  • 51. Data: 2012-04-17 00:09:20
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Budyń" <b...@g...pl> wrote in message
    news:jme4t1$4dt$1@inews.gazeta.pl...

    > co jest eksluzywnego w PC? Chyba tylko to ze mozna sie pochwalic przed
    > znajomymi :-)

    Ale chyba sąsiedzi od pomp ciepła się do naszego nowobudowanego gazu
    przyłączą. :-)
    Coś tak mi się wydaje :-)

  • 52. Data: 2012-04-17 00:11:34
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    > nawet w kotłach gazowych masz takie za 2500 (jakis tani junkers) albo i za
    > 1500 jakis Chińczyk Cziongsio i dedietricha solneo za 15000. Też powiesz
    > że instalator czy handlowiec który proponuje taki sprzęt do oszust?

    Oczywiście. Taki instalator ma dbać o interes kliena i dać mu optymalne
    rozwiązanie, a nie najdroższe. Instalator ma zarabiać na usłudze, a nie
    doliczać sobie do materiału, który można kupic samemu.

  • 53. Data: 2012-04-17 07:10:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kiki wrote:
> [...]
    > optymalne rozwiązanie, a nie najdroższe. Instalator ma zarabiać na
    > usłudze, a nie doliczać sobie do materiału, który można kupic samemu.

    Wciąż zapominasz że nie każdy chce kupić najtańszy szajs jaki jest na rynku.
    Klientowi trzeba dac wybór, drogi , średni tani niech wybiera.

  • 54. Data: 2012-04-18 23:48:02
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Instalator ma zarabiać na usłudze, a nie doliczać sobie do materiału,
    > który można kupic samemu.

    Przyznaj się ilu Twoich wykonawców robiło u Ciebie legalnie tzn. wystawiając
    fakturę lub rachunek?

  • 55. Data: 2012-04-19 08:31:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 18 kwietnia 2012 23:48:02 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Przyznaj się ilu Twoich wykonawców robiło u Ciebie legalnie tzn. wystawiając
    > fakturę lub rachunek?

    A ilu wykonawców robiących "legalnie" z fakturami itp zatrudnia legalnie swoich
    pracowników? Legalnie tzn na umowe o prace, odprowadzanie wszelkich skladek w od
    faktycznych dochodów a nie najniższej krajowej, nalezne urlopy itp. Nie żadne umowy o
    dzieło, zlecenia czy na czarno.

  • 56. Data: 2012-04-20 21:49:40
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    ion-forums@vbue17...

> [...]
    > faktycznych dochodów
    > a nie najniższej krajowej, nalezne urlopy itp. Nie żadne umowy o dzieło,

    No i koło się zamyka.

    Ludzie chcą taniej niż tanio i nieważne czy zrobi firma czy pan Ziutek z
    panem Zdziśkiem byle było tanio, a najlepiej to żeby zrobili za miskę
    strawy i dwa browary. Przewodni tekst wiekszości tych, których zwykło się
    nazywać "inwestorami" to "za drogo .... ale ja chcę bez faktury".
    Pierd...ny kapitalista niestety musi zarobić na podatki, ubezpieczenia oraz
    wypłaty dla pracowników.
    Zatem ma alternatywę albo zatrudnić pracowników za grosze, albo "na czarno".
    Zatem pan Ziutek z panem Zdzisiem pracując u pier...go kapitalisty za
    średnią krajową czują się oszukiwani i pokrzywdzeni i dlatego starają się
    wiele robót robić za plecami szefa, a przy okazji zapierd...ć przy okazji co
    się da. To materiały, to narzędzia ...
    No i pan Ziutek z panem Żdziśkiem robią "popelionę", no bo przecież nie będą
    zapierd...ć dla pier...go kapitalisty, który nie daje im co miesiąc po 10
    tys. zł na rękę i do tego po skrzynce gorzały na każdą robotę. Wg nich to
    ten pie....ny kapitalista to powinien sam zapie.....ć na budowie, żeby pan
    Ziutek z panem Zdzisiem mogli cały dzień "męczyć" gorzałkę w godzinach
    pracy.
    W efekcie tego pier....ny kapitalista zmienia pracowników "jak rękawiczki",
    bo sobie nie może dać rady z alkoholikami i do tego ponosi straty.
    Pan Ziutek z panem Zdzisiem podbierają pier.....nemu kapitaliście klientów i
    odstawiają takie sztuki, że niektórzy są zmuszeni płacić paragonami.
    Pier....ny kapitalista musi kombinować jak tu zarobić na podatki, ZUS-y i
    tym podobne sprawy, co trochę musząc wymieniać pracowników, którzy są
    alkoholikami lub typowymi cwaniaczkami co patrzą jak tu wykiwać pier....go
    kapitalistę.

