  • 11. Data: 2009-07-29 01:24:14
    Temat: Re: Grzejniki lazienkowe drabinki.
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > male grzejniki zasila sie z dołu, grzałkę daje sie przez trójnik.
    >
    > UWAGA:
    >
    > wszelkie grzejniki łazienkowe trzeba kupić przed wykonaniem instalacji i
    > zrobić podejścia pod nie

    Nie świruj :)
    Ja grzejników nie mam a ze ściany wychodzą mi rurki w rozstawie pod
    zawory Danfoss VHX-Mono. Zasilanie i powrót przez jedno przyłącze w
    grzejniku. Do drugiego włożona będzie grzałka. Żadnych trójników nie będzie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2009-07-29 08:14:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Danfoss VHX-Mono. Zasilanie i powrót przez jedno przyłącze w grzejniku. Do
    > drugiego włożona będzie grzałka. Żadnych trójników nie będzie.

    Marek chyba ma racje, bo te drabinki maja tak rozne rozstawy, ze mozna nie
    trafic.

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2009-07-29 08:20:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Marek chyba ma racje, bo te drabinki maja tak rozne rozstawy, ze mozna nie
    > trafic.

    Słowo kluczowe- "Zasilanie i powrót przez jedno przyłącze w grzejniku";))

    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-07-29 08:33:21
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    kris wrote:
    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Słowo kluczowe- "Zasilanie i powrót przez jedno przyłącze w
    > grzejniku";))

    większość osób jednak tutaj kupuje najtańsze grzejniki a nie fullwypasy z
    jednym zasilaniem :)

    ostatnio sie naszukałem w katalogu jaki grzejnik dobrać klientowi żeby
    pasował do rozstawu :)

  • 15. Data: 2009-07-29 08:39:27
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Słowo kluczowe- "Zasilanie i powrót przez jedno przyłącze w grzejniku";))

    No ale nie kazdy tak ma. :-)
    Rudeboy moze ma, ja sam jeszcze nie wiem co bede mial, dla tego uwazam ze
    Marek napisal wazna rzecz. Przeciez nie tylko my we trzech to czytamy. :-)

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-07-29 08:48:12
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomoœci news:h4p0nq$6s9$1@news.onet.pl...

    > No ale nie kazdy tak ma. :-)
    > Rudeboy moze ma, ja sam jeszcze nie wiem co bede mial, dla tego
    > uwazam ze Marek napisal wazna rzecz. Przeciez nie tylko my we trzech
    > to czytamy. :-)

    czasamy instalatorzy ujawniaja swoje tajemnice przez profanami, co prawda
    teraz bedę musiał sie ukrywać ale czego sie nei robi dla ideii :)

  • 17. Data: 2009-07-31 20:15:38
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Marek chyba ma racje, bo te drabinki maja tak rozne rozstawy, ze mozna nie
    > trafic.
    Ja sobie zostawiłem rurki na 1 wysokości pod hipotetyczne podłączenie,jeżeli okaże
    się,ze dla
    ciepłolubnych domowników podłogówka w łazience to za mało...
    Zakleję owe końce rurek z podkutym dookoła miejscem, płytkami, zaznaczę/zapamiętam
    miejsce, a jak
    sytuacja zmusi- wyrwę ze 2 kafelki, dolutuję brakujące kształtki na właściwy wymiar,
    wlepię płytki,
    co je uprzednio na zapas kupiłem i powieszę drabinę.

  • 18. Data: 2009-07-31 23:20:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ja sobie zostawiłem rurki na 1 wysokości pod hipotetyczne
    > podłączenie,jeżeli okaże się,ze dla ciepłolubnych domowników podłogówka w
    > łazience to za mało...

    To nie za malo jak sadze, ale drabinka ma sluzyc jak sama nazwa wskazuje do
    suszenia recznikow po kapieli. Niczego wiecej od takiego grzejnika nie
    oczekuje poza niebrzydkim klamotem na scianie (skoro musi juz byc) i
    suszenia. Glupio bylo by rozkladac reczniki do suszenia na podlodze. :-)

    Pozdro.. TK

  • 19. Data: 2009-08-01 06:53:15
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 1 Sie, 01:20, "Maniek4" <b...@w...pl> wrote:

    > To nie za malo jak sadze, ale drabinka ma sluzyc jak sama nazwa wskazuje do
    > suszenia recznikow po kapieli. Niczego wiecej od takiego grzejnika nie

    Ja licze, ze u mnie wentylacja zalatwi sprawe. Drabinki chce kupic
    tylko i wylacznie z grzalka elektryczna, bez wpinania tego do obiegu
    podlogowki. Bylem ostatnio w takim hotelu gdzie byla taka fajna
    drabinka gdzie moznabylo wyregulowac czas, jaki grzejnik bedzie
    wlaczony po wcisnieciu przycisku. Fajna rzecz -> po np. kapieli
    wlaczam na 2h i mam sucho. Po zwyklym myciu rak wilgoc szybko wessie
    sprawna wentylacja mechaniczna :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 20. Data: 2009-08-01 08:48:33
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > wlaczony po wcisnieciu przycisku. Fajna rzecz -> po np. kapieli
    > wlaczam na 2h i mam sucho. Po zwyklym myciu rak wilgoc szybko wessie

    A czemu niechcesz wpiac do obiegu?
    Fakt, ze dodatkowy obieg w rozdzielaczu, ale temp. uzyskiwana do suszenia
    powinna byc wystarczajaca, do tego mozna dolozyc grzalke elektryczna i masz
    taki wash and go. Wentylacja wentylacja, nie sadze zeby jakos znaczaco
    szybko wysuszyla recznik na wieszaku, no chyba ze bedzie ciagnac az wlosy
    podrywa. :-)

    Pozdro.. TK