  • 61. Data: 2010-11-25 21:12:29
    Temat: Re: Hydraulik strzelił focha ...
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:icmhll$vbb$1@news.onet.pl...

    > Widzisz, Twój problem polega na tym, że Ty szanujesz swoje pieniądze, ale
    > jednocześnie nie szanujesz interesu zleceniobiorcy.

    Powiem Ci, że ja w tym roku też miałem takiego upierdliwego i marudnego
    klienta. Umówił się ze mną na robotę, dałem mu kosztorys, zgodził się,
    ustaliliśmy termin wykonania. Przyjechałem robić robotę, a on mi mówi, że
    drogi ten bojler (bo dałem mu porządny AEG, a nie jakiś badziew), że może
    sobie samemu kupi bojler Biawaru albo Elektrometu, a że jeszcze by chciał
    solary. No to mu mówię, że wobec tego musimy dać inny bojler, bo ten, który
    dostał w ofercie nie będzie się nadawał. Oczywiście wcześniej robiłem u
    niego inne instalacje i też marudził mi z kilkoma sprawami. Dostał dobrą
    cenę za robotę ode mnie, gdzyż chodziło o wszystkie instalacje.
    Proponowałem mu wczęsniej solary oraz instalację pod solary, ale nie chciał.
    Zmienił zdanie kiedy już ustaliliśmy, że będzie kocioł na ekogroszek +
    bojler z wężownicą i grzałką i już miałem rozpocząć montaż takiego zestawu.
    Kazał, żebym mu zrobił kosztory na przyłącze solarów oraz bojler, który by
    do nich pasował, ale narazie bez solarów, bo to na przyszłość. Dałem mu
    ofertę. Po 2 dniach gość zaakceptował. Przyjeżdżam montować, a on mi mówi,
    że drogo, że był w innej firmie i zaproponowali mu tańsze solary (niestety
    jakieś chińskie, ja natomiast mu zaproponowałem solary firmy ACV z systemem
    Heat Pipe), ale pod warunkiem, że oni to będą montować to może żebym się
    ograniczył do zrobienia wszystkich przyłączy tak, żeby oni mogli tylko
    wstawić ten bojler i go podłączyć tzn. żeby już im zrobić wszystkie
    przyłącza tak, żeby je można było tylko przykręcić do bojlera.
    W tym momencie już się we mnie zaczęło gotować, bo zamiast robić inne roboty
    i zarabiać kasę jeżdżę do jasnie pana chrabiego, który się nie potrafi
    zdecydować i wracam bez rozpoczynania roboty od kilku dni.
    Gość jednak mnie ponagla, żeby robic robotę w kotłowni tj przyłącze do
    bojlera, tyle, że nie określa się w końcu na co się zdecydował, który
    bojler, czy mają być solary czy też nie i kto je będzie montował, ale do
    mnie ma pretensje, że ja u niego nie robię.
    Tłumaczę mu w końcu, żeby się określił co robimy, bo bez tego nie wiem jak
    prowadzić instalacje. Czy mam przywozić ten bojler i kocioł i podłączać
    wszystko itd.
    Słyszę "ja do pana zadzwonię". Po 2 kolejnych dniach dzwoni do mnie z
    awanturą, że nie rozpoczałem roboty.
    Niestety, ale wtedy usłyszał ode mnie, że mnie nie stać jest na pracę u
    niego, bo zbyt dużo tracę i najprawdopodobniej to już nie znajdę dla niego
    czasu w tym i w przyszłym roku, a najlepiej to żeby do podłączenia kotłowni
    wziął sobie tę firmę, która obiecała mu zamontować solary.
    Niestety od początku tego roku nie może znaleźć firmy, która by mu skończyła
    instalację. Ja bynajmniej mam gdzieś takiego klienta.

  • 62. Data: 2010-11-25 22:41:49
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl>

    > No ale Ty oczywiście nie zapytasz tego, kto Ci przyniósł ofertę, bo
    > wstydzisz mu się przyznać, że sam poleciałeś do tej hurtowni aby sprawdzić
    > czy aby nie da się urwać instalatorowi rabatu, który by dostał od
    > hurtowni. Pazerność, kolego, pazerność :)

    Nie chce mi sie znów pisać , więc odpowiem krótko.

    Na 100% towar miał być wzięty z lokalnego sklepu i na 100% miały być to
    tanie rury marki Perfektim.
    Przeprowadziłem "śledztwo" i jestem na 100% tego pewny ...

    Gdyby były to rury Purmo nawet bym się nie zastanawiał , a niestety nie
    były.
    Wiem bo pojechałem do tego sklepu i zrobiłem sobie "podobny" kosztorys i na
    wydruku było dokładnie to samo. Po prostu ktoś debilnie wprowadził towar do
    magazynu ...

    Jak nie wierzysz to trudno.

    Proponuję zakończyć ten wątek ...