  • 51. Data: 2020-08-29 11:09:03
    Temat: Re: Gdzie kupić drewno? Drewno, nie g....
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 28.08.2020 17:43, s...@g...com wrote:
    > To co sie robi to sie klei tak aby deformacje sie kompensowaly. Nie naprezenia.

    Klei się proste deski, to o jakich deformacjach Ty piszesz?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 52. Data: 2020-08-30 03:04:19
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 29 sierpnia 2020 04:09:05 UTC-5 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Klei się proste deski, to o jakich deformacjach Ty piszesz?

    O tych co sie pojawia jak sie wilgotnosc drewna zmieni.

    Polecam ci poczytac. I kawe.

  • 55. Data: 2020-08-30 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uciu a...@g...com ...

    > Jak się chce to można, Tylko jedni akceptują, że deska ma swoje
    > wady (używana) a inni chcą równą, gładziutką jak...

    Dobra robota. Stół i ten domek dla dzieciaków z hustawkami - dla mnie
    bomba!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 53. Data: 2020-08-30 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > Po jednej budowie, tu:
    > https://www.olx.pl/oferta/deski-szalunkowe-10-kubiko
    w-CID628-IDGaZ0
    > s.html#cb993a91f3

    Tak na oko to tu naprawde jest 10m3? Jakos nie wydaje mi sie...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 54. Data: 2020-08-30 17:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik uciu a...@g...com ...

    > 9arów ale dom parterowy i du...została.
    > Jak kupowałem było tak
    > https://drive.google.com/file/d/1bdfgoDZ3cy3Awa58Reu
    l0pXWZvhN24zP/v
    > iew?usp=sharing
    > https://drive.google.com/file/d/15usAzMjyRStT5lo0Pwu
    mS_FYUbspA1tB/v
    > iew?usp=sharing
    >
    > potem przyszedł jakiś LEKS i wyrąbali wszystkie sosny z każdej
    > strony...
    > https://drive.google.com/file/d/1vzmPpvR9_qo1J4ClDEB
    HiAWnXqLJH74y/v
    > iew?usp=sharing
    > https://drive.google.com/file/d/1XtZVIAFeoT8FtxUWQpa
    2HrgmEb-YVau6/v
    > iew?usp=sharing

    Krzyczy ze potrzebujesz uprawnien...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 56. Data: 2020-08-30 17:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik s...@g...com ...

    > No i dostaniesz dlugie deski (3m lub okolice) wiec sobie cos do
    > ciecia przywiez zeby ci sie to zmiescilo do auta czy na przyczepke

    Kupowałem ostatnio 20 desek takich 5m długich w tartaku pod Poznaniem.
    Poprosiłem o pociecie, myslałem ze wezma pilarke i przytna, a oni mi
    pieknie pocieli na pile stołowej.

    Az załowalem ze nie pomierzyłem dokładnych wymiarów jakie potrzebowałem
    tylko na oko, bo nawet katy prosty przy tym cieciu pilnowali. :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę

  • 57. Data: 2020-08-31 09:21:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W niedziela, 30.08.2020 o 17:59, Budzik napisał:

    w-CID628-IDGaZ0

    > Tak na oko to tu naprawde jest 10m3? Jakos nie wydaje mi sie...

    A one muszą być koniecznie w jednej kupie?

  • 58. Data: 2020-08-31 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik collie c...@v...pl ...

    > A one muszą być koniecznie w jednej kupie?

    Nie musza.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 59. Data: 2020-08-31 22:57:11
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 25.08.2020 o 14:54, uciu pisze:

    > Jak się chce to można, Tylko jedni akceptują, że deska ma swoje wady (używana) a
    inni chcą równą, gładziutką jak...

    Jestem pełna podziwu, szacun!

    Ewa

  • 60. Data: 2020-09-01 08:35:19
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 28 sierpnia 2020 14:59:54 UTC+2 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:
    inni chcą równą, gładziutką jak...

    > Ładnie, ładnie. Pogratulować. Ale Ty pokazałeś deski z tartaku, a nie po
    > szalunkach.
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Mateusz Bogusz

    No niestety ale tam każda deska była z szalunku. NIe kupiłem ani jednej nowej :-) A
    kantówki to też elementy z szalunku - pasy trzymające szalunek stropu :-)

    uciu