  • 1. Data: 2011-01-26 16:26:36
    Temat: Gładz na sufit
    Od: Popik <s...@w...pl>

    Witam
    Czy mozna tak połozyc sufit gładzią zeby juz tego nie szlifowac a efekt
    bedzie bardzo gładki ,nie chce naśmiecic w mieszkaniu bo cały sufit mi
    od wody odpada tzn farba z gladzia
    Jaki materiał?
    Jaka metoda?

  • 2. Data: 2011-01-26 20:07:48
    Temat: Re: Gładz na sufit
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-26 17:26, Popik pisze:
    > Czy mozna tak połozyc sufit gładzią zeby juz tego nie szlifowac a efekt
    Podobno sa metody "na mokro" ale nie wypowiem sie bo nie uzywalem :)

    Mozna natomiast nalozyc zwykla gladz (np Megaronu) tak ze wystarczy
    wyrownac ja delikatnie siatka scierna o gradacji 80 i bedzie idealnie
    rowno. Warunek to nie dziubanie tego szpachelka o rozmiarze 6 tylko
    najwieksza stalowa szpachla jaka kupisz, minimum 25cm :)
    Tajemnica tkwi w malym podgieciu dwoch rogow zeby nie zostawialy sladow
    na laczeniach :)

    > bedzie bardzo gładki ,nie chce naśmiecic w mieszkaniu bo cały sufit mi
    > od wody odpada tzn farba z gladzia
    Hmm. Jezeli Ci odpada gladz/farba to musisz jednak sie tym powazniej
    zainteresowac. Ile masz na suficie warstw farby?
    Jaki rodzaj podloza? Czy bylo odpylone przed gladzia/farba?
    Na wiekszosc z tych problemow pomoze grunt, najlepiej jakis
    glebokowiazacy. Polecam Ceresit CT17.
    Wystarczy jedna warstwa, nie szalej bo jak przesadzisz tez odleci ;)
    Jak nie pomoze to niestety trzeba zedrzec cala warstwe tj farbe i
    odchodzaca gladz. Ladowanie siatki zeby ukryc problem jest tutaj bez
    sensu...

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 3. Data: 2011-01-27 07:42:13
    Od: "Przemek" <e...@v...pl>

    Użytkownik "Popik" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy mozna tak połozyc sufit gładzią zeby juz tego nie szlifowac a efekt
    > bedzie bardzo gładki ,nie chce naśmiecic w mieszkaniu bo cały sufit mi od

    Spoko, da się. Ja mam Knauf'a Goldbanda na płytach G-K. Bez szlifowania.
    Tylko ekipa musi być "the best".

    pozdr
    przemek