  • 61. Data: 2013-11-23 21:25:16
    Temat: Re: Gazoport, gaz, amerykusy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 15:05:47 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    Kurcze Ty juź te projekty lata robisz i mózg Tobie wyprali"
    Tv mam, internet mam, tv mam, kurcze abonament na komóre mam, kurwe z burdelu też mi
    przywiozą i nikt mi oprócz ZE nie każe współfinasować ICH inwesttycji

  • 62. Data: 2013-11-23 22:16:54
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >Kurcze Ty juź te projekty lata robisz i mózg Tobie wyprali"

    nieco przesadziles, nie rozumiesz co sie do ciebie pisze - twoje prawo.
    Natomiast w ten sposób nie zamierzam rozmawiać. EOT.

    b.

  • 63. Data: 2013-11-23 22:20:45
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 21:25:16 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]
    mi przywiozą i nikt mi oprócz ZE nie każe współfinasować ICH inwesttycji

    Żyje z tego to będzie bronił jak niepodległości. Jak by przeszli na inny sposób
    finansowania to by byli skłonni płacić mniej za projekt. Mogli by uruchomić swoje
    biura projektów i ludzie po 2500 brutto miesięcznie by takie projekty robili.

  • 64. Data: 2013-11-23 22:41:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-23 15:05, Budyń pisze:

    > Pytam was - jakie są mozliwosci zeby dostawca energii nie był
    > monopolistą. Jesli nie ma takich to narzekanie ze monopolista jest
    > monopolistą jest kompletnie bez sensu.

    No nie badz taki malkontent. :-)
    Dzielimy sie tu wiedza i tyle, bo coz od nas zalezy? :-)

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2013-11-24 08:45:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 listopada 2013 22:16:54 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:

    > nieco przesadziles,
    Ok, przepraszam za ten "wyprany mózg"
    > nie rozumiesz co sie do ciebie pisze - twoje prawo.
    Twoja opinia Twoje prawo. Ja uważam dalej że Ty jednak nie bardzo rozumiesz o czym
    mowa

    > Natomiast w ten spos�b nie zamierzam rozmawia�. EOT.
    Nie napisałeś czy ci bliżej elektrowni płacą mniej za przesył i czy energetyka do
    Chatki Puchatka za 2,2tys prąd doprowadzi

  • 66. Data: 2013-11-24 13:59:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jeffrey wrote:

    > robię takie przyłącza i za cenę jaką płaci odbiorca zakładowi
    > energetycznemu to bym z domu nie wychodził
    > poważnię piszę, a jeszcze trzeba opłacić geodetę i ktoś musi projekt
    > zrobić

    daj spokój kogutek jest głupi jak but z lewej nogi...

    linie sie zamortyzowały bo były wybudowane za Gierka i już nic nie
    kosztują...

    Tylko głupi kogutek niezauważył że przez lata nic nei wkładano w remonty
    infrastruktury rozsyłowej i to zarówno tej WN jak i SN jak i NN, spora
    częśc linii i osprzętu (stacje trafo, rozdzielnie) nadaje do wymiany ale o
    tym kogutek nie ma pojecia.

    Dodaj do tego że trzeba by też myśleć powoli o wymianach bloków
    energetycznych w elektrowniach.

  • 67. Data: 2013-11-24 14:03:09
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kris wrote:
> [...]
    > domu.
    > Przez pierwsze 5 lat płaciłem im coś koło 28zł miesięcznie(abonament
    > socjalny, musiał być aby net działał a z telefonu nie korzystałem)a
    > net miałem na ich łączach od innego operatora. Teraz od ponad roku
    > mam net od nich i coś koło stówy mnie kasują za net 40Mb/s +
    > nielimitowane rozmowy na nr stacjonarne.
    > Ile odpowiednik Budynia skasował ich za projekt a odpowiednik Jefreya
    > za wykonastwo mnie nie interesuje. Tak wyliczyli i widocznie im się
    > to opłaca.
    > Zresztą nai TPSa ani ZE na biednych nie wyglądają;)

    ale zdajesz sobei sprawę ile naprawde kosztowało wykonanie tego przyłacza? i
    zdajesz sobie sprawę, że z twoich opłat ono si enigdy im nei zwróci?

    realnie to za te 1000 zł to byś z trudem położył max z 10 m kabla w ziemi
    bez projektów i to na własnej działce :)

    sam proejkt takiej inwestycji kosztował pewnei wiecej.

  • 68. Data: 2013-11-24 14:05:58
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Wyrób sobie w biedronce albo innej żabce kartę stałego klienta to
    > taniej będziesz kupował. Spytaj o taką kartę z ZE. Śmiechem Cie
    > zajebią pomimo że jesteś byłeś i będziesz stałym klientem.

    ale pierdolenia... panowie...

    biedronkę można zamienić na coś innego, można sprzedać itd...

    zrozum że realnie za podłączenie do prądu czy telefonu nic nie zapłąciłeś,
    bo koszty wykonania ostatniej mili są bardzo duże.

    Inwstycje w energetyce są robione na dziesiątki lat.

  • 69. Data: 2013-11-24 14:09:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Popuści. Będzie drożej bo transport droższy. Kupią drogo i dostaną
    > dużą działkę. Oczywiście do podzielenia pomiędzy swoimi. Rosjanie
    > sprzedają Polsce gaz po jednych z najwyższych cen jeśli nie po
    > najwyższej.

    weź sobie zobacz tabelkę, ceny są zróżnicowane w europie, takie prawo prawie
    monopolisty. Być może jak będą widzieli że możemy taniej kupić ten gaz gdzie
    indziej to nam ceny obniżą, teraz nie mają takiej potrzeby.

    rozumiem ze ty też jakbyś mógł zarabiać 1600 zl miesięcznie (nie żebym
    sądził że aż tyle wyrabiasz :) to byś pracodawcy powiedział, ze chcesz
    dostawać tylko 1200 (to pewnie bliższe jest twoim realnym zarobkom)

  • 70. Data: 2013-11-24 14:24:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-11-24 14:03, Marek Dyjor pisze:

    > ale zdajesz sobei sprawę ile naprawde kosztowało wykonanie tego
    > przyłacza? i zdajesz sobie sprawę, że z twoich opłat ono si enigdy im
    > nei zwróci?

    Marek chyba sobie jaja robisz...

    > realnie to za te 1000 zł to byś z trudem położył max z 10 m kabla w
    > ziemi bez projektów i to na własnej działce :)
    >
    > sam proejkt takiej inwestycji kosztował pewnei wiecej.

    Projekty i uprawnienia to zupelnie inna sprawa. Wiekszosc kosztow
    generuje jakis dziwaczny system oplat.

    Pozdro.. TK