  • 1. Data: 2011-02-06 06:54:05
    Temat: Golarka- foliowa czy rotacyjna
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow.
    Prosze o porade i pomoc w wyborze golarki meskiej. Ma to byc prezent dla kolegi
    posiadajacego zarost typu "kolejowy" czyli co stacja to wlos.Tylko okolica brody
    i gorna warga.Jednodniowy jeszcze w miare twardy ale juz kilkudniowy przypomina
    raczej miekie wlosy niz prawdziwy zarost.( i tak juz zawsze bedzie, facet jest
    grubo po 30-stce) Niemniej jednak zazyczyl sobie na prezent maszynke
    elektryczna, prosilbym o porade jaki model sprawdzi sie najlepiej w jego
    przypadku.
    Pozdrawiam
    K.

  • 2. Data: 2011-02-06 18:42:05
    Temat: Re: Golarka- foliowa czy rotacyjna
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Jako długoletni użytkownik maszynki obrotowej odpowiem tak: przy
    foliowej dostawałem podrażnienia i wychodziły mi pryszcze. Rotacyjna nie
    goli aż tak dokładnie ale nie podrażnia. Polecam Philipsa
    akumulatorowego z głowicami lift and cut. Akumulatorowy w domu ma
    niewielką przewagę nad "kablowym" ale na wyjazdach, delegacjach,
    wczasach itp sprawdza się wyśmienicie.
    Jacek

  • 3. Data: 2011-02-07 10:49:23
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Różowy.

    -----

  • 4. Data: 2011-02-07 17:23:16
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@nie_warto.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sobie na prezent maszynke elektryczna, prosilbym o porade jaki model
    > sprawdzi sie najlepiej w jego przypadku.

    Panasonic z folią. Akumulatorowy, można myć pod bieżącą wodą i używać pod
    prysznicem (chociaż w tym wypadku ten bajer raczej się nie sprawdzi).
    Nie wiem jak teraz, jakiś czas temu były sporo tańsze niż porównywalne
    modele Brauna czy Philipsa.