  • 31. Data: 2010-11-24 21:02:52
    Temat: Re: Głupie pytanie
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik Maciej S. napisał:

    > A może spróbować kupić jakiś miernik mocy na alledrogo (30 zł) i
    > zmierzyć ile ta pompa w wannie naprawdę ma?

    A co mu z tej wiedzy przyjdzie? Jeśli nie zechce w docelowym
    zastosowaniu działać to znajomość jakiś cyferek nie sprawi że działać
    zacznie. A jak zechce działać (na co szanse widać coraz bardziej) to
    bardziej szczęśliwy nie będzie znając te cyferki...

    --
    Darek

  • 32. Data: 2010-11-24 21:03:38
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    wiadomości news:c1.01.3NVtTL$JEA@mike.oldfield.org.pl...
    > Wręcz przeciwnie, tani agregat to silnik dwusuwowy, a one lubią dużą moc,
    > bo mają lepsze smarowanie.

    spali sie generator (uzwojenia lub regulator napięcia) a nie silnik

    b.

  • 33. Data: 2010-11-24 21:05:18
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > Wręcz przeciwnie, tani agregat to silnik dwusuwowy, a one lubią dużą moc,
    > bo mają lepsze smarowanie.

    ???
    Ale to przecież chyba chodzi o spalenie stojana prądnicy, chyba tak to się
    nazywa, a nie silnika.

    Zresztą silnik jest czterosuwowy - ma miskę olejową i osobno się wlewa olej,
    więc chyba czterosuw

    MS

  • 34. Data: 2010-11-24 21:14:36
    Od: Krzysztof L <c...@o...pl>

    > A kimże ty jesteś żeby mi tłumaczyć co to usenet? Jeśli w archiwach
    > Googla nie ma jakiegoś mojego postu to oznaczać może jedno - że
    > niedokładnie archiwa z DejaNews przenieśli.

    Skoro tak ostro to Ci napiszę.
    Jestem lekarzem po specjalizacji. Tylko na to mam papier.

    Ale mam takie hobby, że czasem lutuję centralne, wymieniam uszczelkę pod
    głowicą, montuję instalację LPG w samochodzie, wykonuję od podstaw
    instalację elektryczną w zabytkowych motocyklach, administruję stacją
    echolink i jeszcze parę innych rzeczy, na które nie mam papierów z
    pieczęciami.

    > A co do pompy - wiesz, mam papier z pieczęcią okrągłą że na pompach mam
    > obowiązek się znać.

    Jednak piszesz dziwne rzeczy i zadający pytanie nic nie skorzystał.

    Pozdrawiam.

  • 35. Data: 2010-11-25 20:49:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 22:03:38 +0100, Budyń napisał(a):

    > spali sie generator (uzwojenia lub regulator napięcia) a nie silnik

    Wątpię.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 36. Data: 2010-11-25 20:50:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 24 Nov 2010 22:05:18 +0100, Maciej S. napisał(a):

    > ???
    > Ale to przecież chyba chodzi o spalenie stojana prądnicy, chyba tak to się
    > nazywa, a nie silnika.

    O to bym się nie martwił.

    > Zresztą silnik jest czterosuwowy - ma miskę olejową i osobno się wlewa olej,
    > więc chyba czterosuw

    Tak, czterosuw.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 37. Data: 2010-11-28 21:11:22
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    Kończę wątek - dziś wypompowywałem wodę ze studni, co prawda nie całą bo
    wydajność jest na tyle dobra że zabrakło czasu na wypompowanie całości -
    pompa na ww agregacie ruszyła, agregat chodził przez 3 godziny non stop, nic
    się nie stało. Dzięki za wszystkie odpowiedzi.

    MS