  • 11. Data: 2010-03-30 06:05:22
    Temat: Re: Głośny sąsiad
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jaskiniowy" <Jarek[wytnij]@zoznam.sk> napisał w wiadomości
    news:hoprob$aoq$1@news.dialog.net.pl...
    > Sąsiad bardzo lubi słuchać głośno muzyki na dworze. Niestety jest
    > upośledzony i wszelkie działania mogą się skończyć tylko eskalacją
    > konfliktu. Mam do wykorzystania 10m-16m własnej działki ale koleś wystawia
    > kolumny setki w oknie 1 piętra. Co zasadzić, żeby szybko rosło i chociaż
    > częściowo przesłoniło?
    1. zgloszenie na policje o zaklocaniu spokoju
    2. zgloszenie do strazy miejskiej
    Oba te organa uwielbiaja wrecz takie zgloszenia. Przerabialem to podczas
    "remontow". Wiercenie w wielkiej plycie slabej jakosci wiertarka "nie dla
    idiotow" od cerwca zeszlego roku do... dzisiaj hiehiehie. Tyle ze teraz jak
    przychodzi sobota czy niedziela to nie wierca. Po 19 tez juz nie wierca, ale
    zlosliwce zaczynaja wiercenie kolo 16-tej (jak z zona wrocimy z pracy) a
    koncza 18.45....
    Tyle zyskalem ze w soboty, niedziele i swieta oraz po 19-tej mam spokoj heh

  • 12. Data: 2010-03-30 06:05:38
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    On 29 Mar, 11:21, "Jaskiniowy" <Jarek[wytnij]@zoznam.sk> wrote:
> [...]
    > kolumny setki w oknie 1 piętra. Co zasadzić, żeby szybko rosło i chociaż

    Niestety to "czar" mieszkania w własnym domku , gdzie jest mała
    działka a dookoła dużo "dorobkiewiczów" którzy myślą że kupili sobie
    dom i mogą wszystko ...
    Niestety mieszkanie w takiej "dzielnicy" domków gdzie jeden jest koło
    drugiego nie różni się bardzo często od mieszkania w bloku ...

    Też przez okno widzisz sąsiada , też widzisz co robi w ogródku ;)

    Niestety trafisz na idiotę który będzie się uważał panem i władcą w
    swoim domu na swojej "wielkiej" działce to będzie puszczał na max
    muzykę (bo przecież ma własny dom) , będzie imprezował , będzie
    nonstop robił grilla i innych "zasmradzał" , palił czym popadnie w
    piecu (bo brak kasy , a ciepło chce) ...

    Uważam że będzie go ciężko "uciszyć" , bo policja nic nie zrobi jeśli
    nie zakłóca ciszy nocnej ...

    Niestety buractwo które nabrało kredytów na kilkadziesiąt lat też się
    buduje , oni uważają się za "Panów" i nie robią sobie nic zupełnie z
    sąsiedztwa ...

  • 13. Data: 2010-03-30 06:11:39
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    On 30 Mar, 08:05, "Misiek" <p...@o...pl> wrote:
> [...]
    > "remontow". Wiercenie w wielkiej plycie slabej jakosci wiertarka "nie dla

    Ciekawy jestem co policja zrobi jak nie zakłóca ciszy nocnej ...
    NIC ...

    Jedynie co "wskóra" to nasilenie agresji ...

    Najpierw niech pójdzie do sąsiada i porozmawia.
    Spokojnie , bez nerwów , może zaprosi na grilla i piwko i spokojnie
    wyjaśni ..

    Gwarancją "spokoju" jest gigantyczna działka , jak jest malutka
    działeczka to niestety zależy bardzo do "wychowania" pobliskich
    sąsiadów ...

  • 14. Data: 2010-03-30 07:24:10
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    "nie dla

    Ciekawy jestem co policja zrobi jak nie zakłóca ciszy nocnej ...
    NIC ...

    zrobi zrobi, poczytaj art 51 KW
    przerabialem ten temat

  • 15. Data: 2010-03-30 07:26:52
    Temat: Re: Gło?ny sąsiad
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    mozna tez zastosowac z rana :)
    http://peb.pl/inne-programy/109058-rapidshare-glosny
    -sasiad-trafiles-na-glosnego.html

    swoją drogą wzywac policję zapisywac godziny wezwań,
    w dzień złośliwie i celowo tez nie można być głośno.
    KW art 51.

  • 16. Data: 2010-03-30 08:24:44
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > "remontow". Wiercenie w wielkiej plycie slabej jakosci wiertarka "nie dla

    Ciekawy jestem co policja zrobi jak nie zakłóca ciszy nocnej ...

    (ciach)
    Tyle ze zgodnie z przepisami "prace uciazliwe dla wspolmieszkancow
    (lokatorow itd) wolno wykonywac w dni powszednie w godzinach 7-19 (wg
    innych przepisow wyczytalem ze od 8 do 20).
    I nie ma to nic wspolnego z cisza nocna...

  • 17. Data: 2010-03-30 08:28:41
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    googlegroups.com...
> [...]

    Niestety buractwo które nabrało kredytów na kilkadziesiąt lat też się
    buduje , oni uważają się za "Panów" i nie robią sobie nic zupełnie z

    1. ustaw poprawne kodowanie
    2. Poczytaj:
    Art. 51. § 1. (56) Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem
    zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie
    w miejscu publicznym,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca
    dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu,

    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    § 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne.

  • 18. Data: 2010-03-30 09:25:32
    Od: kaszpir <k...@t...pl>

    > Art. 51. � 1. (56) Kto krzykiem, ha�asem, alarmem lub innym wybrykiem
    > zak��ca spok�j, porz�dek publiczny, spoczynek nocny albo wywo�uje
    zgorszenie
    > w miejscu publicznym,
    > podlega karze aresztu, ograniczenia wolno�ci albo grzywny.

    No i ?

    Przyjedzie policja , gościu ściszy muzykę i powie że sąsiad to
    upierdliwiec i że słucha cicho muzyki ale sąsiad go nie lubi i itd ...

    Policja pojedzie i gość na złośc znów podkręci muzykę ...

    i itd ...

    Z takimi debilami walka jest trudna ...

    Niedaleko mojego starego miejsca zamieszkania jest szkoła. Szkoła
    zaczęła organizować śluby i imprezy. Hałas mimo że szkoła jest ze
    100-150 metrów dalej nie do wytrzymania. Przyjeżdżała policja ,
    zamykano wszystkie okna aby hałasu nie było , policja odjeżdżała i
    znów otwierano okna bo w szkole klimy nie było ...

    Według mnie iść do sąsiada i spokojnie porozmawiać a nie od razu
    wzywać policję ...

  • 19. Data: 2010-03-30 13:02:28
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "kaszpir" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
    z.googlegroups.com...
> [...]

    znów otwierano okna bo w szkole klimy nie było ...

    Według mnie iść do sąsiada i spokojnie porozmawiać a nie od razu

    Zglaszac do upadlego... nawet nagrywajac kamerka...

  • 20. Data: 2010-03-30 14:36:28
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Misiek napisał(a):
    > 1. ustaw poprawne kodowanie
    Jego kodowanie jest poprawne, za to u Ciebie OE jest źle
    skonfigurowany.
    --
    Krzysiek