  • 11. Data: 2009-09-03 05:39:37
    Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Ja powiem jedno mam ubezpieczenie AC w P..... i juz kilka razy zglaszalem
    > szkode i nigdy nie mialem z tym zadnych problemów.

    A ja mam w HDI, dwie szkody z OC sprawcy (tj nie mojego), bez problemu
    wyplacone wg ich kosztorysu ktory byl na tyle korzystny ze poza naprawa
    samochodu zostalo jeszcze na rozbudowe komputera ;) (jeden przypadek). W
    drugim z kosztorysu zostalo 400zl po dokonaniu napraw. Bez jakiegos
    szczegolnego szukania "kto zrobi najtaniej" - po prostu u sprawdzonego
    mechanika/blacharza.

    Mamy tez auta w firmie w HDI gdzie byla jedna szkoda z AC naszego. Takze
    zero problemow, rozliczenie na podstawie faktur.

    Takze ja tam mam mile doswiadczenia jesli chodzi o HDI i lacznie ubezpieczam
    u nich 6 samochodow.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2009-09-03 19:53:25
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    PZU za 449 tys - pełna opcja 419 zł.

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-09-03 19:54:47
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:53:25 +0200, Mariusz napisał(a):

    > PZU za 449 tys - pełna opcja 419 zł.

    A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
    rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.
    --

    Ikselka.

  • 14. Data: 2009-09-04 20:32:36
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
    > rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.

    Tego nie wiem, ale wątpię. OWU mówią, że budynek nowy odtwarzany jest do
    stanu nowy.
    Reszta to kwestia indywidualna między pzu, klientem i ew. sądem :)

    --
    Mariusz

  • 15. Data: 2009-09-04 20:34:14
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Tego nie wiem, ale wątpię. OWU mówią, że budynek nowy odtwarzany jest do
    > stanu nowy.
    > Reszta to kwestia indywidualna między pzu, klientem i ew. sądem :)

    Dla porównania TU Europa (mniejszy zakres, np nie ma "huraganu" dla domów w
    budowie - warto czytać OWU), składka ok 480 zł.

    --
    Mariusz

  • 16. Data: 2009-09-08 16:01:18
    Od: "Iw" <g...@o...eu>

    > A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
    > rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.

    Potwierdzam, a ostrzegl przed tym sam agent PZU. W dodatku PZU to jedne z
    najdrozszych ubezpieczen.
    Z calego serca odradzam Hestie. Pieknie sie potrafia wykrecic... Po drugim
    razie przenieslismy sie do Generali, ale jeszcze nie mielismy
    nieprzyjemnosci sprawdzic skutecznosci tego towarzystwa.