  • 1. Data: 2009-05-15 05:54:12
    Temat: Gotowe ocieplenie - czy jest do kupienia
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Witam,
    Potrzebuję ocieplić strop w garażu, ale nie chce mi się skakać po
    rusztowaniu i robić wykończenie z płyt gipsowych albo nakładać masę
    tynkarską.
    Zastanawiam się, czy jest do kupienia takie coś jak powiedzmy płyty do
    naklejania lub przykręcania do podłoża, z wykończoną na gotowo jedną
    powierzchnią. Grubość odpowiednia do ocieplenia - 10-15 cm. Chcę mieć wełnę
    mineralną lub coś co zapewnia przepuszczalność pary wodnej.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 2. Data: 2009-05-15 06:34:11
    Temat: Re: Gotowe ocieplenie - czy jest do kupienia
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 15 Maj, 07:54, "Druid29" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > powierzchnią. Grubość odpowiednia do ocieplenia - 10-15 cm. Chcę mieć wełnę
    > mineralną lub coś co zapewnia przepuszczalność pary wodnej.

    Może poszukaj "płyty warstwowe"?

  • 3. Data: 2009-05-15 07:00:31
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o.googlegroups.com...
> [...]
    > wełnę
    > mineralną lub coś co zapewnia przepuszczalność pary wodnej.

    ============================
    Dziękuję za podpowiedź, ale niestety są to płyty wykończone blachą, a ja
    potrzebuję zapewnić paroprzepuszczalność ocieplenia.

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 4. Data: 2009-05-15 07:17:02
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 15 Maj, 09:00, "Druid29" <d...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Dziękuję za podpowiedź, ale niestety są to płyty wykończone blachą, a ja
    > potrzebuję zapewnić paroprzepuszczalność ocieplenia.

    Czasami są to płyty wykończone sklejką, lub lizeliną...

    A po co ci ta paroprzepuszczalność w garażu?

  • 5. Data: 2009-05-15 11:35:27
    Od: "Druid29" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > Druid29

    Czasami są to płyty wykończone sklejką, lub lizeliną...

    A po co ci ta paroprzepuszczalność w garażu?
    Bo barierę paroizolacyjną mam pod podłogą na tym stropie (łazienka i pralnia
    są nad garażem).
    Drugi powód jest taki, że ostatnio pralka zalała ten strop z góry. Woda
    dostała się pod wylewkę, przesiąkła przez strop. Nie chcę mieć takiej
    historii, że beton nie będzie miał szansy na wyschnięcie.

    Garaż ma jakieś 3,2 m wysokości, a je nie jestem koszykarzem :)

    Pozdrawiam,
    Druid29

  • 6. Data: 2009-05-15 11:51:13
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Druid29" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > powierzchnią. Grubość odpowiednia do ocieplenia - 10-15 cm. Chcę mieć
    > wełnę mineralną lub coś co zapewnia przepuszczalność pary wodnej.

    popatrz na http://www.plastics.pl/
    tam cos takiego widzialem
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 7. Data: 2009-05-15 12:22:55
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 15 Maj, 07:54, "Druid29" <d...@p...onet.pl> wrote:

    > rusztowaniu i robić wykończenie z płyt gipsowych albo nakładać masę
    > tynkarską.

    to moze jakis sufit kasetonowy (jak w biurach) i nad nim polozona
    zwykla welna do ocieplania np. poddasza :)

    http://www.google.pl/search?hl=pl&safe=off&q=sufity+
    podwieszane+kasetonowe&btnG=Szukaj&lr=lang_pl

    WS

  • 8. Data: 2009-05-17 05:59:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Druid29 wrote:

> [...]
    > Woda dostała się pod wylewkę, przesiąkła przez strop. Nie chcę mieć
    > takiej historii, że beton nie będzie miał szansy na wyschnięcie.

    i jak myślisz ile lat będzie schło przez tę paroprzepuszczalność :)

    paroprzepuszczalność to mit marketingowy.