  • 11. Data: 2012-03-18 10:27:34
    Temat: Re: Gruz dachowkowy
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 18 Mar 2012 11:19:16 +0100, Kris napisał(a):

    > A się zapytam- jakieś tiry będą na ten podjazd wjeżdżać? Bo dla osobówki to
    > 15 cm żwiru+ 10cm suchego betonu i nic więcej nie potrzeba.

    No, ja lekki nie jestem :)

    A powaznie, to nie chce zadej twardej nawierzchni - bruku ani betonu, a mam
    lekki spadek, do tego silnie wysadzajacy i nieprzepuszczalny grunt
    (glina-piasek) i mrozy wieksze niz np. w sasiednim Krakowie. Pomyslalem, ze
    lepiej przedobrzyc niz nie dorobic.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 12. Data: 2012-03-18 10:31:27
    Od: "Kris" <k...@W...PL>

    >Po prostu gość co mi dach robił robi mnóstwo robót dla wspólnot
    >mieszkaniowych i ten gruz u mnie to jest z jednego dachu/bloku praktycznie.

    Doprecyzuję: to nie są odpady tylko potłuczone stare dachówki.

  • 13. Data: 2012-03-19 12:05:09
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 17.03.2012 07:41, Adam wrote:
> [...]
    Ja mam i sie trzyma. Jedzily zestawy 40t i nic sie nie zapadlo.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z