  • 1. Data: 2010-05-12 20:43:41
    Temat: Hej przetwórcy domowi i bimbrownicy egzorcyści, bierzcie to ode mnie
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
    na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
    http://www.allegro.pl/item1037659315_gasior_balon_dy
    mion_kosz_wiklina_wielki_duzy.html
    --
    Jackare

  • 2. Data: 2010-05-13 04:29:07
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
    > Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
    > na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
> [...]

    Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

  • 3. Data: 2010-05-13 08:49:34
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nastaw jabłecznik lub gruszecznik - napój dla całej rodziny.

    Przecudnego smaku dopiero jest to co z gruszecznika "popędzisz"
    jerzyn

  • 4. Data: 2010-05-13 08:59:18
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    jerzyn wrote:

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Przecudnego smaku dopiero jest to co z gruszecznika "popędzisz"
    > jerzyn

    Nie pędzę.

  • 5. Data: 2010-05-13 11:20:44
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Niech to ktoś weźmie ode mnie bo ja napędzić to jedynie stracha potrafię a
    > na soczki owocowe to zbyt dla mnie ekstrawaganckie naczynie :)
> [...]

    Jaknajbardziej sie na soczek nadaje... pozniej drozdze dodac, zostawic az
    "przerobia" cokier (ewentualnie dolac syropu cukrowego, jesli za malo go w
    samych owocach), po fermentacji burzliwej zlac znad osadu, zakorkowac,
    zostawic na pol roku i... butelkowac :-)

  • 6. Data: 2010-05-13 16:32:20
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Misiek pisze:

> [...]
    > go w samych owocach), po fermentacji burzliwej zlac znad osadu,
    > zakorkowac, zostawic na pol roku i... butelkowac :-)

    A gdzie >przepedzic< ? Nie szkoda watroby?
    --
    A S

  • 7. Data: 2010-05-13 19:19:54
    Od: "jerzyn" <d...@p...fm>

    > Nie pędzę.

    A ktoś Ciebie pyta co robisz ???

  • 8. Data: 2010-05-14 05:43:47
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> napisał w wiadomości

    > A gdzie >przepedzic< ? Nie szkoda watroby?

    PO co? ja pisalem o winie... nie o "zajzarcerze" ktory czasem po
    przepedzeniu wychodzi "nieumiejetnymj pedzaczom" hehehe

  • 9. Data: 2010-05-14 05:55:23
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Misiek pisze:

    > PO co? ja pisalem o winie... nie o "zajzarcerze" ktory czasem po
    > przepedzeniu wychodzi "nieumiejetnymj pedzaczom" hehehe

    Chcialem powiedziec, ze jakby nie pedzic, zawsze bedzie czystsze
    niz wino. (Nie wiadomo, czy zdrowsze - jeden wypije butelke wina,
    inny w to miejsce butelke bimbru...). Zatem pedzic, a potem
    rozcienczac, nalewac, czekac.

    --
    A S

  • 10. Data: 2010-05-14 06:16:08
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

> [...]
    > niz wino. (Nie wiadomo, czy zdrowsze - jeden wypije butelke wina,
    > inny w to miejsce butelke bimbru...). Zatem pedzic, a potem

    NIE !!! Wino to wino, rozcienczane "przepedzone" juz nie ma wiele wspolnego
    z winem...