  • 41. Data: 2014-02-27 10:09:16
    Temat: Re: Grzanie - prad czy gaz?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > popularnosci internetu porzadek gleboko w doopie miec ich rowniez
    > gleboko w doopie. Nie z czystej przekory, ale tego po prostu nie da
    > sie czytac. Do tego dochodzi ogolnie pojete dobre wychowanie i ignorowanie
    > tego, ze publicznie pewnych zwrotow sie nie uzywa jak np. pierdolic
    > cos tam. A to dlatego, zeby moje chocby dzieci nie pomyslaly sobie
    > czytajac wypociny jakiegos idioty, ze to jest normalny jezyk kominikacji.

    > To fakt, ale nie bede wylaczal za kazdym razem skanowania zeby wyslac
    > jednego posta. Takie czasy niestety i na odkreslona stopke nie ma sie

    w tym tylko problem że twój avast zachowuej sie jak kogutek, ma w dupie
    ustalone zasady

    i zamiast przed tymi niepotrzebnymi śmieciami dać "-- " daje "--- "

  • 42. Data: 2014-02-27 10:59:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 10:09, Marek Dyjor pisze:

    > w tym tylko problem że twój avast zachowuej sie jak kogutek, ma w dupie
    > ustalone zasady
    >
    > i zamiast przed tymi niepotrzebnymi śmieciami dać "-- " daje "--- "

    Masz na mysli to, ze sa trzy myslniki zamiast dwoch? Czy czegos nie
    zalapalem?

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 43. Data: 2014-02-27 11:30:10
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 27 Feb 2014 10:59:34 +0100 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Masz na mysli to, ze sa trzy myslniki zamiast dwoch? Czy czegos nie
    > zalapalem?

    tak. A zgodnie ze standardem stopka jest oddzielona "-- " (dwa myślniki i
    spacja i to wycinają normalne programy usenetowe

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 44. Data: 2014-02-27 12:24:25
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:

    > Masz na mysli to, ze sa trzy myslniki zamiast dwoch? Czy czegos nie
    > zalapalem?

    dokładnie, tak jest od zawsze i wszytskie programy pocztowe i usenetowe
    potrafią tekst po tym znaku odrzucić.

  • 45. Data: 2014-02-27 12:46:59
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 12:24, Marek Dyjor pisze:

    > dokładnie, tak jest od zawsze i wszytskie programy pocztowe i usenetowe
    > potrafią tekst po tym znaku odrzucić.

    No fakt.
    Znajde chwilke to pomysle nad avastem.

    Pozdro.. TK

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 46. Data: 2014-02-27 13:32:46
    Od: "Twardziel" <t...@p...onet.pl>

    Maniek4 <r...@s...won> :

    > To fakt, ale nie bede wylaczal za kazdym razem skanowania zeby wyslac
    > jednego posta. Takie czasy niestety i na odkreslona stopke nie ma sie co
    > obrazac.

    W Twoim szlachetnym programie antywirusowym, odszukaj opcję
    załączania podpisu tego programu i ją wyłącz. To będzie coś takiego:
    "dodaj notę do czystych wiadomości" - odfajkuj to.

    Ps. Ponadto ustaw poprawnie Delimiter - sygnaturka avasta pod delimitrem.
    Jeśli ustawisz to poprawnie na dwa myślniki+spacja, to przy odpowiadaniu na
    Twój post sygnaturka zostanie automatycznie wycięta.

  • 47. Data: 2014-02-28 13:38:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-27 13:32, Twardziel pisze:
> [...]
    > delimitrem. Jeśli ustawisz to poprawnie na dwa myślniki+spacja, to przy
    > odpowiadaniu na Twój post sygnaturka zostanie automatycznie wycięta.

    Wylaczylem calkiem skanowanie poczty wychodzacej i teraz zdaje sie jest git.

    Pozdrowionka.. TK

  • 48. Data: 2014-02-28 13:49:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 28 lutego 2014 13:38:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wylaczylem calkiem skanowanie poczty wychodzacej i teraz zdaje sie jest git.

    W gogle groups było i przedtem git;)))

  • 49. Data: 2014-02-28 16:39:23
    Od: "Andrzej_K" <a...@p...onet.pl>

    Kris <k...@g...com> typed:

    > W gogle groups było i przedtem git;)))

    Etam, opowiadasz farmazony ;-)
    Przedtem byl widoczny tak jak widzisz tu:
    https://groups.google.com/d/msg/pl.misc.budowanie/ke
    S5yU0j1PU/g_kZtwytbKUJ
    teraz jak wyłaczyl to jest ok, tzn nie ma sygnarurki avasta..

  • 50. Data: 2014-02-28 21:58:14
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-02-28 16:39, Andrzej_K pisze:
> [...]
    S5yU0j1PU/g_kZtwytbKUJ
    > teraz jak wyłaczyl to jest ok, tzn nie ma sygnarurki avasta..

    Dziekujac za sugestie przepraszam za bledy wczesniejsze. :-)

    Pozdro.. TK