  • 1. Data: 2010-05-29 14:01:14
    Temat: Gdzie opt. ubezpieczenie mieszkania
    Od: "Melody" <M...@o...pl>

    Witam! Ubezpieczenie mieszkania od ognia, dla banku pod hipotekę -gdzie
    optymalnie? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-05-29 14:21:31
    Temat: Re: Gdzie opt. ubezpieczenie mieszkania
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 29 May 2010 16:01:14 +0200, "Melody" <M...@o...pl>
    wrote:

    >Witam! Ubezpieczenie mieszkania od ognia, dla banku pod hipotekę -gdzie
    >optymalnie? Pozdr!

    1. tych ubezpieczycieli ktorych bank akceptuje (sprawdz umowe co na
    ten temat mowi, zebys nie ubezpieczyl sie tam, gdzie bank nie uzna).
    2. tam gdzie bedziesz mial najlepsze warunki (cena i cena/ochrona)

    pkt 2 jest ciezki bo to sprawa dosyc indywidualna - np. mi sie
    oplacalo uebeieczyc tam, gdzie mam od kilku lat auto ubezpieczone,
    roznica miedyz tym co mi zaproponowal bank a tym go zaproponowal agent
    ubezpieczeniowy byla ostra ( a i tak bank by mnie ubezpieczyl u tego
    ubezpieczyciela, bo to ta sama grupa kapitalowa).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 3. Data: 2010-05-29 22:26:22
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    Użytkownik "Melody" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam! Ubezpieczenie mieszkania od ognia, dla banku pod hipotekę -gdzie
    > optymalnie? Pozdr!

    polecam Alianz

    pozdrawiam
    Tim

  • 4. Data: 2010-05-31 17:59:10
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał
    w wiadomości news:ei8206hcvd2rk4fheti8da51o5qsl0v10e@4ax.com...
> [...]
    > ubezpieczeniowy byla ostra ( a i tak bank by mnie ubezpieczyl u tego
    > ubezpieczyciela, bo to ta sama grupa kapitalowa).

    Dzięki! Właśnie zapytałem przedstawiciela banku o szczegóły
    i uśmiechnął się, że nie ważne który ubezpieczyciel, a ważne, żeby było od
    ognia i "inne"...
    Na pytanie jakie "inne", odpowiedział, że jakie chcę :)
    Wygląda nato, że mogę wybrać sobie coś tańszego, więc pytanie otwarte: co?

  • 5. Data: 2010-05-31 18:10:20
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Mon, 31 May 2010 19:59:10 +0200, "Melody" <M...@o...p>
    wrote:

    >Wygląda nato, że mogę wybrać sobie coś tańszego, więc pytanie otwarte: co?

    ciezko odpowiedziec nie wiedzac kim jestes.
    po kolei bym zrobil:
    1. poszukal w sieci porownywarek, zbey zawezic poszukiwania
    2a . idz do agenta, u ktorego masz jakies ubezpieczenie i zapytaj co
    on proponuje :)
    2b. zapytaj w banku od ltredytu, co oni moga zaproponowac (moze
    zaproponuje ci jakas grupowke albo cos takiego :)
    3. podejdz.zadzwon do jakiegos brokera ubezpieczen - bedzie mogl ci
    zrobic pare ofert sposrod ktorych wybierzesz.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2010-05-31 18:10:36
    Od: "Melody" <M...@o...p>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Melody" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    > polecam Alianz
    > pozdrawiam
    > Tim

    Dzięki, właśnie z kalkulatora Allianz prezentuję 2 z 5 wariantów:
    BUDOWA -obejmuje ryzyka: pożar, uderzenie pioruna, eksplozja, implozja,
    uderzenie lub upadek statku powietrznego, silny wiatr, grad, zamach
    przestępczy, terroryzm -252 zł/rok

    KOMFORD = BUDOWA + zalanie + pękanie mrozowe, zalanie przez osoby trzecie,
    powódź, trzęsienie ziemi, obsunięcie ziemi, zapadanie ziemi, lawina, napór
    śniegu -360 zł/rok

    Mieszkanie w bloku 4 piętro (5 pięter), cena 400 tys PLN -co o tym sądzicie?

  • 7. Data: 2010-05-31 20:31:26
    Od: s...@p...onet.pl

    > Mieszkanie w bloku 4 piętro (5 pięter), cena 400 tys PLN -co o tym sądzicie?

    Jeżeli mieszkasz w okolicach Trójmiasta i chcesz ubezpieczenie tylko pod kredyt
    od zdarzeń losowych na 400 tys to zrobię Ci to za 209 zł :)
    Jeśli chcesz coś więcej, to przelicz sobie sam składkę tutaj: http://tiny.pl/htcxs
    Zdarzenia losowe to: deszcz nawalny, dym, fala uderzeniowa, grad, huragan,
    lawina, osunięcie się ziemi, pożar, przepięcie, przewrócenie się drzewa,
    uderzenie pioruna, uderzenie pojazdu, upadek statku powietrznego, wandalizm,
    wybuch, zalanie, zaleganie śniegu lub lodu, zapadanie się ziemi.
    Nie ma trzęsienia ziemi i terroryzmu (można dokupić).
    Nie ma tez powodzi i chwilowo nie można dokupić - ale to Cię chyba na 4 piętrze
    nie bardzo interesuje :)

    sadyl

  • 8. Data: 2010-06-01 14:56:13
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Inter Ubezpieczenia w wersji bez zalania (powodzi).

    -----