  • 1. Data: 2009-03-25 12:04:58
    Temat: Gdzie mogęzamieścićbezpłatnieogłoszenia o sprzedażynieruchomości?
    Od: "online" <o...@p...onet.pl>

    Mam kilka gruntów inwestycyjnych do sprzedania i chciałbym się dowiedzieć gdzie
    bezpłatnie mogę zamieścić ogłoszenia ich dotyczące.
    Może moglibyście Państwo pomóc i wskazać jakieś często odwiedzane strony z
    ogłoszeniami sprzedaży?
    Dla uściślenia - o ile to w ogóle ma znaczenia dla Państwa - grunty o których
    mówię, położone są na terenie woj. opolskiego. Dziękuję za wszelką pomoc.

  • 2. Data: 2009-03-25 12:11:13
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "online" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > których
    > mówię, położone są na terenie woj. opolskiego. Dziękuję za wszelką pomoc.

    Np tutaj

    http://www.oglosili.pl/

    mozna też wystawic na allegro

  • 3. Data: 2009-03-25 12:19:43
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > których
    > mówię, położone są na terenie woj. opolskiego. Dziękuję za wszelką pomoc.

    www.domiporta.pl
    www.otodom.pl
    no i allegro oczywiscie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-03-25 22:44:47
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    online pisze:
    > Mam kilka gruntów inwestycyjnych do sprzedania i chciałbym się dowiedzieć gdzie
    > bezpłatnie mogę zamieścić ogłoszenia ich dotyczące.

    Jako wredny i wściekły inspektor ;) zapytam, odbiegając od wątku,
    inwestycyjne to jakie? Las można posadzić? Tak się to kojarzy ze
    słowem grunt, działka/ki brzmi chyba dużo lepiej... + budowlana, rolna...

  • 5. Data: 2009-03-26 08:00:55
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

    > Jako wredny i wściekły inspektor ;) zapytam, odbiegając od wątku,
    > inwestycyjne to jakie? Las można posadzić? Tak się to kojarzy ze słowem
    > grunt, działka/ki brzmi chyba dużo lepiej... + budowlana, rolna...

    Inwestycyjna to potocznie przeznaczona pod zabudowę komercyjną.

  • 6. Data: 2009-03-26 12:35:23
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    Boombastic pisze:

    > Inwestycyjna to potocznie przeznaczona pod zabudowę komercyjną.

    Jeżeli jest taki zapis w ofercie "Działka jest położona w okolicy o
    charakterze przemysłowo-usługowym", to mówi wszystko i nic, ale ok, nie
    o to chodziło autorowi "wątku" ;)