  • 1. Data: 2009-02-16 14:09:37
    Temat: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: "jowar" <m...@o...pl>

    Gdzie można kupić tanio dachówkę na dom ?
    jakie są wasze typy ?
    Gdzie najtaniej z waszych obserwacji ?

  • 2. Data: 2009-02-16 14:17:13
    Temat: Re: Gdzie kupujecie tanio dachówke ?
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik jowar napisał:
    > Gdzie można kupić tanio dachówkę na dom ?
    > jakie są wasze typy ?
    > Gdzie najtaniej z waszych obserwacji ?

    Najtaniej to w mięsnym :)

    A tak serio ja kupiłem Robena Monze miedzianą w tartaku :) bowiem w
    sklepie z dachówkami było troszkę drożej. A i jeszcze jedno nie
    zastawiaj się gdzie Ci sprzedadzą najtaniej dachówkę, tylko gdzie kupisz
    najtaniej dach (przy założeniu tych samych norm jakościowych). Bo
    zdziwić się możesz ile kosztują gąsiory, folia, śjakieś gwoździe
    kalenicowe itp, itd.

    pozdrawiam
    rafał

  • 3. Data: 2009-02-16 15:02:36
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Myślę i z praktyki wynosze że najtaniej będzie w prodachu firmie
    produkującej doskonałe dachóki cementowe , które wbrew pozorom sa znacznie
    lepsze od dachówek ceramicznych oczywiście w naszej strefie klimatycznej
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-02-16 18:23:01
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jowar" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Gdzie można kupić tanio dachówkę na dom ?
    > jakie są wasze typy ?
    > Gdzie najtaniej z waszych obserwacji ?

    Tanio jak tanio, ale z jakimi atrakcjami ;-)
    http://www.bepol.dei.pl/oferta.html

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 5. Data: 2009-02-16 21:33:28
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "rrr." <d...@w...or> wrote:

> [...]
    > dach (przy założeniu tych samych norm jakościowych). Bo zdziwić się możesz
    > ile kosztują gąsiory, folia, śjakieś gwoździe kalenicowe itp, itd.

    U mnie się to nie sprawdziło. Poprosiłem o wycenę kompletnych dachów kilka
    firm w okolicach wrocławia, następnie dachówki kupiłem w tej, ktora
    oferowała najniższą cenę za ceramikę, łaty w tartaku, dodatki (wyłazy, ławy,
    obróbki, folie, taśmy, spinki, wróblówki itp.) w hurtowni, która handluje
    tylko takimi rzeczami. Na samych dodatkach zaoszczędziłem 1700zł.

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-02-16 21:51:12
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik Bartek napisał:

> [...]
    > obróbki, folie, taśmy, spinki, wróblówki itp.) w hurtowni, która handluje
    > tylko takimi rzeczami. Na samych dodatkach zaoszczędziłem 1700zł.

    Pewnie też i tak bywa. Tego zaś nie przerabiałem z prostej przyczyny -
    braku czasu - a może też bym oszczędził trochę pieniędzy. Nie znam się
    na dekarstwie, więc interesowały mnie gotowe oferty kompletnego dachu -
    przyjeżdża na plac, dekarze montują i po zabiegu.

    pozdrawiam
    rafał

  • 7. Data: 2009-02-17 12:14:20
    Od: a...@g...com

    On 16 Lut, 22:33, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

    > tylko takimi rzeczami. Na samych dodatkach zaoszczędziłem 1700zł.

    Ja na dodatkach oszczedzilem 6k pln.. Uwazajcie na kompleksowe wyceny
    dachow! Najwiecej oszukuja na:

    - folia wysokoparoprzepuszczalna
    - tasma kalenicowa
    - deska czolowa
    - okna dachowe
    - "pierdoly" jak gwozdzie, prety gwintowane

    Na samych tych rzeczach mam ok 4,5k pln w kieszeni (!). Co z tego, ze
    dachowka 1 pln tansza na metrze niz wszedzie indziej (320 pln ew.
    oszczednosci), jak 6k na reszcie rzeczy bylbym w plecy! Nie trzeba
    wiele czasu zeby w/w sobie zamowic oddzielnie - to naprawde ~godzina
    dzwonienia / klikania - jak ktos zarabia wiecej niz 6k pln w godzine
    to rzeczywiscie mu sie nie oplaci :))))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2009-02-17 14:14:54
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    juliusz1 pisze:
> [...]
    > lepsze od dachówek ceramicznych oczywiście w naszej strefie klimatycznej

    możesz rozwinać myśl o wyższości dachówki cementowej?

    michal

  • 9. Data: 2009-02-17 18:35:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
> [...]

    >wiele czasu zeby w/w sobie zamowic oddzielnie - to naprawde ~godzina
    >dzwonienia / klikania - jak ktos zarabia wiecej niz 6k pln w godzine

    Miałem podobnie na dodatkach próbują kroic ostro. Uważaj teraz przy
    hydraulice. Na rury ci zaproponują fajny rabat a na kształtkach i zaworach
    będą chcieli to odbić dzisięciokrotnie. Ale widze ty stary niedźwiedź jesteś
    i na sztuczny miód sie nie dasz nabrać;)))

    Kris

  • 10. Data: 2009-02-18 08:36:37
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik a...@g...com napisał:

> [...]
    > - okna dachowe
    > - "pierdoly" jak gwozdzie, prety gwintowane
    >
    > Na samych tych rzeczach mam ok 4,5k pln w kieszeni (!).

    To gratuluję dachu, u mnie raczej by nie było takich oszczędności, bo za
    dodatki wychodzi mi 3805 zł, a za okna dachowe (6 szt.) 7500 - jakbym
    znalazł na tym 4500, albo jak piszesz na początku 6kzł oszczędności to
    byłby cud. :)

    pozdrawiam
    rafał