  • 11. Data: 2011-02-04 17:29:02
    Temat: Re: Hala magazynowo-usługowa - JAK ?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > Chcialem namiotową ale jak doczytalem ze obowiazuje mnie normalne
    > pozwolenie na budowe itp...wydam troche wiecej, pobuduje pol roku
    > dluzej ale bedzie hala "stała".

    no to płyta obornicka ci zostaje, taki kompromis między zwykłym
    blaszakiem, a konkretnym budynkiem... jakąś tam izolację cieplną ma,
    wiec nadmuchowe ogrzewanie powinno wyrobić... no i budujesz z modułów,
    wstawiasz okna, drzwi... jak ci biznes nie wyjdzie, to sprzedasz
    konstrukcje bez dużej straty...
    u producentów płyty znajdziesz nawet gotowe projekty do
    wykorzystania...

    > Posadzka z bruku - jest mysl. Da sie cos jeszcze zastosowac ? Myslalem
    > o wybraniu na 20cm, nasypaniu kamienia, ubiciu, ulozenia systemu
    > legarów i na to nabić płytę OSB. Fragment gdzie wjezdza samochod
    > ewentualnie bruk lub gęsto legary. Ma to sens ?

    nie ma, nie wyjdzie ci taniej, a płyta zgnije dosyć szybko, do takich
    zastosowań to tylko polbruk, lub prefabrykowane płyty betonowe... jak
    ci biznes nie wyjdzie to sprzedasz z niedużą stratą...

    pozdrawiam
    s_13
    (rzucam palenie, więc moje wypowiedzi mogą być nieco...
    nieracjonalne...)

  • 12. Data: 2011-02-04 19:35:43
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    [cut]

    pewnie jak zwykle namieszam na maksa ale...
    jak ma byc najtaniej i w miare rozsadnie to:
    kontrukcja stalowa (co ja pisze...)
    na to blacha
    a calosc pomalowac czyms takim:
    http://www.korundmoscow.ru/en/
    najlepiej dwa razy
    wiem ze wierzyc sie nie chce ale to naprade dziala....
    jest troche zachodu zeby to sciagnac do polski ale da sie ;-)

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 13. Data: 2011-02-04 20:34:13
    Od: Kane <k...@g...com>

> [...]
    > konstrukcje bez dużej straty...
    > u producentów płyty znajdziesz nawet gotowe projekty do

    Narazie na tym stanelo, jeden z grupowiczow zrobi mi kalkulacje,
    wrzuce w excela i zobacze co na to moj biznesplan.

    > nie ma, nie wyjdzie ci taniej, a płyta zgnije dosyć szybko, do takich
    > zastosowań to tylko polbruk, lub prefabrykowane płyty betonowe... jak
    > ci biznes nie wyjdzie to sprzedasz z niedużą stratą...

    Pewnie tak sie to skonczy.

    Pozdrawiam

    K.

  • 14. Data: 2011-02-04 20:40:33
    Od: Kane <k...@g...com>

    On 4 Lut, 20:35, "HANA" <h...@g...pl> wrote:
> [...]
    > wiem ze wierzyc sie nie chce ale to naprade dziala....
    > jest troche zachodu zeby to sciagnac do polski ale da sie ;-)

    W PL sa takie farby, pare lat temu mialem probke ale jakos do dzisiaj
    lezy
    niewykorzystana nie mialem koncepcji jak to przetestowac ;)
    Ogolnie trza szukac pod pojęciem "farby ceramiczne" -mozna wrecz kupic
    sam "ceramiczny dodatek" do zwyklych farb.
    O istocie dzialania...testowal ktos ?:)

    Czekam na wyceny konstrukcji hali by porownac co wyjdzie taniej:
    drewno czy stal ale jakos firmy nie kwapia sie z wyslaniem. Za to ci
    od namiotow byli blyskawiczni
    za 35 000 netto mozna miec namiot konstrukcja modułowa wymiary
    12x20x2,4m wysokosc, atest ITB +ewentualnie montaz (okolo 3k) i okna.
    TO tak dla potomnosci - firmy nie bede podawal.

