  • 1. Data: 2016-03-31 20:49:51
    Temat: Geodeta sie pomylil
    Od: Lucky <l...@g...com>

    Witam,
    Juz sie cieszylem z nowego domku a tu zonk przy inw. powykonawczej: budynek jest nie
    w tym miejscu co powinien. Jest 4.5m od drogi, powinien byc 6. Co ciekawe, obrys
    budynku w e-mapy.pl (a wczesniej na geoportal) tez jest zle. Czy mam rozumiec, ze to
    geodeta sie pomylil i zle wymierzyl punkty? Potem te zle punkty zglosil do starostwa?
    Na projekcie jest wszystko dobrze. Bylem tez przy kopaniu fundamentow i jestem
    pewien, ze kopane bylo tam gdzie kolki.
    Pytanie co teraz? Kierowniczka mowi zeby zrobic projekt zamienny i zatwierdzic. Czy
    to przejdzie? Ta droga jest gminna i w MPZP jest wymagane 6m. Narazie geodeta nie
    odbiera telefonu i jeszcze z nim nie gadalem.

  • 2. Data: 2016-03-31 20:58:35
    Temat: Re: Geodeta sie pomylil
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 20:49:52 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:
> [...]
    to przejdzie? Ta droga jest gminna i w MPZP jest wymagane 6m. Narazie geodeta nie
    odbiera telefonu i jeszcze z nim nie gadalem.

    geodeta jest zapewne ubezpieczony OC - zapewne czeka cie jakas masaktyczna procedura
    naprawcza, lepiej to zlec komus by miec fakture - na tej podstawie wystapisz o
    odszkodowanie.
    Ale co masz pecha to masz...

    b.

  • 3. Data: 2016-03-31 21:00:48
    Od: Lucky <l...@g...com>

    On Thursday, 31 March 2016 19:58:36 UTC+1, Budyń wrote:
    > geodeta jest zapewne ubezpieczony OC - zapewne czeka cie jakas masaktyczna
    procedura naprawcza, lepiej to zlec komus by miec fakture - na tej podstawie
    wystapisz o odszkodowanie.

    Dom juz prawie wykonczony. Do ilu jest taki geodeta ubezpieczony zwykle?

  • 4. Data: 2016-03-31 21:03:53
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 21:00:49 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:
    procedura naprawcza, lepiej to zlec komus by miec fakture - na tej podstawie
    wystapisz o odszkodowanie.

    > Dom juz prawie wykonczony. Do ilu jest taki geodeta ubezpieczony zwykle?

    nie chodzi o wartosc domu tylko wartosc procedury naprawczej - czyli nowy projekt,
    projektanci itd. Na tyle to na pewno kasy wystarczy.
    Wpis w dzienniku o wytyczeniu masz?

    b.

  • 5. Data: 2016-03-31 21:07:29
    Od: Lucky <l...@g...com>

    On Thursday, 31 March 2016 20:03:54 UTC+1, Budyń wrote:

    > nie chodzi o wartosc domu tylko wartosc procedury naprawczej - czyli nowy projekt,
    projektanci itd. Na tyle to na pewno kasy wystarczy.
    Jedyne mozliwe naprawianie to przesuniecie calego domu.

    > Wpis w dzienniku o wytyczeniu masz?
    Nie wiem, akurat nie mam dziennika przy sobie.

  • 6. Data: 2016-03-31 21:35:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 21:07:30 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:

    projekt, projektanci itd. Na tyle to na pewno kasy wystarczy.
    > Jedyne mozliwe naprawianie to przesuniecie calego domu.

    no to trzeba zrobic zmiane miejscowego planu poprzez jakiegos cwaniaka mającego chody
    u wójta/burmistrza.
    Oczywiscie zawsze mozesz podac geodete o odszkodowanie tyle ze ciezko z czlowieka
    wyciagnąc az tyle zeby na dom starczyło.

    b.

  • 7. Data: 2016-03-31 21:40:15
    Od: Lucky <l...@g...com>

    On Thursday, 31 March 2016 20:35:59 UTC+1, Budyń wrote:

    > no to trzeba zrobic zmiane miejscowego planu poprzez jakiegos cwaniaka mającego
    chody u wójta/burmistrza.

    Ta droga gminna przed moim domem to jest tylko kawaleczek nieuzywany (droga "z nikad
    do nikad"). Gdyby to odkupic od gminy, zmienic przeznaczenie, zlozyc projekt
    zamienny, a potem oddac gminie?

  • 8. Data: 2016-03-31 22:07:00
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 31 marca 2016 21:40:16 UTC+2 użytkownik Lucky napisał:

    > Ta droga gminna przed moim domem to jest tylko kawaleczek nieuzywany (droga "z
    nikad do nikad"). Gdyby to odkupic od gminy, zmienic przeznaczenie, zlozyc projekt
    zamienny, a potem oddac gminie?

    wątpie zeby gmina drogę sprzedała -ale i tak trzeba isc do wójta pogadac.

    b.