  • 21. Data: 2014-02-25 14:12:41
    Temat: Re: Grzanie - prad czy gaz?
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

> [...]
    > opowiadanie bzdur, nieprawdziwych zdarzeń itp. Ocieplenie od wewnątrz
    > przy takich samych grubościach izolacji będzie o wiele skuteczniejsze niż
    > zewnętrzne. Problemy o jakich piszesz wynika ze zbyt grubych warstw
    > izolacji i słabej wentylacji.Szybciej pojawi się grzyb po zaizolowaniu na
    > zewnątrz i słabej wentylacji niż po prawidłowym zaizolowaniu od środka i
    > prawidłowej wentylacji. Izolacja wewnętrzna nie jest lubiana przez
    > producentów materiałów izolacyjnych i firmy budowlane bo jest dużo
    > tańsza. No chyba że komuś wcisną specjalne drogie systemy.

    Ty chyba z bykiem sie macales?
    Zobacz co pozostawiasz po sobie - patrz na zacytowany Twoj wyzej post
    Palant jestes do kwadratu!
    Lecz sie czlowieku poki jeszcze nie za pozno.

  • 22. Data: 2014-02-25 14:28:32
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 14:12:41 UTC+1 użytkownik Twardziel napisał:
> [...]
    >
    > Palant jestes do kwadratu!
    >
    > Lecz sie czlowieku poki jeszcze nie za pozno.

    U mnie się wyświetla prawidłowo. To Twój problem a nie mój.

  • 23. Data: 2014-02-25 14:38:33
    Od: Kris <k...@g...com>

> [...]
    > Palant jestes do kwadratu!
    > Lecz sie czlowieku poki jeszcze nie za pozno.

    Na palanta to Ty mi raczej pas jak czytam takie głupkowate uwagi.

  • 24. Data: 2014-02-25 15:52:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-25 14:38, Kris pisze:

    > Na palanta to Ty mi raczej pas jak czytam takie głupkowate uwagi.

    Ma racje chlop. Po chu komu cytaty jak wieza babel?
    Cytuje sie tresci do ktorych sie odnosimy, a nie wszystko jak leci. To
    co ma sie we lbie przenosi sie na papier. Jak komus pasuje design
    wlasnego mieszkania w stylu pijackiej meliny to i w takiej formie
    produkuje tresci. Mimo licznych apeli o zaniechanie cytowania kilometrow
    akapitow i szanowanie netykiety. Jak ktos jest tak poukladany, ze ma
    wszystko w doopie to i nie ma o czym z nim dyskutowac. Dowodem tej
    arystokratycznej kultury niech bedzie cytat z postu nieco wyzej: "[...]
    tak że kolego sympatyczny nie pierdol jak nie wiesz. Słowo "
    pierdolić" pochodzi ze języka staropolskiego i oznacza opowiadanie bzdur..."
    Jak widac ulomnosc w rozumieniu zasad wspoldyskutowania w usenecie nie
    jest tylko ignorancja. Poczatek to zwykly brak wychowania i to niestety
    znaczy gorzej. I podobnie jak w zyciu nie kazdego chce sie miec za
    kumpla, tak i tutaj nie z kazdym trzeba gadac. Ja akurat nie lubie
    smrodu z ust trawionego denaturatu, wiec juz jakis czas temu dalem sobie
    spokoj z lektura jednego z najwiekszych prymitywow tej grupy.
    Nie ma Kris kogo bronic. Tyle lat ze soba dyskutujemy i nie pozwalamy
    sobie na teksty w stylu "pierdolic". To jelop jakich malo mimo, ze
    czasem udaje mu sie cos napisac na temat.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 25. Data: 2014-02-25 18:39:14
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)

    > Ma racje chlop. Po chu komu cytaty jak wieza babel?
    > Pozdro.. TK

    bo to kogutek jest i używa google a nie klienta grup

    > ---
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    popatrz co Ty wysyłasz. reklama? Potwierdzenie że list który nie może
    zawierać wirusa nie zawiera wirusa?

    ToMasz

  • 26. Data: 2014-02-25 19:47:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:530cd542$0$2370$65785112@news.neostrada.pl...
    > popatrz co Ty wysyłasz. reklama? Potwierdzenie że list który nie może
    > zawierać wirusa nie zawiera wirusa?

    avast tak ma :/ trzeba wyłączyc skanowanie poczty to i podpisu nie ma wtedy

    b.

  • 27. Data: 2014-02-25 22:07:54
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-25 18:39, ToMasz pisze:
    > (...)

    > bo to kogutek jest i używa google a nie klienta grup

    Wielu uzywa googla i jakos sobie radzi z cytatami. Rozumiem pewne
    niedogodnosci jak trudnosci z zawijaniem wierszy i tego sie nie czepiam,
    ale cytowania calego podwatku nie da sie racjonalnie wytlumaczyc.
    Zreszta sam kogutek nie raz pisywal, ze generalnie ma to w doopie i
    bedzie cytowal co mu sie chce bo taka ma wole. I ja choc moze nikogo to
    nie obchodzi, mam wole taka zeby takich co maja ustalony od poczatku
    popularnosci internetu porzadek gleboko w doopie miec ich rowniez
    gleboko w doopie. Nie z czystej przekory, ale tego po prostu nie da sie
    czytac. Do tego dochodzi ogolnie pojete dobre wychowanie i ignorowanie
    tego, ze publicznie pewnych zwrotow sie nie uzywa jak np. pierdolic cos
    tam. A to dlatego, zeby moje chocby dzieci nie pomyslaly sobie czytajac
    wypociny jakiegos idioty, ze to jest normalny jezyk kominikacji.

    > popatrz co Ty wysyłasz. reklama? Potwierdzenie że list który nie może
    > zawierać wirusa nie zawiera wirusa?

    To fakt, ale nie bede wylaczal za kazdym razem skanowania zeby wyslac
    jednego posta. Takie czasy niestety i na odkreslona stopke nie ma sie co
    obrazac.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 28. Data: 2014-02-25 22:34:53
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-02-25 22:07, Maniek4 napisał/a:

> [...]
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania,
    > ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

    Jesteś pewny że nie można w ustawieniach Avasta wyłączyć dodawania tych
    śmieci do postów bez wyłączania ich skanowania?

    --
    Czarek

  • 29. Data: 2014-02-25 22:44:20
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 25 lutego 2014 22:07:54 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >

    > ---
    >
    > Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ

    Coś pięknego i niedrogo. Najpierw odwołanie do grupy bo w pojedynkę to tak jakoś
    chujowo wystąpić? W pojedynkę większa szansa że się po dupie dostanie? Grupa rządzi
    grupa radzi grupa nigdy cie nie zdradzi? Potem trochę pouczania a na koniec odwołanie
    do wartości. Publicznie nie wolno. A kurwa niepublicznie to wolno? Bo jak tylko żona
    dzieci słyszą lecące kurwy i chuje to wszystko jest ok. Ta pierdolona dulszczyzna
    siedzi tym głębiej im większy prostak chce innych pouczać. Dlatego mam innych w
    dupie. Bo jak się ktoś worem urodził. To bez względu jak będzie usteczka układał to i
    tak walizą nie umrze.

  • 30. Data: 2014-02-25 22:52:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-25 22:34, Czarek pisze:

    > Jesteś pewny że nie można w ustawieniach Avasta wyłączyć dodawania tych
    > śmieci do postów bez wyłączania ich skanowania?

    Prawde mowiac nigdy tego nie sprawdzalem, ale tez do tej pory nikomu to
    nie przeszkadzalo.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.