    K.

  • 15. Data: 2011-02-04 20:55:42
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    > http://www.korundmoscow.ru/en/
    > najlepiej dwa razy
    > wiem ze wierzyc sie nie chce ale to naprade dziala....
    > jest troche zachodu zeby to sciagnac do polski ale da sie ;-)

    a skąd wiesz ze działa? 1mm tego czegoś ma sie równać 60mm wełny? Nie wierzę
    :-)

    b.

  • 16. Data: 2011-02-05 00:10:59
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    > Użytkownik "HANA" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    >

    > a skąd wiesz ze działa? 1mm tego czegoś ma sie równać 60mm wełny? Nie
    > wierzę :-)

    tez nie wierzylem do czasu az wszedlem do blaszaka pomalowanego tym
    -10 na dworze a sciany no moze nie cieple ale i nie zimne
    ponoc to patent z bajkonuru i tym malowali stacje kosmiczne ale moze tez
    sciemniaja
    ja natomiast rozmawialem z kumplem ktory od x lat pracuje w rosji i zna to
    twierdzi ze sie sprawdza.

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 17. Data: 2011-02-05 00:20:41
    Temat: Re: Hala magazynowo-us3ugowa - JAK ?
    Od: "HANA" <h...@g...pl>

    [cut]
[...]

    wiesz drewno i stal trzeba policzyc a namioty leza na magazynie i maja swoja
    cene
    bez projektu nikt Ci nie przysle wyceny
    ja juz sie uodpornilem
    ale pod koniec okresu jak jeszcze tel. byl na stronce to na pytanie:
    ile by kosztowal nieduzy domek
    odpowiadalem:
    a mniej wiecej tyle co samochod z bagaznikiem ;-)
    teraz jade tylko na policzonych projektach bo tak naprawde to budowa to
    jedna wielka loteria
    jako przyklad:
    budynek Agnes z mojej strony www
    w zeszym roku dwie budowy
    na jednej koszt samego fundamentu 9 kpln
    a na drugiej 43kpln...
    i obie w miastach podobnej wielkosci
    a koszt konstrukcji identyczny
    ot...

    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 18. Data: 2011-02-05 06:56:10
    Od: "andrzej" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Kane" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    Witajcie

    Mam do postawienia hale magazynowo-uslugową. Potrzebuje metraz rzedu
    150-200m2, moze 250.
    Wymiary to max 14 x 20m.

    Jak to zrobić TANIO ale zarazem DOBRZE ?

    Jeżeli w tej hali mają/mogą też stać (w całości lub w części hali) jakieś regały
    magazynowe, to znam firmę, która sprzeda Ci regały i obuduje je ze wszystkich
    stron, aby powstała w pełni użyteczna hala.
    Może mieć dwa w jednym za cenę dużo niższą, niż gdybyś kupował osobno a przy
    okazji jest tam jakieś legalne wykorzystanie luki prawnej, bo przykręcenie do
    posadzki regałów i "obklejenie" ich blachą to nie to samo co wybudowanie hali
    magazynowej.
    Jakby co to pisz na priv.

    --
    andrzej

    Zamień oszczędności na złoto! Raty! Dostawa do domu lub przechowanie w
    wiedeńskim skarbcu! Pełna dyskrecja! Ubezpieczenie! Gwarancja odkupienia z
    przelewem na konto w dowolnym banku świata! g...@o...pl

  • 19. Data: 2011-02-05 08:27:10
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

> [...]

    > budynek Agnes z mojej strony www
    > w zeszym roku dwie budowy
    > na jednej koszt samego fundamentu 9 kpln

    Andrzeju a mozna wiedziec z czego wynika taka rozbieznosc w cenie tych
    fundamentow?
    Przemek

  • 20. Data: 2011-02-05 11:44:16
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    HANA wrote:
> [...]
    > tez sciemniaja
    > ja natomiast rozmawialem z kumplem ktory od x lat pracuje w rosji i

    jakby to cudo sie tak sprawdzało to by już nikt na świecie nie robił
    izolacji z wełny czy styro tylko malował tym czymś ściany i po robicie :)