  • 11. Data: 2012-04-23 10:43:33
    Temat: Re: Geodetka z corka.
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-21 00:30, Marek pisze:
    > Zaczalem budowe domu i sam ustalilem, , gdzie chce mieszkac.
    > Potem, dowiedzialem sie, ze trzeba miec potwierdzenie miejskiego
    > geodety o lokalizacji.
    > Tego nie mam.
    Pewnie wiele zależy od tego, czy wyszedłeś na pierwsze z brzegu pole,
    krzyknąłeś trzy razy "tu będę mieszkał!", a następnie zacząłeś budowę,
    czy może wcześniej kupiłeś działkę i trafiłeś z budową gdzieś w jej
    obręb ;-)

    > Geodetka ma corke.
    > Co robic ???
    No nie wiem? Porwać i zażądać potwierdzenia za zwrot? ;-) Ale to już
    trzeba było iść na całość: żadnych dokumentów nie załatwiać, a na koniec
    porwać córkę prezydenta, czy premiera. W obu przypadkach sam byś
    ustalił, gdzie chcesz mieszkać ;-)

    Maciek

  • 12. Data: 2012-04-23 19:13:19
    Od: hk <h...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 kwietnia 2012 10:43:33 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
> [...]
    > trzeba było iść na całość: żadnych dokumentów nie załatwiać, a na koniec
    > porwać córkę prezydenta, czy premiera. W obu przypadkach sam byś

    Trzeba przeczekać.
    W miejsce Prawa budowlanego będzie obowiązywał kodeks budowlany.
    Może będzie łaskawszy dla Ciebie.
    Obecnie robisz samowolę.Czyli do rozbiórki i określone konsekwencje.

  • 13. Data: 2012-04-24 07:42:26
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "hk" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbhe9...
    >Obecnie robisz samowolę.Czyli do rozbiórki i określone konsekwencje.

    brak wytyczenia raczej nie jest samowolą

    b.

  • 14. Data: 2012-04-24 19:19:33
    Od: hk <h...@g...com>

    W dniu wtorek, 24 kwietnia 2012 07:42:26 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Użytkownik "hk" <h...@g...com> napisał w wiadomości
    on-forums@vbhe9...

    > brak wytyczenia raczej nie jest samowolą
    >

    > b.

    Ale między wierszami wychodzi że Marek z córką geodetki rozpoczęli budowę.Pominęli
    nie tylko teściową(z zawodu geodetkę)ale wszelkie wymogi prawne.

  • 15. Data: 2012-04-24 21:56:07
    Od: Marek <m...@g...com>

    On Apr 24, 7:42 am, Budyń <b...@g...pl> wrote:
    > Użytkownik "hk" <h...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:13719059.67.1335201199324.JavaMail.ge
    o-discussion-forums@vbhe9...

    > brak wytyczenia raczej nie jest samowolą
    >
    > b.

    Pocieszajace.
    Tak, mam pozwolernie na budowe, ksiazke i kierownika - tylko brak
    wpisu geodety.

  • 16. Data: 2012-04-25 06:54:58
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Marek napisał:
    > Pocieszajace.
    > Tak, mam pozwolernie na budowe, ksiazke i kierownika - tylko brak
    > wpisu geodety.

    hehehe...
    No to trzeba było tak od razu.
    To teraz weź geodetę i niech Ci dokona wpisu do DB i będzie po temacie.
    Z datą sprzed rozpoczęcia robót rzecz jasna.
    A najlepiej skonsultuj to z kierbudem i on Ci powie co z tym zrobić.
    pozdr
    Robert G.

  • 17. Data: 2012-04-25 08:36:44
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Robert G" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > To teraz weź geodetę i niech Ci dokona wpisu do DB i będzie po temacie.
    > Z datą sprzed rozpoczęcia robót rzecz jasna.

    a jak sa inne wpisy to trzeba zaginąć dziennik :-)

    b.

  • 18. Data: 2012-04-25 11:07:23
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Budyń napisał:

    > a jak sa inne wpisy to trzeba zaginąć dziennik :-)

    ale zrobić się da... ja też musiałem 'zaginąć' dziennik z jakiegoś tam
    powodu, ale kierbud sobie to załatwił i przeszło :-)...

    pozdr
    Robert G

  • 19. Data: 2012-04-26 14:51:49
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > ale zrobić się da... ja też musiałem 'zaginąć' dziennik z jakiegoś tam
    > powodu, ale kierbud sobie to załatwił i przeszło :-)...

    A mnie w Starostwie przy wydawaniu DB powiedzili zbym czasem nie gubił bo
    duplikatu nie wydają. To jak to jest w koncu

  • 20. Data: 2012-04-26 14:57:15
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > A mnie w Starostwie przy wydawaniu DB powiedzili zbym czasem nie gubił bo
    > duplikatu nie wydają. To jak to jest w koncu

    Czyli co, jak zgubisz to dom do rozbiórki? ;-)