  • 21. Data: 2012-05-31 10:22:50
    Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
    Od: quent <x...@x...com>

    Nienawidze UE

  • 22. Data: 2012-05-31 14:48:26
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 08:06:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Nie lubię plastikowych czajników, nie lubię zapachu rozgrzanego plastiku,
    > nie lubię czajników w których woda ekspresowo stygnie.

    To kup taki, który oprócz gotowania wody, ma opcję utrzymywania
    temperatury. Zojirushi ma świetne (zresztą nie tylko czajniki).

    Pozdrawiam,
    M.

  • 23. Data: 2012-06-01 00:40:53
    Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl>

    http://www.ceneo.pl/1506690

  • 24. Data: 2012-06-01 07:33:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Czyżbyś był z tej sekty, co uważa że 99% niezbędnych minerałów i
    > składników odżywczych spożywa się w wodzie? Dlaczego więc nie
    > odstawisz tego niepotrzebnego jedzenia, wystarczy pić wodę, wodę,
    > dużo wooody... :>
    >
    > P.S. A co z królikami jest nie tak? Osobiście nie przepadam i jadłem
    > może ze dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić
    > czasami królika czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem
    > :)

    Dziobak bredzi...

  • 25. Data: 2012-06-01 10:18:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Thu, 31 May 2012 14:48:26 +0200, Fragile napisał(a):
    > To kup taki, który oprócz gotowania wody, ma opcję utrzymywania
    > temperatury. Zojirushi ma świetne (zresztą nie tylko czajniki).

    Khem, wątpię szczerze czy którykolwiek z prezentowanych w podawanym
    wcześniej linku miał taką funkcję - to po pierwsze :)
    A po drugie - nie widzę sensu posiadania w czajniku jakiejkolwiek opcji poza
    "zagotuj wodę" :) Utrzymywanie temperatury? Toć wolę w razie czego jeszcze
    raz włączyć i w kilkanaście-kilkadziesiąt sekund mam wrzątek. Wychodzi
    pewnie i tak taniej niż utrzymywanie non-stop wysokiej temperatury...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 26. Data: 2012-06-01 10:23:22
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 00:40:53 +0200, Veronika napisał(a):
    > http://www.ceneo.pl/1506690

    No ciekawe, choć z komentarzy wynika że niestety też głośny. Zobaczymy, na
    razie zamówiłem ceramiczny - dzisiaj przyjdzie. Po testach opiszę jak to
    jest z tą cichością ceramicznych...

    P.S. Drugi raz w życiu dostawa firmą kurierską trwa dłużej niż 1 dzień
    roboczy, i drugi raz jest to K-EX. Argh, po co sprzedawcy korzystają z
    takiego pseudokuriera!

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 27. Data: 2012-06-01 20:25:17
    Od: "Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Jacek Osiecki"

> [...]
    > dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić czasami królika
    > czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem :)

    Nie pamiętam kiedy to było , ale nie był to net pełen dyjoropodobnych ani
    pomponik lub jakaś szmatława gazeta , ale było tam napisane ,że do
    strawienia królika potrzeba z naszego organizmu zużyć coś czego mamy mało i
    dieta stricte królicza ;) była w konsekwencji zabójcza.
    Oczywiście pan Dyjor jako fotografik profesjonalista może się ze mną nie
    zgadzać ale generalnie mi to to lata wokół genitalii.
    Królik w naszej kuchni jest w istocie tak często stosowany ;) , że nikomu
    nie zaszkodzi. :)

    pozdrawiam

    Dziobak

    p.s pewien hydraulik po zainstalowaniu u znajomych RO wypił odrobinę czystej
    H20 i skrzywił sie z obrzydzeniem ;)

  • 28. Data: 2012-06-01 22:56:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 20:25:17 +0200, Dziobak napisał(a):
> [...]

    > strawienia królika potrzeba z naszego organizmu zużyć coś czego mamy mało i
    > dieta stricte królicza ;) była w konsekwencji zabójcza.

    Tak samo jak dieta czysto krowia, czysto owcza czy czysto sałaciana :)

    > p.s pewien hydraulik po zainstalowaniu u znajomych RO wypił odrobinę czystej
    > H20 i skrzywił sie z obrzydzeniem ;)

    Straszne... rozumiem że to ma sprawić bym uznał RO za ZUOOO :)
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 29. Data: 2012-06-02 10:07:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 30 May 2012 08:55:02 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
    > OK, wierzę na słowo :)
    > Nic to, teraz pozostaje uzgodnić wzór z małżonką i zamówić...

    OK. Czajnik dotarł.
    Sukces - jest znacznie ciszej niż przy metalowych, generalnie poziom
    głośności jak najbardziej akceptowalny :) A do tego wygląda bez porównania
    lepiej...
    Ma swoje wady - brak wskaźnika poziomu wody (ale można wyczuć poruszając
    czjnikiem) i nieco upierdliwe nalewanie wody (pokrywka jest dość długo
    gorąca i trzeba się trochę postarać żeby ją otworzyć). Ale to pikuś, czajnik
    jest najlepszy spośród tych które dotąd gościły w domu :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 30. Data: 2012-06-02 12:13:52
    Od: Fragile <s...@o...pl>

    Dnia Fri, 1 Jun 2012 08:18:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

    > Khem, wątpię szczerze czy którykolwiek z prezentowanych w podawanym
    > wcześniej linku miał taką funkcję - to po pierwsze :)

    Pewnie nie miał. Ale ja pisałam konkretnie o Zojirushi :)
    Zapomniałam dać link:
    http://www.zojirushi.com/user/scripts/user/prod_cate
    gory.php?prod_category_id=2

    > A po drugie - nie widzę sensu posiadania w czajniku jakiejkolwiek opcji poza
    > "zagotuj wodę" :) Utrzymywanie temperatury?

    Z tego co napisałeś, wywynioskowałam, że woda nie powinna szybko stygnąć.
    Dlatego pomyslałam o takiej opcji z podgrzewaniem. Ale jeśli się nie
    wstrzeliłam z oczekiwaniami, to przepraszam :)

    > Toć wolę w razie czego jeszcze
    > raz włączyć i w kilkanaście-kilkadziesiąt sekund mam wrzątek. Wychodzi
    > pewnie i tak taniej niż utrzymywanie non-stop wysokiej temperatury...

    Nie wiem, czy taniej, czy nie, ale na pewno wygodniej.
    Chciałam dobrze :)

    Pozdrawiam,
    M.