  • 11. Data: 2009-09-02 08:20:13
    Temat: Re: Grubość warstwy wełny
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h7l8ne$bkj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > No dobra, to teraz szklana czy skalna?:).
    > Chcę cos kupić koło lambdy 0,039 nie będę schodził niżej bo ceny już
    > drsatycznie rosną.
    > Teraz szerokość między krokwiami mam 80, 80, 80, 74, 90, 70, 45, 60, 80,
    > 80, 80, 85, 80, 80, 80
    > odchyłki około -+2cm.
    > Kupować ze takie pod wymiar czy np takie co mają 120cm i ciąć później na
    > wymiar?

    Kupuj to co tańsze.
    Cięcie wełny to nie kłopot a odcięte kawałki i tak wykorzystasz.
    Ostro walcz o cene w hurtowni. Przy zakupie wełny na cały dach powinieneś
    wywalczyć ponad 40% rabatu od cen katalogowych

    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-09-02 14:12:46
    Temat: Re: Grubo?ae warstwy we?ny
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Uzytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > U?ytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Kupuj to co tansze.
    > Ciecie we?ny to nie k?opot a odciete kawa?ki i tak wykorzystasz.
    > Ostro walcz o cene w hurtowni. Przy zakupie we?ny na ca?y dach powiniene?
    > wywalczyae ponad 40% rabatu od cen katalogowych

    Co to jest cena katalogowa ? Rynkowa to < 100zl/m3 z dostawa.

  • 13. Data: 2009-09-02 18:44:32
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Co to jest cena katalogowa ? Rynkowa to < 100zl/m3 z dostawa.

    No np. taki Knauf 0,040 lamba m2 15 kosztuje juz od 12 zlotych.
    Czyli wychodzi jakies 80 zl za m3.
    Oferta znaleziona na Alledrogo.

    Pozdrawiam Michal

  • 14. Data: 2009-09-02 18:55:59
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 2 Wrz, 10:20, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > Ostro walcz o cene w hurtowni. Przy zakupie wełny na cały dach powinieneś
    > wywalczyć ponad 40% rabatu od cen katalogowych

    Ja dostalem 56% rabatu na Rockwoola Toprocka (lambda 0,035) 15cm
    grubosci - 11 pln / m2, czyli za m3 wychodzi 74 pln.

    Cena wyjsciowa to bylo 18 pln / m2 (czyli 120 pln / m3), jest o co
    walczyc zwazywszy ze potrzebowalem ok 220m2 (1,5k pln w kieszeni :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2009-09-02 19:54:42
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Uzytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisal w wiadomosci

    > Co to jest cena katalogowa ? Rynkowa to < 100zl/m3 z dostawa.

    To jest bardzo drogo
    Ponizej 80zl to jest realna do uzyskania cena za m3.

    Kris

  • 16. Data: 2009-09-03 11:57:13
    Od: "qaz" <q...@w...pl>

> [...]
    >80, 80, 80, 85, 80, 80, 80
    > odchyłki około -+2cm.
    > Kupować ze takie pod wymiar czy np takie co mają 120cm i ciąć później na

    Wełnę tniesz z pasa 120cm na szerokość pomiędzy krokwiami, czyli odcinek
    może być za każdym razem innej długości. Wymiar 120 będziesz tylko raz
    musiał skrócić przy kalenicy. Straty są raczej minimalne.
    Izolacyjność warstw jest chyba praktycznie jednakowa dla wszystkich
    producentów, natomiast łatwość układania, pylenie i wrażenie ogólne są
    bardzo różne. Ja zastosowałem uimatę izover'a - bo tanio dostałem ale przy
    ursie (widziałem u kolegi) wygląda jak ubogi krewny.
    Podobna różnica pomiędzy akkupłytą i rocktonem do ścianek działowych (tym
    razem ten drugi wybrałem)

    Powodzenia przy układaniu - wybierz chłodne dni, kup sobie maski, okulary i
    kombinezon i trzymaj się blisko prysznica
    qaz

  • 17. Data: 2009-09-03 13:54:36
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

[...]

    A może też ze do Wrocławia woża?:).
    Tak oglądam i na alledrogo jest Knauf 0,040 już od 12 zł.
    Dzowniłem do jednej hurtowni i nic ciekawgo mi nie powiedzieli.
    Chyba wezmę tego knaufa, bo reszta to już 15-18 zł.

    Pozdrawiam Michał