  • 1. Data: 2011-03-25 19:29:18
    Temat: Gdzie kupować przewody i kable?
    Od: Mexico <c...@g...com>

    Witam
    Musze zakupić troche kabli, najwięcej bo kilkadziesiat metrów
    potrzebuje takiego grubego 1x6mm (linka) oraz 2x4mm też linka czyli
    chyba LGY. Ważne żeby dało sie zakupić w różnych kolorach izolacji.
    Możecie dać namiar na jakaś hurtownie internetową w której mozna kupić
    na metry i w miare tanio?
    Byłem w dwóch sklepach w moim mieście ale cena za metr jest prawie
    trzy razy wyższa niż na internecie i trochę zdębiałem. rozumiem że
    trzeba opłacic czynsz za lokal itd ale to lekkie przegięcie.
    Hipermarkety budowlane są jeszcze droższe jesli chodzi o kable :/

  • 2. Data: 2011-03-25 20:48:24
    Temat: Re: Gdzie kupować przewody i kable?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Mexico" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
[...]

    -------------------------

    Kup u siebie. Wydrukuj ceny z Allegro i wal do lokalnych hurtowni.
    Sprzedadza Tobie w podbnych cenach.
    Ja tak zrobilem i okazalo sie ze lokalna hurtownia może mi udzielic
    70%upustu od swoich cen. Kupilem wiec u nich. to samo grzejniki purmo
    diamond itp. W sklepach dostaniesz 50upustu jak sie potargujesz

  • 3. Data: 2011-03-25 21:39:53
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

> [...]
    > 70%upustu od swoich cen. Kupilem wiec u nich. to samo grzejniki purmo
    > diamond itp. W sklepach dostaniesz 50upustu jak sie potargujesz

    Dokładnie :)
    Robiłem tak samo, z tą różnicą, że nawet nic nie drukowałem, wystarczyła
    rozmowa telefoniczna i obwieszczenie na jej wstępie, że mam pierdylion
    czegośtam na cały dom do kupienia i jestem otwarty na propozycje, a w
    momencie, kiedy padała pierwsza obliczona na "a nuż się jeleń trafił",
    wystarczyło burknąć "eee, to na allegro mają połowę taniej, to ja dziękuję"
    i nie rozłączać się zbyt pośpiesznie. Mało który nie wykazywał
    zainteresowania szczegółami, a jak już zaczynał się dopytywac, to zwykle w
    ślad za tym padały propozycje, często interesujące.
    Grzejniki w ten sposób kupiłem jeszcze taniej, niż na allegro najtańsi
    sprzedawcy mieli, tak hurtownikowi na kliencie zależało :)

    J.