    No i teraz wymyśl jak tu przerwać to "błędne koło".

  • 57. Data: 2012-04-20 23:02:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 21:49:40 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > No i teraz wymyśl jak tu przerwać to "błędne koło".

    To będne kolo juz przerwaly i znalazły nisze rynkową tzw Henki. Nie mówię tu o takich
    co udaja że robią a jako zaplata starczy wino i kaszanka tylko mówia o trzy
    czteroosobowych ekipach ktore robią naprawdę solidnie za przyzwoite pieniądze.
    Najczęsciej sa to ludzie którzy mieli dość jak ty go nazwałes pier.. kapitalisty
    który zamiast za prace wyplacacnalezne wynagrodzenie to kazdy piatek pieprzył "pensja
    w poniedizłek bo przelew nie przyszedł" I niektórzy naprawdę uczciwi i znajacy sie na
    robocie zapewne lepiej jak ich szef kapitalista w końcu poszli po rozum do glowy i
    kopneli go w dupe i wola robić na własny rachunek.I nagle okazuje się zeinstalację
    elektryczną w domu można zrobić bardzo przyzwoicie za 2tys zl, kafelki polożyć za
    25-30zł i nawet inwestor zdowolony a Heńki nie musza co piatek prosić Jaśnie Pana
    Kapitalisty o zaliczkę. A jaśnie Pan kapitalista zatrudnia wtedy przypadkowych ludzi
    spod budki z piwem i dziwi sięże inwestor wybiera Heńków którzy robią taniej i
    lepiej.
    A tak na marginesie dziwne jest że wy Panowie Kapitaliści wielce sie oburzacie jak
    inwestor szuka tańszego wykonawcy a sami na pracownikach oszczedzacie jak mozecie. A
    to że inwestor nie chce faktury to zadne przestępstwo- świadczysz uslugi podajesz
    cene za robote inwestor płaci i nie obchodzi go czy Ty zaplacisz należne podatki czy
    nie. To nie jego problem. Jak inwestor chce bez faktury to mu jej nie dawaj, ale to w
    żaden sposob nie jest przeszkoda abyś opłacił nalezne podatki skoroś taki poważny
    przedsiebiorca.

  • 58. Data: 2012-04-20 23:40:31
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ion-forums@vbai3...

> [...]
    > kafelki polożyć za 25-30zł i nawet inwestor zdowolony a Heńki nie musza
    > co piatek prosić Jaśnie Pana Kapitalisty o zaliczkę.

    Dokładnie tak jest. Te niby "firmy" to kapitalista, który tylko jedzie
    odebrać kasę od inwestora, a za niego robią biali murzyni.
    Samo danie ogłoszenia w gazecie nie jest warte marży jaką zabiera
    kapitalista.

  • 59. Data: 2012-04-21 09:31:17
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Plumpi" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > No i teraz wymyśl jak tu przerwać to "błędne koło".

    bardzo proste i w tuskolandzie niewykonalne: zmniejszyc podatki. Zupełnie by
    sie nie opłacało kombinować. Teraz dla 23% choćby vatu jest o co walczyć.
    Żadna lokata nie da ci takiego zysku :)

    b.