  • 1. Data: 2009-06-07 08:06:55
    Temat: Gdzie AGD Teka w Warszawie
    Od: "Smokun" <s...@w...pl>

    Witam.
    Czy możecie doradzić, gdzie w Warszawie można obejrzeć
    AGD firmy Teka?

    Interesują mnie piekarniki do zabudowy, płyty gazowe i kuchenki mikrofalowe.

    Z góry dzięki za pomoc,

    Pozdrawiam
    Smokun

  • 2. Data: 2009-06-07 11:29:07
    Temat: Re: Gdzie AGD Teka w Warszawie
    Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl>

    Smokun pisze:
> [...]
    > AGD firmy Teka?
    >
    > Interesują mnie piekarniki do zabudowy, płyty gazowe i kuchenki

    w salonach teki ?

    http://teka.com/html/pl/contact/psprzedazy.php

    przypuszczam ze w jednym z tych :

    Teka Polska - Salon Sprzedaży
    ul. Bartycka 26, paw. 16A, st. 944, Warszawa
    Telefon: 022 851 13 92
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki i urządzenia do zabudowy

    AWIP P.H.
    Al.Jerozolimskie 185, TTW stoisko 37, Warszawa
    Telefon: 022 331 58 85
    Fax: 022 331 58 81
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki i urządzenia do zabudowy
    www.awip.pl

    AWIP P.H.
    Ul. Domaniewska 37B, TTW stoisko 13, Warszawa
    Telefon: 022 313 25 15
    Fax: 022 313 25 16
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki i urządzenia do zabudowy
    www.awip.pl

    Leg-Sanit - Hurtownia Art. Sanitarnych
    ul. Sochaczewska 30, Warszawa
    Telefon: 022 666 21 18
    Fax: 022 666 21 17
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki
    www.leg-sanit.pl

    Lemar Sp. z o.o.
    ul. Rezedowa 19, Warszawa
    Telefon: 022 878 16 11
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki i urządzenia do zabudowy

    Prohome Sp. z o.o.
    Ul. Chrościckiego 74, Warszawa
    Telefon: 022 57193 57
    Fax: 022 571 94 65
    Asortyment TEKA:
    Zlewozmywaki i urządzenia do zabudowy

    Centrum Handlowo-Dystrybucyjne RT Projekt Sp.z o.o.
    ul. Młodnicka 52, Warszawa
    Telefon: 022 51 66 877
    Fax: 022 51 66 876
    Asortyment TEKA: