cenie piecyk do
    CWU mu zaproponowal?

  • 12. Data: 2012-03-31 21:50:49
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik <news> napisał w wiadomości

    > Twój sprzedawca to typowy cwaniaczek więc odpuść go sobie, tutaj masz taką
    > pompę ciepła z 300 litrowym baniakiem za 6500zł:
    > http://allegro.pl/pompa-ciepla-do-wody-uzytkowej-rsj
    35-300-litrow-i2187774052.html
    > Co do kosztów to policz sobie sam ile kosztuje nagrzanie takiego baniaka
    > gazem a ile prądem (cena prądu podzielić przez 3,5)
    > Tylko zwróć uwagę ze taka pompa ma sensowną sprawność jedynie dla
    > temperatur na zewnątrz powyżej 10 stopni!!!
    > Więc w okresie zimowym dla temperatur w okolicach zera grzanie będzie
    > kosztowało dokładnie tyle ile grzanie prądem.

    User podpisujący się "news" to typowy cwaniaczek, zapewne handlujący na
    Allegro.
    Tu masz pompę ciepła polskiego producenta oraz polskiej produkcji zasobnik
    na ciepłą wodę:
    http://allegro.pl/hewalex-powietrzna-pompa-ciepla-do
    -cwu-wymiennik-i2242958902.html
    http://allegro.pl/wymiennik-cwu-galmet-sgw-s-stojacy
    -300l-pur-skay-i2229326775.html
    Do tego jakąś pompkę CO + naczynie przeponowe.
    Łącznie powinieneś się zamknąć w kwocie 5500zł.

    Oczywiście to tylko jest żart z mojej strony, albo raczej kpina z tego
    pacana co sprzedawców wyzywa od cwaniaczków.
    Swoją drogą to za takie pieniądze jak to:
    http://allegro.pl/pompa-ciepla-do-wody-uzytkowej-rsj
    35-300-litrow-i2187774052.html
    wolałbym kupić pompę ciepła firmy Hewalex
    http://allegro.pl/hewalex-pompa-ciepla-pwpc-3-8-h-a-
    2-w300-poj-300l-i2244892262.html ,
    której zbiornik posiada dodatkową wężownicę do podłączenia kotła CO lub
    solarów.

    Pamiętaj, że taką pompą ciepła bez dodatkowej wężownicy w okresie zimowym
    wody już nie zagrzejesz. Chyba, że zasysając ciepłe powietrze z wnętrza
    domu, którego ciepło pochodzi od instalacji CO. Ale w tym przypadku lepiej
    jest zastosować takiego Hewalexa i wykorzystać dodatkową wężownicę.

  • 13. Data: 2012-03-31 21:55:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > A jak miałem nazwać cwaniaka?
    > Nie nazywajmy szamba perfumerią, że tak zacytuję klasyka!

    Co jest cwaniackiego w handlu? Handel polega na sprzedawaniu, niczego
    nieuczciwego nie widzę w dziąłniu tego handlowca.

    czy jak ktos sprzedaje BMW po 150 000 to uważasz ze jest cwaniakiem, bo
    przecież można kupić skodę fabie za 40000?

    Jak na razie to twoje zachowanie należy napietnować, bo mogłeś polecić
    tańszy produkt nikogo nei obrażając.

    > Poza tym skoro ciepła woda ma być na lato, dwa, to można coś znacznie
    > tańszego:
    > http://allegro.pl/pompa-ciepla-wymiennik-zasobnik-bu
    derus-300l-tanio-i2229121352.html
    > 7,7kzł, wystarczy żeby miała gwarancję na 2 lata i wystarczy!

    ciekawe czy będzie miała gwarancję producenta :)

  • 14. Data: 2012-03-31 22:17:02
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 31 marca 2012, 21:55:00 UTC+2 użytkownik Marek Dyjor napisał:

    > Co jest cwaniackiego w handlu? Handel polega na sprzedawaniu, niczego
    > nieuczciwego nie widzę w dziąłniu tego handlowca.
    Ja w sumie taz i tu sie z Tobą zgodze.
    Ale tak sobie mysle że gdybym potzrebował kocioł gazowy do CWU na lato i zaproponował
    że zapłace 3000zl to oplacało by sie Tobie z Krakowa do mnie na Pomorze do mnie
    podjechać, sprzedać i zamontowac mi kociol i jeszcze byłbyś "zarobiony"

  • 15. Data: 2012-04-01 13:27:09
    Od: <news>

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał:
    > Co jest cwaniackiego w handlu? Handel polega na sprzedawaniu,
    > niczego nieuczciwego nie widzę w dziąłniu tego handlowca.

