  • 11. Data: 2010-02-16 12:49:08
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: mal <m...@g...com>

    Zaproponowałam Rok Kota Pręgowanego choć takowego nie posiadam. Mam
    syjamskiego Lemura i czarną kudłatą Fuczkę (dostawa ze schroniska)
    oraz ich nieodrodne dziecię - Edgara (zdrobniale Gosiu).

    Oto one; http://www.web-album.org/pl/profile-album/6226#

    Pozdrawiam kociarzy

    mal

  • 12. Data: 2010-02-16 12:53:09
    Od: mal <m...@g...com>

    Ale się rozpędziłam, link prawidłowy:

    http://malgo49.web-album.org/album/6226,moje-koty sorry

    mal

  • 13. Data: 2010-02-16 13:34:02
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mal pisze:
    > więc kot może być.

    Nie może być. Nie jest zwierzęciem ogrodowym lecz domowym.

    Barbara

  • 14. Data: 2010-02-16 13:52:56
    Od: mal <m...@g...com>

    On 16 Lut, 14:34, Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> wrote:

    > Nie może być. Nie jest zwierzęciem ogrodowym lecz domowym.

    A sęp to zwierzę - z przeproszeniem- ogrodowe???

    mal

  • 15. Data: 2010-02-16 13:54:32
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Barbara Miącz" napisała:

    > Nie może być. Nie jest zwierzęciem ogrodowym lecz domowym.

    Nie jest to sprzeczne z regulaminem.
    Głosujemy na maskotkę roku ogrodniczego, a nie maskotkę ogrodu (przykład
    Sępa i Sikorki)

    A moje koty są typowo ogrodowe:

    http://kochamkrety.republika.pl/

    :-))

  • 16. Data: 2010-02-16 14:00:49
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:hle8o0$27t$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > A moje koty są typowo ogrodowe: http://kochamkrety.republika.pl/

    Hejka. Ciemność widzę, widzę ciemność. Jak tak dalej pójdzie, to szczyl
    wygra. :-(
    Pozdrawiam kasandrycznie Ja...cki

  • 17. Data: 2010-02-16 15:06:32
    Od: mal <m...@g...com>

    On 16 Lut, 14:54, "Jerzy Wierzchnicki"
    <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote:

    > A  moje koty są typowo ogrodowe:
    >
    > http://kochamkrety.republika.pl/
    >
    > :-))

    Przepiękne są Twoje kreciki. Zazdroszczę wolności, której moje nie
    mają. Ale - ufam - niedługo już będą spacerować po ogrodzie.

    mal

  • 18. Data: 2010-02-16 15:25:42
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Barbara Miącz pisze:

    > Nie może być. Nie jest zwierzęciem ogrodowym lecz domowym.
    >
    > Barbara

    Moja koteczka wychowała się a Ponderozie pośród traw
    i jest jak najbardziej kotem ogrodowym.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal
    sklep: http://trawki.pl/

  • 19. Data: 2010-02-16 15:34:11
    Temat: Re: G???????????????????????????????
    Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl>

    Dirko pisze:
    > U?ytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
    > napisa? w wiadomo?ci news:hle8o0$27t$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    >>
    > Hejka. Ciemno?ae widze, widze ciemno?ae. Jak tak dalej pójdzie, to szczyl
    > wygra. :-(
    > Pozdrawiam kasandrycznie Ja...cki

    :)
    przed Principipeską miałem kocura Wredniaka ,
    który gdy szedł przez wieś to psy schodziły jemu z drogi
    :)

  • 20. Data: 2010-02-16 17:22:50
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    mal pisze:

    > A sęp to zwierzę - z przeproszeniem- ogrodowe???

    Tak. To był rok Sępa Ogrodowego, który zachęcał do sępienia wszelakich
    roślin sadzonek roślin i nasion. Gdzie się dało i co się dało. Ośmielał
    nieśmiałych w sępieniu. A roślin przybywało :-)

    pozdrawiam, Barbara