  • 1. Data: 2013-07-29 23:56:37
    Temat: Hej Kris
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    Czytalem Twojego posta, ale nie moglem odpowiedziec z uwagi na brak
    konta google.
    Rozjechal mi sie komp. Nie mam narazie czasu na reanimacje, a poniewaz i
    tak byl stary wiec zakupilem drugi. Ku smutkowi niektorych pewnie bede
    tu zagladal czesciej, no trudno jakos to przezyja.
    Co robiles w "mojej" czesci kraju?

    Pozdro.. TK

  • 2. Data: 2013-07-30 09:33:04
    Temat: Re: Hej Kris
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 lipca 2013 23:56:37 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Czytalem Twojego posta, ale nie moglem odpowiedziec z uwagi na brak
    >
    > konta google.
    O Maniek4 wrócił;)

    > Co robiles w "mojej" czesci kraju?

    Urlopowałem;)
    A czy w Twojej części?
    Ty chyba na wschód od "stolycy" a [póki co az tam nie dotarłem)

  • 3. Data: 2013-07-30 09:50:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 09:33, Kris pisze:

    > Urlopowałem;)
    > A czy w Twojej części?
    > Ty chyba na wschód od "stolycy" a [póki co az tam nie dotarłem)

    Pisales cos o Siedlcach-miejscu dobrze mi znanym. Nie mieszkam przy
    granicy.:-)
    Mogles chociaz kartke wyslac. :-)

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2013-07-30 09:55:43
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 09:50:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Pisales cos o Siedlcach-miejscu dobrze mi znanym. Nie mieszkam przy
    >
    > granicy.:-)
    >
    > Mogles chociaz kartke wyslac. :-)
    O Siedlcach pisałem?
    W jakim poście? Chyba coś pokręciłes.

  • 5. Data: 2013-07-30 10:11:27
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 09:55:43 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > O Siedlcach pisałem?
    >
    > W jakim poście? Chyba coś pokręciłes.

    Ale to w czerwcu chyba było jak w Warszawie byłem
    Teraz w lipcu byłem Wrocław, Kudowa, Praga, Bielsko czyli raczej Adama i Janusza
    okolice i piosałem że przez Adama ukochany Wodzisąłw jechałem

  • 6. Data: 2013-07-30 10:28:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 09:50:42 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Pisales cos o Siedlcach-miejscu dobrze mi znanym. Nie mieszkam przy

    W Siedlcach na Kochanowskiego przez kilka godzin trochę służbowo a i trochę przy
    okazji towarzysko byłem(kurcze mam nadzieje że tam agencji towarzyskiej nie ma bo nie
    o takie towarzyskie mi chodziło)

    > Mogles chociaz kartke wyslac. :-)
    Tak właśnie kojarzyłem że kiedyś pisałeś że okolice Siedlec mieszkasz.
    Kupe lat sąsiadowałem z ludzmi którzy z pewnych względów się do Debe Wielkie musieli
    wyprowadzić. A że ich syn to praktycznie w moim wieku to tez o ta miejscowosć przy
    okazji zachaczyłem

  • 7. Data: 2013-07-30 10:51:58
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 10:11:27 UTC+2 użytkownik Kris napisał:
    > Teraz w lipcu byłem Wrocław, Kudowa, Praga, Bielsko czyli raczej Adama i >Janusza
    okolice i piosałem że przez Adama ukochany Wodzisąłw jechałem

    A tak na marginesie polecam Kudowe Zdrój jako miejsce wypadowe.
    W pobliżu Szczeliniec, Błędne Skały, czeskie Skalne Miasto, czeskie zoo Safari,
    czeskie browary i zamki, niedaleko do Pragi.
    Byłem w Kudowie pierwszy raz i mogę z czytym sumieniem polecić to miejsce jako bazę
    wypadową do dalszego zwiedzania. Noclegi tanie- 30zł/os w ładnym domu, w pięknej
    okolicy, nowe pokoje, łazienka itp.
    Polecam.

  • 8. Data: 2013-07-30 11:01:39
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-07-30 10:28, Kris pisze:

    > W Siedlcach na Kochanowskiego przez kilka godzin trochę służbowo a i trochę przy
    okazji towarzysko byłem(kurcze mam nadzieje że tam agencji towarzyskiej nie ma bo nie
    o takie towarzyskie mi chodziło)

    Kochanowskiego to wspolczuje. Miejsc parkingowych brak. Byles pewnie na
    rogu Kochanowskiego z Pilsudskiego pod niebieskoczerwonym logiem. Ale
    widze, ze mogles odwiedzic tez Adama. :-)

    Pozdro..TK

    P.S.
    W Thubderbirdzie strasznie zle czyta sie posty pisane pod google.
    Zrozumialem o co chodzi tym co krzycza o zawijaniu wierszy.
    Zmiana komputera to jak wybuch bomby w mieszkaniu. Wszystko do dupy, a
    Win 8 to jakas kpina chyba.

  • 9. Data: 2013-07-30 11:24:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 11:01:39 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Kochanowskiego to wspolczuje. Miejsc parkingowych brak. Byles pewnie na
    > rogu Kochanowskiego z Pilsudskiego pod niebieskoczerwonym logiem.

    Nie;)Niedawno kupiłem bardzo wyróżniajacy sie samochód Fiata Multiple- łatwo mnie
    więc zauważyć;))
    W stolicy oraz przy okazji w Siedlcach byłem w ostatnim tygodniu czerwca bodajże
    > Ale widze, ze mogles odwiedzic tez Adama. :-)
    Adama okolice to tak miesiąc później koło 20 lipca. I niedługo znowu na wesele do
    Bielska Białej. A legendy krążą o tych górskich weselach;)
    > W Thubderbirdzie strasznie zle czyta sie posty pisane pod google.

    Ja sie nie znam ale na Thunderbirdzie sie świat pewnie nie kończy
    > Zmiana komputera to jak wybuch bomby w mieszkaniu. Wszystko do dupy, a
    > Win 8 to jakas kpina chyba.
    Tu sie niestety musze zgodzić, mobilizuję się już od jakiegos pół roku żeby z laptopa
    to win8 wywalic i wgrac win7.
    Czekam jednak bo lada dzień aktualizację do Windows 8,1 mają udostępnic i podobno ma
    to być bardziej funkcjonalne i podobne do WIN7
    Zobaczymy

  • 10. Data: 2013-07-30 11:29:02
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...

> [...]
    >Czekam jednak bo lada dzień aktualizację do Windows 8,1 mają udostępnic i
    >podobno ma to być bardziej >funkcjonalne i podobne do WIN7

    Win8 jest przede wszystkim do maszyn z dotykiem, ale jak pasuje Ci win7 to
    tak naprawde po mojemu roznic jest nie tak wiele.