  • 121. Data: 2019-11-01 13:33:46
    Temat: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > To się nazywa konsultant. Trzeba szukać konsultanta a nie instalatora.

    Byle nie brać tych Usenetu!

    --
    Jarek

  • 122. Data: 2019-11-01 14:31:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-11-01 o 13:28, Marek pisze:

    > To się nazywa konsultant. Trzeba szukać konsultanta a nie instalatora.
    > Ja mam wszystkie instalacje robione samemu a podpisane i sprawdzane
    > przez konsultantów.

    Weź mnie nie rozśmieszaj. Wszelkie funkcje "konsultanów" służą tylko i
    wyłącznie wciskaniu klientowi określonych systemów konkretnej firmy za
    których sprzedaż konsultanci  dostają premie. Często osoby te nie mają
    pojęcia o montażu i doborze systemów. Odbywają szkolenia na których uczą
    ich przede wszystkim technik sprzedaży.

    W odróżnieniu od konsultantów, instalator nie tylko chce zarobić na
    sprzęcie, ale przede wszystkim chce zamontować i nie mieć z tym
    kłopotów. Dlatego dobiera materiały i sprzęt pod kątem jakości i
    wytrzymałości. Poza tym tylko dzięki zadowolonemu klientowi będzie miał
    kolejnych klientów. W tej branży większość klientów jest z poleceń.

    > Po co odpowiedzialność jak w rzeczywistości to jest mrzonka?
    > Pokaz mi rozprawy w których instalatorzy, którzy sami robili wzięli na
    > siebie winę. Zawsze się zrzuca na "modyfikacje dokonane przez inwestora".

    A niby dlaczego instalator ma odpowiadać za Twoje modyfikacje i Twoje
    błędy? Przecież wszelkie gwarancje są udzielane na urządzenia, systemy
    takie jakie zmontował producent/instalator.

    Jak sobie wyobrażasz sytuację, że kupujesz nowy telewizor, dokonujesz w
    nim kilka przeróbek, a później oczekujesz, że sprzęt dalej objęty jest
    gwarancją?

    Albo kupujesz nowe auto, na które producent udziela gwarancji np. 7 lat
    na perforację blacharki, a Ty zdzierasz lakier i samemu malujesz auto w
    innym kolorze, bo Ci się kolor przestał podobać. Niby dlaczego producent
    ma dalej odpowiadać za taką blacharkę?

  • 123. Data: 2019-11-01 16:27:16
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 1 Nov 2019 14:31:35 +0100, Uzytkownik <a...@s...pl> wrote:
> [...]
    > mają
    > pojęcia o montażu i doborze systemów. Odbywają szkolenia na których

    Mylisz konsultanta ze sprzedawcą. Nie o takiego mi chodziło, tylko o
    konsultanta-instalatora, który woli zarobić nic nie robiąc, bo robi
    to za niego ktoś inny.

    > A niby dlaczego instalator ma odpowiadać za Twoje modyfikacje i
    > Twoje
    > błędy?

    A gdzie ja napisałem, że ma odpowiadać? Czytaj ze zrozumieniem, nigdy
    nie oczekuję by za cokolwiek odpowiadał bo jak dojdzie co do czego to
    będzie robił wszystko by się wyprzeć. Więc podchodzę uczciwe do tego
    i nie wymagam.

    --
    Marek

  • 124. Data: 2019-11-01 16:52:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jesteś uzyszkodnik alkoholik i debil.

  • 125. Data: 2019-11-02 09:03:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jesteś uzyszkodnik alkoholik i debil.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 126. Data: 2019-11-02 09:03:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Aż ty chuju osrany. Teraz ciasto drożdżowe wymyslasz. Zapowietrzales się przy tym
    swoim chlebie w którym podstawowym składnikiem była woda. Piekles ja w stu
    osiemdziesięciu stopniach i zuzywales do pieczenia nieprawdopodobna ilość pradu. A
    wszystko to alkoholiku pisales zeby udowodnic ze pieczenie chleba w maszynce jest
    zle. Jak będę miał kaprys to odszukam tamten temat i ci nim za każdym razem jak się
    bedziesz przysrywal oczy wybijał. Kopiuj-wklej nie wymaga dużo pracy.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.

  • 127. Data: 2019-11-02 09:03:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 128. Data: 2019-11-02 09:04:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

  • 129. Data: 2019-11-02 09:05:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak by byl bóg Bóg albo jakiś inny bog to za twoje kłamstwa alkoholiku by cię
    zajebal.

  • 130. Data: 2019-11-02 09:06:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Odkad jest gospodarka rynkowa każdy może poddawać takie ceny jakie sobie wymyśli.
    Duży producent przygotowany jest na sporzedaz hurtowa. Indywidualny klient tylko mu
    dupe zawraca. To zrobili zaporowa cenę na jedną sztukę. Nikt im tego zabronic nie
    może.

    Kłamiesz jak zwykle, udowodnij to.