  • 1. Data: 2012-06-02 12:27:56
    Temat: Glebogryzarka MTD
    Od: JareK <k...@i...bez.spamu.pl>

    Witam

    Stoję przed wyborem glebogryzarki. Chciałem kupić MTD T/450 z silnikiem B&S.

    http://mtdpoland.pl/index.php?page=product&brand=mtd
    &type=11&product=48

    Sklep w którym złożyłem zamówienie ma problem ze sprowadzeniem
    zamówionego modelu i w zamian zaproponował mi model T/405 z ich własnym
    silnikiem.

    http://mtdpoland.pl/index.php?page=product&brand=mtd
    &type=11&product=47

    Jakoś nie mam przekonania do konstrukcji silnika MTD. Sprzedawca chwali
    go jako tak samo niezawodny jak i Honda. Ile jest w tym prawdy?

    JareK

  • 2. Data: 2012-06-02 13:23:43
    Temat: Re: Glebogryzarka MTD
    Od: "Domator" <j...@g...pl>

    witam glebogryzarki nie mam ale mam kosiarke z silnikiem thorx i sprawuje
    się idealnie jest to silnik górnozaworowy i jak mówił gośc z serwisu w moim
    miasteczku podobno bardzo mało awaryjny
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-06-02 15:30:19
    Od: "Majka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    JareK <k...@i...bez.spamu.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Stoję przed wyborem glebogryzarki. Chciałem kupić MTD T/450 z silnikiem
    B&S.

    MTD to żaden producent, ani żadna marka.
    To importer różnych rzeczy róznych producentów, końcówek serii itp, a na
    wszystko przyklejkana jest naklejka MTD.

    Mogą się starać dbać, ale jak zadbać i zapewnić serwis i części do wielu
    urządzeń, wielu typów i wielu producentów jednocześnie?

    Ogladałam w Praktikerze kose spalinową MTD, małą, lekką, dla mnie=kobiety.
    25ccm, chyba tylko 2,5kg. Nawet tania, 138pln (rzekomo wyprzedaż).
    Zspaowanie, jakość, dokręcenia elementów... i napis made in China wyjasnił
    wszystko.

    Wpisz w google słowa mtd+problem lub MTD+serwis+problem.

    Majka

  • 4. Data: 2012-06-04 09:06:34
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Majka" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 25ccm, chyba tylko 2,5kg. Nawet tania, 138pln (rzekomo wyprzedaż).
    > Zspaowanie, jakość, dokręcenia elementów... i napis made in China wyjasnił

    Tylko 2,5kg? To tam silnik chyba z plastiku cały był.

    Marek

  • 5. Data: 2012-06-04 11:00:01
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 02 Jun 2012 12:27:56 +0200, JareK napisał(a):

    (...)

    Taka glebogryzarke MTD z silnikiem Thorx:

    http://mtdpoland.pl/index.php?page=product&brand=mtd
    &type=11&product=46

    ...ma wypozyczalnia w mojej okolicy. Pracowalem nia dwa dni temu, w sumie
    przez caly dzien objechala ze 25 arow gliny u sasiada i ze 2 ary bardzo
    zbitej, przerosnietej jezynami i zielskiem ziemi u mnie (muldy wyzej kolan,
    bo 2 miesace temu przeszedl po tym plug). Bez problemow sobie poradzila.

    Wyglad maszyny kaze przypuszczac, ze klienci jej nie oszczedzaja, nie
    dzialal w niej wsteczny, ale silnik chodzil bardzo ladnie.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio