  • 61. Data: 2010-03-06 19:58:12
    Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Jerzy Wierzchnicki wrote:

    > Przypominam o głosowaniu!
    > Dotychczas zgłoszono (w kolejności):
    > -kot
    > -lilia
    > -mrówka
    > -dżdżownica
    > -sowa

    Głosuje na mrówkę.

    A propos, czy regulamin dopuszcza rośliny? Widzę lilię na liście
    i trochę mi nie pasuje do reszty (i do tradycji).

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 62. Data: 2010-03-07 16:14:20
    Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>

    Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:
    > Głosuje na mrówkę.
    >
    > A propos, czy regulamin dopuszcza rośliny? Widzę lilię na liście
    > i trochę mi nie pasuje do reszty (i do tradycji).

    Dopuszcza:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=87726792

    Komisja Skrutacyjna

  • 63. Data: 2010-03-08 01:12:33
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    Jerzy Wierzchnicki wrote:

    > Dopuszcza:

    żyto musi być.

    moon

  • 64. Data: 2010-03-08 01:20:29
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Moon" <m...@y...com> wrote in message

    > żyto musi być.
    >
    > moon

    Do trąbienia?

  • 65. Data: 2010-03-08 03:26:10
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 3/7/2010 11:14 AM, Jerzy Wierzchnicki wrote:

    > Dopuszcza:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.r
    ec.ogrody&aid=87726792

    Zobaczyłem jak wyglądała dyskusja w 2004 roku (zaraz po krecie)
    i wtedy ja pisałem "Powinno to być albo jakieś zwierzątko, albo może
    tym razem jakaś roślina", podczas gdy Jerzy W. oponował "Przyglądam się
    dyskusji i myslę, że jednak powinien to być rok jakiegoś 'zwierzęcia'!"

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 66. Data: 2010-03-08 07:22:53
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Moon" wrote...

    > żyto musi być.

    Jeśli w płynie to zrezygnuję z mrówy!
    A.

  • 67. Data: 2010-03-10 13:43:38
    Temat: Re: G???????????????????????????????
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    > W sumie to stosunkowo łatwo sie przekonać jak jest w rzeczywistości
    > obetnij 1-2 gałązki i wstaw do wody na oknie w domu
    > Po dwóch tygodniach powinny zakwitnąć jeśli nie przemarzły

    Zakwitły po 17 dniach. :-))
    Stały nie na parapecie lecz w jego pobliżu.

    Pozdrawiam doświadczalnie
    skryba

  • 68. Data: 2010-03-10 16:42:28
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    skryba ogorodowy pisze:

    > Zakwitły po 17 dniach. :-))
    > Stały nie na parapecie lecz w jego pobliżu.

    Chyba sprawdzian należy powtórzyć.
    Przymroziło, gdy się gałązki w domu wygrzewały.
    Żarnowiec mi ostatnio zbrązowiał a przez wiele lat
    zimował bez problemu.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 69. Data: 2010-03-10 19:07:29
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba sprawdzian należy powtórzyć.
    > Przymroziło, gdy się gałązki w domu wygrzewały.
    > Żarnowiec mi ostatnio zbrązowiał a przez wiele lat
    > zimował bez problemu.

    U Ciebie w Stalowej może i pomroziło mocniej.
    U mnie sprawdzam co dwa dni.
    Nic nadmiernie nie przemrożone, choć jednak nieco więcej niż zwykle.
    Brzoskwinie będą owocować na pewno.

    Pozdrawiam optymistycznie
    skryba

  • 70. Data: 2010-03-10 20:19:23
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    skryba ogorodowy pisze:

    > U Ciebie w Stalowej może i pomroziło mocniej.
    > U mnie sprawdzam co dwa dni.

    Zobaczyłam szkodę w sobotę. To po poprzedniej fali mrozu, co
    od wschodu powiało. Brzoskwinia u mnie może nie ucierpiała, miało ja co
    osłonić. Sprawdzę w kwietniu,wtedy też potrafi załatwić kwiaty.
    Obym nie wykrakała.

    Pozdrawiam, Barbara