  • 1. Data: 2014-02-23 18:27:29
    Temat: Grzanie - prad czy gaz?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Musze wymienic instalacje grzewcza. Teraz mam gaz; jak dostaje
    rachunek to mozg staje.

    Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?

    Dom - segment, wiec tylko sie sciany, konstrikcja stara, grube sciany
    z cegly. Parter i pietro. Powierzchnia 150 m^2. Dom ma stare i piekne
    piece; mozna zalozyc grzalki

    Czy ktos ma opinie w tej materii?

    Google daje spzreczne rezutlaty, a w ogole zgola niewiele

    A.L.

  • 2. Data: 2014-02-23 18:37:23
    Temat: Re: Grzanie - prad czy gaz?
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

[...]

    u mojej babci sa grzalki w piecach w sumie 2000W i mozg tez staje jak
    rachunek przychodzi.

  • 3. Data: 2014-02-23 18:59:57
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 23.02.2014 18:27, A.L. pisze:
    > Musze wymienic instalacje grzewcza. Teraz mam gaz; jak dostaje
    > rachunek to mozg staje.
    >
    > Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?

    Samo grzanie - gaz. Opisz jaką masz instalacje, jakie grzejniki, piec,
    jak grzejesz - może coś zaradzimy.

    ToMasz

  • 4. Data: 2014-02-23 19:19:08
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 23 lutego 2014 18:27:29 UTC+1 użytkownik A. L. napisał:

    > Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?

    Prad nawet w II taryfie wyjdzie minimalnie taniej lub tak samo (zalezy gdzie
    mieszkasz i po ile masz prad). Ale zeby skorzystac z II taryfy to musisz
    gdzies ta energie zmagazynowac - bufor wodny, podlogowka, piece akumulacyjne.
    Jezeli masz zwykle kaloryfery bez bufora - prad wyjdzie duzo drozej.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 5. Data: 2014-02-23 19:21:06
    Od: "Budyn" <b...@r...pl>

    Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci
    > Musze wymienic instalacje grzewcza. Teraz mam gaz; jak dostaje
    > rachunek to mozg staje.
    >
    > Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?

    prad tylko i wylacznie w wyjatkowo energooszczednym budynku - czyli u ciebie
    gaz.

    b.

  • 6. Data: 2014-02-23 19:39:49
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

> [...]
    > piece; mozna zalozyc grzalki
    >
    > Czy ktos ma opinie w tej materii?
    >
    > Google daje spzreczne rezutlaty, a w ogole zgola niewiele

    GAZ
    prad przegrywa zawsze w starych budynkach
    lepiej pomysl nad ociepleniem

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 7. Data: 2014-02-23 20:08:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 23 Feb 2014 11:27:29 -0600 osobnik zwany A.L. napisał:

    > Musze wymienic instalacje grzewcza. Teraz mam gaz; jak dostaje rachunek
    > to mozg staje.
    >
    > Co jest bardziej ekonomiczne dzisiaj: gaz czy elektrycznosc?

    jeśli prąd to tylko z pompą ciepła. Inaczej to wyjdzie dużo drożej niż
    gaz. Skoro to stary dom to pytanie co da się zrobic bo pewnie nie
    wszystko.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2014-02-24 06:18:05
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Feb 2014 18:59:57 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Samo grzanie - gaz. Opisz jak? masz instalacje, jakie grzejniki, piec,
    >jak grzejesz - mo?e co? zaradzimy.
    >
    >ToMasz

    Wszystko do wyrzucenai i do zainstalowanai na nowo

    A.L.

  • 9. Data: 2014-02-24 06:18:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Feb 2014 10:19:08 -0800 (PST), Adam <a...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >Jezeli masz zwykle kaloryfery bez bufora - prad wyjdzie duzo drozej.

    Mam piece kaflowe

    A.L.

  • 10. Data: 2014-02-24 06:22:31
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 23 Feb 2014 19:39:49 +0100, "HANA" <h...@s...com.pl> wrote:

    >Uzytkownik "A.L." <a...@a...com> napisal w wiadomosci

    >GAZ
    >prad przegrywa zawsze w starych budynkach
    >lepiej pomysl nad ociepleniem

    Konserwator nie wyrazil zgody na ocieplenie od zewnatrz

    A.L.