  • 61. Data: 2017-07-14 17:31:15
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.07.2017 17:06, Myjk wrote:

    > Syczy, jak wir w baku się robi. :P

    Na trasie 9 jadąc 110-130 ale jak dasz ognia na Autobanie to 18 :-)
    W mieście 12-12.5 pokazuje.

    > R5 TFSI już z 2,5L wyciska 360KM i ponad 450Nm momentu.

    Nie przesadzaj :-) Aż tyle mi nie potrzeba, a zawieszenie pneumatyczne i
    napęd na 4 dodają uroku :-)

  • 62. Data: 2017-07-14 18:23:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Jul 2017 17:31:15 +0200, KIKI

    > Na trasie 9 jadąc 110-130 ale jak dasz ognia
    > na Autobanie to 18 :-) W mieście 12-12.5 pokazuje.

    Przykro. :>

    > Nie przesadzaj :-) Aż tyle mi nie potrzeba, a zawieszenie pneumatyczne i
    > napęd na 4 dodają uroku :-)

    Nie twierdzę że potrzeba, tylko że ze znacznie mniejszej pojemności
    wychodzi więcej mocy i więcej momentu dzięki turbawce. Z 2.0 TSI wyciągają
    240KM oraz 300Nm i to praktycznie od 2000 obr. więc nie trzeba go ciągnąć
    do 3-5k jak w wolnossaku.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 63. Data: 2017-07-14 19:32:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Do wytworzenia 240 koni w samochodzie potrzeba paliwa na poziomie ponad stu litrow
    na godzine.

  • 64. Data: 2017-07-15 14:53:14
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-07-14 o 18:23, Myjk pisze:
> [...]
    > 240KM oraz 300Nm i to praktycznie od 2000 obr. więc nie trzeba go ciągnąć

    Tylko, że zakpominasz o jednym. Taki V6 wolnossący od MB pociągnie 1mln
    km bez remontu. A turbodoładowany max 200tys i trup :P

    --
    Pete

  • 65. Data: 2017-07-15 15:36:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 Jul 2017 14:53:14 +0200, Pete

    > Tylko, że zakpominasz o jednym. Taki V6 wolnossący od MB pociągnie 1mln
    > km bez remontu. A turbodoładowany max 200tys i trup :P

    Jasne. To tak samo jak z tym DPFem, co pada jak się nie jeździ dziennie
    ponad 500km i to na autobanie -- a nawet jak się jeździ, to 120 tkm i do
    kosza... Bez jaj. :P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 66. Data: 2017-07-15 17:42:38
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 15.07.2017 14:53, Pete wrote:

    > Tylko, że zakpominasz o jednym. Taki V6 wolnossący od MB pociągnie 1mln
    > km bez remontu. A turbodoładowany max 200tys i trup :P

    Na razie ma przejechane 100.000 :-)

  • 67. Data: 2017-07-18 10:50:46
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-14 o 16:47, KIKI pisze:

    > Ja mam MB z V6 :-) 3.2 L ale bez turbiny, wolnossący, przynajmniej nie
    > ma się co psuć :-)

    Miałem MB 3.2 R6, obecnie Pontiac 3.8 V6 i Ford 2.8 V6. Stare, dobre,
    wolnossące oczywiście.

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 68. Data: 2017-07-18 10:53:23
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-14 o 17:06, Myjk pisze:
    > R5 TFSI już z 2,5L wyciska 360KM i ponad 450Nm momentu. Te 270KM i mizerny
    > moment 315Nm (i to dopiero od 3k obr.) z 3,2L pojemności jakoś wrażenia
    > specjalnego nie robią. :> Pewnie R4 2.0 TFSI da lepsze wrażenia z jazdy, bo
    > ciągnie praktycznie od samego dołu i nie trzeba piłować na 3-4 tys. Co
    > więcej, ciągnie to lepiej niż diesel i ciszej jednocześnie.

    Wrażenia i to niezapomniane, to będą, jak trzeba będzie do serwisu
    pojechać :PPP
    Wycisnąć z silnika można bardzo dużo. Tylko co z tego, jak potem po 120
    tys. km już remonty pierwsze trzeba robić...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 69. Data: 2017-07-18 10:55:05
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-15 o 15:36, Myjk pisze:
    > Sat, 15 Jul 2017 14:53:14 +0200, Pete

    > Jasne. To tak samo jak z tym DPFem, co pada jak się nie jeździ dziennie
    > ponad 500km i to na autobanie -- a nawet jak się jeździ, to 120 tkm i do
    > kosza... Bez jaj. :P

    I pewnie dlatego u mnie wszystkie służbówki, w sumie nieważne czy Skoda,
    Opel czy inna marka średnio w okolicach 120-130 tys. km przebiegu mają
    padnięte turbiny ;P
    I to w dieslu, gdzie temperatury pracy są niższe niż w benzynie.

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 70. Data: 2017-07-18 10:56:09
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-07-15 o 14:53, Pete pisze:

    > Tylko, że zakpominasz o jednym. Taki V6 wolnossący od MB pociągnie 1mln
    > km bez remontu. A turbodoładowany max 200tys i trup :P

    O to to. Generalnie z 2 litrów to w ogóle można mega moc wyciągnąć,
    czego najlepszym przykładem są różne auta typu WRC czy nawet Formuły.
    Tylko pytanie ile to chleje i przede wszystkim te silniki zwykle
    starczają na kilka przejazdów i do remontu/wymiany...

    Pzdr

    --
    /__/_* /