    Widzę że trafiłem w mientkie, nic dziwnego że nic dziwnego nie widzisz, ale
    skoro się domagasz to ci to wytłumaczę, więc:
    obecnie handel i budownictwo to branże obsadzone głównie przez złodziei
    cwaniaczków (wiadomo o kogo chodzi), oczywiście że nie wszyscy, ale ci
    uczciwi to wyjątki które wszędzie się zdarzają, cwaniactwo to złodziejstwo,
    polega na okradaniu innych, czyli dorabianiu się na pasożytowaniu na innych
    a nie na własnej pracy, oczywiście że nic złego nie ma w handlu i
    budownictwie, ale w złodziejskim handlu i budownictwie owszem!
    Kolejnym przekrętem owych cwaniaczków jest ustanowienie wysokiej ulgo
    podatkowej na owe branże, czyli handel i budownictwo są opodatkowane jedynie
    3,5% podczas gdy normalny człowiek płaci 20% podatku, więc cwaniaczki nie
    dość że prawie nie płacą podatków to jeszcze im mało i życzą sobie
    kolosalnych marży za nic nie robienie.
    Chciałeś to wytłumaczyłem, zadowolony?

    > ciekawe czy będzie miała gwarancję producenta :)

    Ta pompa ciepła za 2,5kzł:
    http://allegro.pl/pompa-ciepla-wymiennik-zasobnik-bu
    derus-300l-tanio-i2229121352.html
    na pewno będzie miała przynajmniej 2 letnią gwarancję, więc spokojnie
    wystarczy!
    Natomiast po głębszym zastanowieniu to znalazłem zwykły 200L bojler grzany
    grzałką i C.O.:
    http://allegro.pl/bojler-wymiennik-200-l-dwuplaszczo
    wy-super-cena-i2218060823.html
    za 1000zł, więc za różnicę w cenie między proponowaną przez cwaniaczka pompą
    ciepła, może sobie normalnie przez 3 lata grzać tą wodę, a jak za trzy lata
    dorobi się C.O to je do bojlerka podłączy, chyba nic lepszego sie da się
    znaleźć!

  • 16. Data: 2012-04-01 13:45:30
    Od: robertr <e...@o...pl>

> [...]
    > że max 40-50 zł. miesięcznie wychodzi za prąd bo sprawdzał...
    >
    > Poradźcie coś czy pchać sie w takie wynalazki czy pozostać przy gazie ?

    Wg mnie PC do grzania ciepłej wody jest OK. W stosunku do gazu jest
    tańsza, energia - 1 kWh ok 16 - 18 groszy, brak opłat stałych, brak
    zagrożeń typu Czad, nieszczelna instalacja, ewentualnie przeglądów
    kominiarskich śpisz spokojnie. Obecnie producenci robią PC o mocy ok
    2 kWh - czyli takie które zadowolą się przepływem powietrza < poniżej
    400m3/h. Jeśli nie planujesz rekuperatora to jest to bardzo dobry
    odzysk ciepła z wentylacji. Ktoś na grupie napisał, że dwa razy
    dziennie intensywnie wietrzy dom - zamiast tego możesz 2 razy dziennie
    włączać pompę. Zależność jest prosta ciepło tracone z wentylacji jest
    na ogół większe od ciepła do CWU. Inaczej też działa - nie ma ludzi w
    domu - nie ma potrzeby na jedno i drugie. Musisz jedynie zadbać o
    nawiewy w domu w odpowiednich miejscach - jak włączy się pompa
    powietrze powinno przechodzić przez cały dom. Wylot zimnego na
    zewnątrz.

    PS
    Sam mam PC do CWU od ponad roku i jestem bardzo zadowolony.

  • 17. Data: 2012-04-01 14:41:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Widzę że trafiłem w mientkie, nic dziwnego że nic dziwnego nie
    > widzisz, ale skoro się domagasz to ci to wytłumaczę, więc:

    twoje tłumaczenie dowodzi tylko, że jesteś gnojkiem pozbawionym honoru.

    przyznaj sie jak ty okradasz i oszukujesz ludzi? a może jesteś jednym z
    pasożytów żyjących z naszych podatków?

  • 18. Data: 2012-04-01 15:48:16
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > twoje tłumaczenie dowodzi tylko, że jesteś gnojkiem pozbawionym honoru.
    >
    > przyznaj sie jak ty okradasz i oszukujesz ludzi? a może jesteś jednym z
    > pasożytów żyjących z naszych podatków?

    W mysl tego co pisze troll news to kazdy handlowiec jest cwaniakiem. Bo
    przeciez kazdemu powinien podac adres hurtowni w ktorej kupuje, moze nawet
    podzielic sie wypracowanymi rabatami, bo co to jest ta niby kolosalna marza?
    W koncu nie powinien zarabiac na innych, tylko podawac adresy i rabaty. Kto
    komu broni znalezc sobie tansza pompe? Wystarczy wlaczyc internet i wszystko
    jest na ekranie. A roznice w cenie pomp? Przyczyn moze byc tyle ile
    handlowych mozliwosci.

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2012-04-01 16:01:54
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym wziął z Allegro. Na pewni nie gaz ziemny jeżeli tylko ma być do
    > wody.
    > Na pewno bym nie kupił w sklepie.

    A czym sie rozni sklep od Allegro??

    Pozdro.. TK