  • 21. Data: 2011-02-05 12:04:49
    Temat: Re: Hala magazynowo-usługowa - JAK ?
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iiisad$5hn$1@news.onet.pl...
    > okazji jest tam jakieś legalne wykorzystanie luki prawnej, bo przykręcenie
    > do posadzki regałów i "obklejenie" ich blachą to nie to samo co
    > wybudowanie hali magazynowej.

    a gdzie jest ta luka, bo jak dla mnie zadnej luki nie ma... Regały jako
    konstrukcja nosna hali niczego nie zmianiają.

    b.

  • 22. Data: 2011-02-05 12:53:22
    Temat: Re: Hala magazynowo-us3ugowa - JAK ?
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    wiadomości news:iij1l3$pdb$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Andrzeju a mozna wiedziec z czego wynika taka rozbieznosc w cenie tych
    > fundamentow?
    > Przemek
    Ogolnie rzecz biorac zalezy to do warunkow gruntowych
    w jednym przypadku bylo 40 cm humusu potem z 50 cm piasku i glina
    i bylo sucho.
    waskie wykopy lawy bez podbudowy bo glina byla twarda, calosc trwala moze ze
    3 tyg z wylaniem chudziaka
    W drugim humusu prawie metr a pospodem piasek, wody gruntowe praktycznie za
    zerze
    wykop po calosci powierzchni, chudizak pod lawy, non stop chodzila pompa
    szlamowa zeby wogole cos dalo sie robic, generalnie jedno wielkie bagno....

    teraz jak ktos zaluje na pare odwiertow geologicznych to mu pokazuje fotki
    ;-)

    pozdrawiam
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 23. Data: 2011-02-05 13:03:12
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > jakby to cudo sie tak sprawdzało to by już nikt na świecie nie robił
    > izolacji z wełny czy styro tylko malował tym czymś ściany i po robicie :)

    Marek nie do konca
    roznica w cenie niewielka
    malowac trzeba pewnie co jakies dwa lata, bo w koncu to jak by nie patrzec
    jednak farba a welne dajesz raz,
    mysle ze dobre to jest jak trzeba cos na szybko docieplic
    nie wnikalem jak to sie zachowuje pod wplywem warunkow atmosferycznych
    i wogole jaka ma trwalosc ale napewno duzo mniejsza niz welna czy styro.

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 24. Data: 2011-02-05 15:12:42
    Od: Kane <k...@g...com>

    > bez projektu nikt Ci nie przysle wyceny
    > ja juz sie uodpornilem

    Ja cie oczywiscie rozumiem ale jak tu sie decydowac na projekt w danej
    technologii skoro nie wiadomo ile to bedzie kosztowało a ma to
    znaczenie dla wyboru technologii ? ;)
    Napisalem do firm ktore hale po prostu robią i zapewne "standardowe"
    projekty po prostu maja policzone stad licze ze oferty cenowe jednak
    dostane.

    Ale prawdopodobnie bedzie to jednak konstrukcja stalowa - łatwiej
    sprzedać w razie potrzeby (z tego co widze sa klienci na uzywane).

    Pozdrawiam

    Kane

  • 25. Data: 2011-02-05 15:14:01
    Od: Kane <k...@g...com>

    On 5 Lut, 07:56, "andrzej" <g...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Kane" <k...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:375f545f-7530-4b90-a168-c456b322ddfd@
    p11g2000vbq.googlegroups.com...
    > Witajcie
    >
    > Mam do postawienia hale magazynowo-uslugową. Potrzebuje metraz rzedu
    > 150-200m2, moze 250.
    > Wymiary to max 14 x 20m.
    >
    > Jak to zrobić TANIO ale zarazem DOBRZE ?
    >
    > Jeżeli w tej hali mają/mogą też stać (w całości lub w części hali) jakieś regały
    > magazynowe, to znam firmę, która sprzeda Ci regały i obuduje je ze wszystkich
    > stron, aby powstała w pełni użyteczna hala.

    O cokolwiek chodzi - dziekuje. Regałów poza paroma sztukami ten biznes
    nie przewiduje ;)

    Pozdrawiam

    Kane

  • 26. Data: 2011-02-05 16:50:53
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Ogolnie rzecz biorac zalezy to do warunkow gruntowych

    to u mnie lepiej... ten sam fundament, to samo miejsce, ten sam
    przewidywany czas wykonania, te same warunki gruntowe... wycena od 6
    do 25 tys PLN... :-)
    zrozumiałbym, że ktoś na tyle wycenia swoją pracę, ale jak patrzę w
    kosztorys, a tam godzina pracy koparki 200 PLN... a to koparka
    wynajmowana za 100 PLN od jeszcze innej firmy (jedyna w okolicy), więc
    prowizja 100% trochę mnie wnerwiła, nie sprawdzałem dalej, co się
    kryje pod resztą wyceny...
    ale gość dalej prosperuje nieźle, ma nawet klientów...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 27. Data: 2011-02-05 20:28:09
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    > Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > a gdzie jest ta luka, bo jak dla mnie zadnej luki nie ma... Regały jako
    > konstrukcja nosna hali niczego nie zmianiają.

    Tam nie będzie hali. Tam będą stać regały. Nie jestem z branży, więc nie będę
    się upierał, ale o ile dobrze mi przekazano, to postawienie regałów na placu i
    przykręcenie ich kołkiem rozporowym do podłoża, nie wymaga pozwolenia na budowe
    itp.

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 28. Data: 2011-02-05 21:16:59
    Od: Budyń <b...@g...pl>

> [...]
    > będę się upierał, ale o ile dobrze mi przekazano, to postawienie regałów
    > na placu i przykręcenie ich kołkiem rozporowym do podłoża, nie wymaga

    jak cos stoi trwale na ziemi, ma przegrody budowlane (czyli sciany i dach)
    to jest budynek.

    b.

  • 29. Data: 2011-02-06 11:30:38
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    > Użytkownik "andrzej" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    >

    > jak cos stoi trwale na ziemi, ma przegrody budowlane (czyli sciany i dach) to
    > jest budynek.

    Taki dach już robi z tego budynek?
    http://www.ohra.de/_res/images/global/2_3/PR2a.jpg
    A jak się założy najwyższe ramiona dłuższe, że będą zachodzić za siebie i nie
    przepuszczać światała, deszczu?

  • 30. Data: 2011-02-06 11:40:16
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    > Taki dach już robi z tego budynek?
    > http://www.ohra.de/_res/images/global/2_3/PR2a.jpg

    nie , muszą być i ściany i dach. Na razie to jest wiata.

    b.