  • 11. Data: 2011-03-29 23:23:33
    Temat: Re: Hałaśliwi sąsiedzi
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    news:imtjc4$ct3$1@news.onet.pl...

    > Ktoś na grupie prawnej zdaje sie kiedyś sugerował że można zażądać
    > obserwacji psychiatrycznej dla takiego delikwenta.

    być może, ale z tego co mówił mi koolega, jego rodzice są wykończeni
    fizycznie i psychicznie - wierzę mu bo pracując z nim przez kilka lat miałem
    okazję ich poznać - to spokojni kulturalni ludzie w wieku zbliżającym się do
    podeszlego. Mają przeciw sobie opetanego manią prześladowczą idiotę, który
    sterroryzował swoją żonę i ona potwierdza jako świadek wszelkie historie
    jakie gość sobie w swym chorym umyśle stworzy.
    Wiem z autopsji jak wyglądają u nas sprawy sądowe. Sam jestem uwikłany od
    ponad 4 lat w nonsensowną sprawę którą możnaby zakończyć w godzinę a jeszcze
    jej końca nie widać. Absolutnie pozbawione logicznych i wiarygodnych podstaw
    deczyje sądów moga rozłożyć najtwardszych a co dopiero mówić o ludziach
    którzy pierwszą styczność z sądem mają w wieku lat 66-70. Dla nich samo
    stawianie się w sądzie jest wielkim stresem a znajomość i egzekwowanie
    przysługujących uprawnień chyba przerasta ich siły. Ten wynikający chyba z
    wieku brak chęci do siłowania się z życiem obserwuję już powoli u starszych
    członków mojej rodziny. Ma sie wrażenie że oddadzą, odpuszczą i poświęcą
    wszystko aby mieć święty spokój i niezakłócona możliwość wypicia
    popołudniowej kawy. Można tłumaczyć, uświadamiać i przekonywać - oni i tak
    będąc w sądzie nie odezwą się albo zrobią to w sposób i ze skutkiem takim
    jak gdyby tego wcale nie zrobili. Niestety prawo jest dla prawników i zwykli
    ludzie nierzadko boleśnie się o tym przekonują.
    --
    Jackare

  • 12. Data: 2011-03-30 05:01:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jackare wrote:
> [...]
    > w sposób i ze skutkiem takim jak gdyby tego wcale nie zrobili.
    > Niestety prawo jest dla prawników i zwykli ludzie nierzadko boleśnie

    Może więc warto jakiegoś prawnika wynająć.

  • 13. Data: 2011-03-30 08:02:13
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 29 Mar 2011 23:31:55 +0200, Jackare napisał(a):

    > Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > to może się przerodzic w spory problem. Rodzice znajomego właśnie od kilku
    > lat przerabiają coś takiego.

    Ja akurat się tym zanadto nie przejmuję, bo mieszkanie wynajmuję ;)
    I - żeby było jasne - nie jestem taki znów krystaliczny, w przeciągu 2 lat
    pamiętam że zrobiłem ze 2 takie większe imprezy, gdzie trochę
    przesadziliśmy z hałasem i za to należało mi się bezwzględnie otrzymać
    stosowną reprymendę :) Niemniej sąsiad jest właśnie emeryt i zawsze ma
    problem o wszystko, inni w zasadzie nie zgłaszają uwag (chociaż rozumiem że
    w wielkiej płycie trzeba szanować ciszę nocną).

    Istotą mojego pytania, nie było w zasadzie co zrobić z sąsiadem, bo mi się
    z nim nic robić nie chce. Rozważam tylko, co mi grozi, gdy znów zadzwoni na
    policję :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 14. Data: 2011-03-30 18:09:19
    Od: "c_apitan" <c...@v...pl>

    Użytkownik "szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Urzędują za ścianą hałaśliwi sąsiedzi - dzieci wysokie tony, rodzice
    > krzyczący na dzieci niższe tony, wszyscy jednak za głośno. Oczywiście
    > próby zwracania uwagi spełzają na niczym.
    >
    > Co polecacie na wygłuszenie ściany? Raczej chciałbym uniknąć "kartonów po
    > jajkach" :)

    Rynek wtórny jest tak bogaty w mieszkania
    że jajka to poprostu "Pan Pikuś".
    Zawsze można znienć mieszkanie.
    Pzdr

  • 15. Data: 2011-03-30 18:17:20
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 20:09:19 +0200, c_apitan napisał(a):

    > Użytkownik "szewc" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Rynek wtórny jest tak bogaty w mieszkania
    > że jajka to poprostu "Pan Pikuś".
    > Zawsze można znienć mieszkanie.

    To gwarancja cichszych sąsiadów? - nie sądzę.

  • 16. Data: 2011-04-01 12:41:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...com.invalid> napisał w wiadomości grup

    > Pożyczyć od kogoś mocnego UPSa, nastawić, puścić głośno i wrócić za 2-3
    > godziny.

    ham dziwne wrażenie, graniczące z pewnością, że ci sie UPS z subwooferem
    pomyliły ;)

  • 17. Data: 2011-04-01 18:19:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-04-01 14:41, szerszen pisze:

> [...]
    > grup dyskusyjnych:imsmmi$efp$...@n...task.gda.pl...

    > ham dziwne wrażenie, graniczące z pewnością, że ci sie UPS z subwooferem

    Nie, UPS jako zabezpieczenie przed wyłączeniem korków przez sąsiadów :P

  • 18. Data: 2011-04-03 15:44:34
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 30 Mar, 10:02, Kapsel
    > Rozwa am tylko, co mi grozi, gdy zn w zadzwoni na
    > policj :)

    Przyjmiesz mandacik, ew będziesz się włóczył po sądach, a później
    zapłacisz mandacik + koszty sądowne :). Tak więc miłej kolejnej
    imprezki :)

    BTW jak drzwi nie otworzysz to wezwanie przyjdzie do właściciela
    mieszkania

    pozdrawiam

  • 19. Data: 2011-04-03 16:23:09
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 3 Apr 2011 08:44:34 -0700 (PDT), kkk napisał(a):

> [...]
    > imprezki :)
    >
    > BTW jak drzwi nie otworzysz to wezwanie przyjdzie do właściciela

    W sumie już były kolejne imprezy, szczęściem nikt szampana nie stłukł, to i
    policji żadnej nie stwierdziłem. Może więc nie będzie tak źle ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 20. Data: 2011-04-05 13:13:53
    Od: Shaman <s...@o...com>

    Dnia 03-04-2011 o 18:23:09 Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > W sumie już były kolejne imprezy, szczęściem nikt szampana nie stłukł,
    > to i
    > policji żadnej nie stwierdziłem. Może więc nie będzie tak źle ;)

    Idź do sąsiada, przeproś, zaproś na kieliszek jarzembiaczka i będzie git
    :) Po paru kolejnych kieliszkach albo sam zacznie śpiewać albo zaśnie jak
    kłoda i problem z głowy :)

    --
    PZDR
    Shaman