  • 1. Data: 2012-08-06 20:11:02
    Temat: Gdzie w Wawie kupic styrodur - jedna plyte
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    Witam,
    gdzie w Wawie kupie styrodur na sztuki w ludzkiej cenie? 5 cm
    grubosci, gesty i odporny na sciskanie. Nie potrzebuje metra
    szeciennego, wystarczy mi jeden arkusz.

    pozdr
    Piotr

  • 2. Data: 2012-08-06 21:12:08
    Temat: Re: Gdzie w Wawie kupic styrodur - jedna plyte
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 6 sierpnia 2012 20:11:02 UTC+2 użytkownik Piotr Molski napisał:
> [...]
    >
    > gdzie w Wawie kupie styrodur na sztuki w ludzkiej cenie? 5 cm
    >
    > grubosci, gesty i odporny na sciskanie. Nie potrzebuje metra

    Na budowie od majstra albo w Leroy. Znaczy kupujesz paczkę, wyjmujesz jedną płytę a
    resztę zwracasz.

    --
    ZZ@private

  • 3. Data: 2012-08-06 21:28:50
    Od: Piotr Molski <p...@a...pl>

    On 6 Sie, 21:12, ZbyszekZ <z...@g...com> wrote:

    > Na budowie od majstra
    Zupelnie jak w filmie Pieczone golabki, albo Alternatywy 4 ;) Swiat
    sie nie zmienia. ;) ;)

    albo w Leroy. Znaczy kupujesz paczkę, wyjmujesz jedną płytę a resztę
    zwracasz.
    Do sprawdzenia,

    dzieki

    pozdr
    Piotr

  • 4. Data: 2014-01-05 09:43:41
    Od: m...@g...com

    Sprobuj w firmie Plexiland na ulicy grochowskiej, tam bez problemu powinienes dostac.

  • 5. Data: 2014-01-07 07:57:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 5 stycznia 2014 09:43:41 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Sprobuj w firmie Plexiland na ulicy grochowskiej, tam bez problemu powinienes
    dostac.

    Myślisz że do dzisia nie dostał? Półtora roku już mineło;)

  • 6. Data: 2014-01-08 10:21:58
    Od: s...@g...com

> [...]
    >
    > gdzie w Wawie kupie styrodur na sztuki w ludzkiej cenie? 5 cm
    >
    > grubosci, gesty i odporny na sciskanie. Nie potrzebuje metra

    możesz zobaczyć w firmie Abud. http://www.abud.pl/, Mają 2 punkty. Jeden w Radości
    ul. Patriotów drugi w Józefowie. Jak mi zabrakło kilka lat temu to u nich
    dokupowałem. szukaj po nazwie XPS, styrodur to marka BASF`a. teraz jest wielu
    producentów tego, np Synthos itp. Jak szukasz do reklamy to możesz popatrzeć w
    jakichś firmach co litery z tego wycinają na elewacje itp.

    Tomek

    --
    www.SuperDrewno.pl - Drewno Kominkowe najwyższej jakości.
    Józefów, Otwock, Karczew, Warszawa