  • 1. Data: 2009-06-30 19:39:43
    Temat: Gdzie najtaniej wywóz smieci + gruz, okolice Poznania
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    helo,

    przyszło posprzątac na budowie, szukam formy która podstawi kontener i
    odbierze go po tygodniu z zawartością wszelaką niesortowaną - worki, wiadra,
    gruz ceglany i betonowy, troche gliny ... obecnie mam ofertę 800zł za
    kontener 8m3. jest gdzieś taniej ?

    pozdr

    @

  • 2. Data: 2009-06-30 21:00:49
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > gruz ceglany i betonowy, troche gliny ... obecnie mam ofertę 800zł za kontener

    ja za czteropak pozyczyłem od kumpla przyczepke i okręciłem 4 razy na
    wysypisko - zapłaciłem tam kilkadziesiąt zł
    700 zł w kieszeni :)

  • 3. Data: 2009-06-30 21:27:23
    Od: Czarek <...@...pl>

    Artur Miller wrote:
> [...]
    > gruz ceglany i betonowy, troche gliny ... obecnie mam ofertę 800zł za

    A'propos gruzu... z własnego doświadczenia wiem, że firmy nie raczą
    informować o fakcie, że poza objętościa kontenera ograniczeniem może być
    też ciężar jego zawartości. Już nie pamiętam dla jakiego kontenera (albo
    3 albo 5 m3) robili mi ogromne problemy żeby go zabrać twierdząc, że ze
    względu na gruz jest on za ciężki żeby go wciągnąć na samochód.
    Proponowano, że przecież mogę sobie zamówić drugi kontener i połowę
    gruzu przesypać do niego (jedno i drugie na mój koszt oczywiście)... :/
    W tym przypadku na szczęście awantura wystarczyła żeby jednak dało się
    ten kontener wciągnąć. Przy 8 m3 myślę że może ona nie pomóc...

    Pozdrawiam

    Czarek

  • 4. Data: 2009-07-01 06:14:44
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:h2due7$ajp$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@b...org> napisał w wiadomości

    > ja za czteropak pozyczyłem od kumpla przyczepke i okręciłem 4 razy na
    > wysypisko - zapłaciłem tam kilkadziesiąt zł
    > 700 zł w kieszeni :)

    8 kubików to bym kręcił z 15 razy :) gdzie pod Poznaniem jest wysypisko ? :)

    @

  • 5. Data: 2009-07-01 08:19:02
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > 8 kubików to bym kręcił z 15 razy :) gdzie pod Poznaniem jest wysypisko ? :)

    też tak myślałem, ale jak sie dobrze załadowało to weszło na kilka...
    a co do wysypiska to zależy z której strony Poznania

  • 6. Data: 2009-07-01 10:39:52
    Od: "qber" <...@j...pl>

> [...]

    > odbierze go po tygodniu z zawartością wszelaką niesortowaną - worki,
    > wiadra, gruz ceglany i betonowy, troche gliny ... obecnie mam ofertę 800zł

    ja korzystam w takich przypadkach z www.eko-tom.pl

    PS. nie mam u nich zadnych udzialow ;-)

    Qber

  • 7. Data: 2009-07-01 15:25:48
    Od: "Artur Miller" <a...@b...org>

    "gasper" <n...@m...pl> wrote in message news:h2f65t$7ij$1@inews.gazeta.pl...

    > też tak myślałem, ale jak sie dobrze załadowało to weszło na kilka...
    > a co do wysypiska to zależy z której strony Poznania

    od południa

    @

  • 8. Data: 2009-07-03 10:56:01
    Od: Tadek <t...@o...pl>

    Czarek pisze:

> [...]
    > W tym przypadku na szczęście awantura wystarczyła żeby jednak dało się
    > ten kontener wciągnąć. Przy 8 m3 myślę że może ona nie pomóc...

    do muldy :) 8m3 załadujesz nawet 10 ton, jeśli jest to gruz betonowy i
    glina i jak wspomniałeś będzie stać tydzień to może ważyć po opadach
    nawet 15 ton. Bramowieć bo taki odbiera muldy ma udźwig ( zależy jaka
    firma ) do 15 ton ale rzadko podnosi się takie ciężary, bo jak pójdzie
    hydraulika to i 10 000zł nie starczy, bo yakie zabudowy robia 3 firmy w
    polsce. Proponuję zamówić dwie muldy , na śmieci 3m3 i na gruz 3m3. Za
    gruz dasz 200zł i za śmieci też 200zł

    Pako