  • 21. Data: 2011-04-05 14:09:38
    Temat: Re: Hałaśliwi sąsiedzi
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl>

    Kapsel wrote:

    > Ja akurat się tym zanadto nie przejmuję, bo mieszkanie wynajmuję ;)
    > I - żeby było jasne - nie jestem taki znów krystaliczny, w przeciągu 2 lat
    > pamiętam że zrobiłem ze 2 takie większe imprezy, gdzie trochę
    > przesadziliśmy z hałasem i za to należało mi się bezwzględnie otrzymać
    > stosowną reprymendę :) Niemniej sąsiad jest właśnie emeryt i zawsze ma
    > problem o wszystko, inni w zasadzie nie zgłaszają uwag (chociaż rozumiem że
    > w wielkiej płycie trzeba szanować ciszę nocną).

    Nietety to są najczęściej emeryci, stare panny albo starzy kawalerowie.
    Nie ma taki kogo posuwać, a jeśli to ona, to nie ma kto jej przepchać
    rury i dlatego wszystko jego/ją denerwuje.

  • 22. Data: 2011-04-05 18:23:00
    Od: Shield <f...@f...com>

    On Tue, 05 Apr 2011 16:09:38 +0200, "R. P."
    <r...@w...to.wp.pl> wrote:

> [...]
    > Nie ma taki kogo posuwać, a jeśli to ona, to nie ma kto jej
    przepchać
    > rury i dlatego wszystko jego/ją denerwuje.

    To zapraszam do ponownego uśpienia dziecka obudzonego o 1-2 w nocy
    krzykami imprezowiczów zza ściany i potem wstania rano do pracy. Po
    drugiej czy trzeciej takiej nocy w ciągu 3 tygodni sam zadzwoniłbyś
    po smutnych panów żeby zakończyli imprezę.

  • 23. Data: 2011-04-06 06:26:11
    Od: Robson <r...@...pl>

    > to może się przerodzic w spory problem. Rodzice znajomego właśnie od
    > kilku lat przerabiają coś takiego. Mieszkają w jednorodzinnych
    > szeregowcach i trafili na sąsiada debila. Szczeknięcie psa, zamknięcie
    > drzwi, przyjazd do domu w godzinach wieczornych itp - wszystko było

    Ehhh, z tego powodu ciagle zbieram na dom, bo szeregowiec moglbym sobie
    juz kupic/zbudowac....

  • 24. Data: 2011-04-06 09:13:36
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 05 Apr 2011 20:23:00 +0200, Shield napisał(a):

> [...]
    > drugiej czy trzeciej takiej nocy w ciągu 3 tygodni sam zadzwoniłbyś
    > po smutnych panów żeby zakończyli imprezę.

    W mojej klatce małych dzieci nie stwierdziłem ;)

    Natomiast dziś sprzątaczka nieco zawstydzona przekazała mi, że jakiś sąsiad
    (tym razem strzelam że z dołu) skarżył się, że mu śmiecę balkon dokarmiając
    ptaki zimą.

    Kiedyś kupię dom :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 25. Data: 2011-04-06 09:16:07
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 11:13:36 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Natomiast dziś sprzątaczka nieco zawstydzona przekazała mi, że jakiś sąsiad
    > (tym razem strzelam że z dołu) skarżył się, że mu śmiecę balkon dokarmiając
    > ptaki zimą.

    A dokarmiasz? - jesli tak, to przestań to robić na balkonie: śmieci
    spadają, rozrzucone przez ptaki i wiatr. Więc facet ma rację.

  • 26. Data: 2011-04-06 09:31:05
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 6 Apr 2011 11:16:07 +0200, Ikselka napisał(a):

    > A dokarmiasz? - jesli tak, to przestań to robić na balkonie: śmieci
    > spadają, rozrzucone przez ptaki i wiatr. Więc facet ma rację.

    Dokarmiam, zimą :)
    Jakiś dziwny może jestem, ale zimą to na balkon zaglądam tylko raz na dzień
    - żeby wysypać coś ptakom właśnie. Trochę mi też nasyfiły na moim balkonie,
    ale to raz na tydzień szczotka/odkurzacz i wsio.
    Poza zimą natomiast nie dokarmiam, bo nie trzeba (ani w sumie nie należy).

    Nie wpadłbym na to, że to jest jakiś wielki problem z tym balkonem,
    ewidentnie nie nadaję się do mieszkania w bloku :|

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 27. Data: 2011-04-06 12:37:09
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 11:31:05 +0200, Kapsel napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie wpadłbym na to, że to jest jakiś wielki problem z tym balkonem,
    > ewidentnie nie nadaję się do mieszkania w bloku :|

    Wiesz, jakbym np miała wywieszone pranie na tym balkonie poniżej Twojego,
    albo po prostu chciała mieć tam czysto, no to byłbyś z tym dokarmianiem
    bardzo uciążliwy, a co do prania toby mnie wręcz trafiał szlag.
    Moja siostra stryjeczna narzekała kiedyś do mnie, ze sąsiad z dołu złosci
    się, iż jej sym mu na balkon strząsa popiół z papierosa i pety.
    Powiedziałam jej, że sąsiad ma rację, w dodatku niepalący. Jesli jej pety i
    popiół na własnym balkonie nie przeszkadzają, to jej sprawa, ale synkowi
    niech zapowie, zeby używał popielniczki, bo nie mieszkają na pustyni.

  • 28. Data: 2011-04-06 18:29:21
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 6 Apr 2011 14:37:09 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Wiesz, jakbym np miała wywieszone pranie na tym balkonie poniżej Twojego,
    > albo po prostu chciała mieć tam czysto, no to byłbyś z tym dokarmianiem
    > bardzo uciążliwy, a co do prania toby mnie wręcz trafiał szlag.

    Z praniem fakt, łupiny po orzechach i inne specjały mogłyby zaflujać...
    Ale żeby pranie na balkonie w styczniu?... ;D

    W każdym razie w Twoim poście jest sens, chyba za rok jednak przyjdzie mi
    zrezygnować z tej stołówki. No, może słoninę im zostawię ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 29. Data: 2011-04-06 19:01:53
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Kapsel wrote:

    > Z praniem fakt, łupiny po orzechach i inne specjały mogłyby
    > zaflujać... Ale żeby pranie na balkonie w styczniu?... ;D

    bardzo fajnie sie wymraża pranie w zimie...

  • 30. Data: 2011-04-07 14:04:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 6 Apr 2011 20:29:21 +0200, Kapsel napisał(a):

    > Z praniem fakt, łupiny po orzechach i inne specjały mogłyby zaflujać...
    > Ale żeby pranie na balkonie w styczniu?... ;D

    A co, zimą chodzisz w brudnej bieliźnie?
    ;-PPP

    > W każdym razie w Twoim poście jest sens, chyba za rok jednak przyjdzie mi
    > zrezygnować z tej stołówki. No, może słoninę im zostawię ;)

    Słonina może być, ale też pamiętaj o... drugim końcu ptaka ;-D