  • 11. Data: 2009-10-30 11:21:03
    Temat: Re: Gdzie dostanę coś takiego?
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

    Marek pisze:

    > Miałem tym wyłożoną ścianę. Po roku okazało się ani piękne, ani w
    > utrzymaniu łatwe (kurz się na tym zbiera). Teraz jest na to moda
    > (była?), pomyśl co będzie za chwilę...

    Ja potrzebuje zrobić sciankę 200x250 cm do fotografii mody w studio :-)

  • 12. Data: 2009-10-30 11:32:26
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Ja potrzebuje zrobić sciankę 200x250 cm do fotografii mody w studio :-)

    chodzisz sobie "po miescie" z aparatem i polujesz na fajną ściankę
    z dużą dokładnością robisz ładną fotkę
    wycinasz z fotki fragment, który uznasz za referencyjny
    idziesz do drukarni wielkoformatowej i zlecasz im zadrukowanie plandeki
    2x2.5m
    swoim wzorkiem

    zmienia się kolekcja albo zleceniodawca -> nie musisz demontowac scianki
    tylko wieszasz inny poster

    ;-)

  • 13. Data: 2009-10-30 13:10:31
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 30, 12:32 pm, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

> [...]
    > 2x2.5m
    > swoim wzorkiem
    >
    > zmienia się kolekcja albo zleceniodawca -> nie musisz demontowac scianki

    Tylko po co komplikować sobie życie i robić koszty?
    Malujesz ściankę na niebiesko (tak na prawdę na zielono, ale to się
    bluebox nazywa) i podkładasz zdjęcie dowolnej ścianki kiedy chcesz :-)

    --
    ZZ@private

  • 14. Data: 2009-10-30 17:28:46
    Od: "Paszek" <a...@i...pl>